Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy sofőr mennyire tudja...

Egy sofőr mennyire tudja kihasználni teljes mértékben az autója határait?

Figyelt kérdés

Mondjuk egy átlag Skoda Octavianak, Passatnak, Megane-nak mennyire nehéz közel kerülni a határaihoz?

Egy hétköznapi kocsi teljes kiautózása jelenthet gondot egy sofőrnek, ha mondjuk tényleg szeretné ezt megtenni?



2022. szept. 7. 16:19
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
90%
Szabályos közlekedés mellett ilyen szóba sem jön.
2022. szept. 7. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

S mennyire kell elrugaszkodni a szabályos közlekedéstől, hogy ilyesmi megvalósulhasson?

Nem tudok konkrét utakat mondani az országból amit mindenki ismer, de biztos vannak olyan széles, jó minőségű utak, ahol bizonyos napszakokban nincs forgalom és ha nem is több tíz kilométer hosszan, de ki lehessen próbálni.

2022. szept. 7. 16:29
 3/14 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon.

Az, hogy 130 km/h helyett 180-nal mész az nem az autó határai.

2022. szept. 7. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%
Nem nagyon. Aki soha nem vezetett így, az nem fogja érezni hol a határ.
2022. szept. 7. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%

VAn nagyon sok ember aki túl is megy pillanatok alatt és totálkáros lesz az autó.

AZ is határ ha jeges az út és a 30 km/h már sok. Itt már 40-nél túl van feszítve.

Nehogy azt hidd hogy csak 200-nál van aza bizonyos határ.

2022. szept. 7. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Igen, épp erre gondoltam. Nem a végsebességet tekintve egy hosszú, egyenes szakaszon, hanem fékerőt, kanyarodást mindent beleszámítva.
2022. szept. 7. 16:53
 7/14 anonim ***** válasza:
88%

F#szságokat beszélnek itt nagyon sokan, szokás szerint.

Nagyon más az autó határai, meg a sofőr határai.

Az, ha valaki padlógázt nyom egy kanyarban csúszós úton, annak semmi köze az autóhoz.

2022. szept. 7. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
100%

Erdekes kerdés, hogy mit nevezünk hatarnak. Veletlenül keresztberakni jó időben egy elsőkerekest viszonylag nehez. Ellenpelda, hogy van olyan szép nagy körforgalom, ahol akar verőfényes napsütésben is mar 30-nál is elkezd finoman lecsúszni az autó az ívről. Mondhatnank, hogy akkor itt 30-nal elertük a határt, de aki jatékosabb kedvű az nyom egy padlót had pörögjön ki, meg csússzon szepen a hatulja aztán elveszi a gazt a kijövetel előtt és jólvan. Ez esetben megsem voltunk hataron?

Inkabb az a lenyeg szerintem, hogy mikor van az a pont amikor pl az elektronika egy kanyarban orszagúton mar nem tudja uton tartani a bódét. Szerintem azert küzdeni kell, vagy nagyon bénanak kell lenni. Evszaktól függetlenül, mivel nyilvan tükörjégen könnyebb, de alapból senki nem akar balesetet szenvedni, tehat igazitja a vezetési stílust a körülmenyekhez.

2022. szept. 7. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
35%
Esélye sincs, még szabályszegve sem. Egy ismerősöm elég régóta versenyez, és nem sufniban tákolós fajta, ő mondta egyszer, hogy még az anyja 0.9-1.0 Matizából is csak 60-70%-ot tud kihozni közúton, még akkor is, ha ideálisak a körülmények. Egy mezei amatőr még ettől is távol van.
2022. szept. 8. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

Uhh, az azért komoly tény.

Megnézném azért, hogy milyen egy kicsit komolyabb autó, mondjuk egy BMW a képességeinek 70%-án.

2022. szept. 8. 10:11
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!