Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mazda 1.3 98, 4 hengeres...

Mazda 1.3 98, 4 hengeres benzines automata szivatós, ha "hidegen" magas alapjáratra hirtelen (beletaposós gázadásra) torpan, meg a katalizátornál kb mint a vizes papírzacskó amikor rálépnek olyan hangot ad ki az sima kokszosodás lesz vagy komolyabb?

Figyelt kérdés

Érdemes a keveréket szegényíteni?

Hideg alapjáratot 1600-ról 1200 ra visszavenni?

Vagy eleve ez az "etanolos" benzin tünete?


Vagy csak ne legyek már ilyen türelmetlen egy 20 éves kocsin aztán adjam meg neki azt a 3 percet amíg ilyen 16 fokba visszaáll a hideg alapjárat 1000 alá...


Érdemes mókolni, vagy ne várjak ettől többet?


Fogyasztását is kissé soknak találom, fővárosban közlekedve kb 8 liter körül 100 km-en.



2022. okt. 7. 08:33
 1/6 A kérdező kommentje:
Indítózás "hidegbe" olyan 3-4 másodperc kell neki, de aztán pöccre, ha már meleg a motor.
2022. okt. 7. 08:37
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekem volt 20 eves autom (opel corsa b), mindig poccre indult, -3 fokban is.
2022. okt. 7. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Autószerelőknek szólna inkább a kérdés, vagy hobbiszerelőknek.

Nekem több kocsim is van jelenleg is, csak ez még nem volt szétszedve / restaurálva, aztán ilyenkor télen inkább célirányosan indulnék el a tünetkezelésre.


Érdemes lenne mindenekelőtt mérni inkább?

2022. okt. 7. 09:07
 4/6 anonim ***** válasza:

Lehet, fals levegőt szív, és a befecskendezéssel korrigálja a motor, ezért magas az alapjárat.

szívhat falsot akár a főtengely szimeringen keresztül is...

Gyári állapotra visszahozni egy 24 éves motort....nem lesz egyszerű.

2022. okt. 7. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Az injektoros autókban nincs szívató:)


Elektromosan vezérelt a befecskendezés...


Ha gázadásra megtorpan az sokmindentől lehet, koszos folytószelep, valamilyen szenzor szar és fals jeleket küld az ECU-nak az is lehet hogy kopott a motor és ezért van


Autószerelőhöz kéne menni

És ezta szivató dolgot meg elfelejteni

A szívató a porlasztós autokon volt, egy csappantyú ami részben elzárta a beszívott levegő útját és igy sűritette a beszivott keveréket, ami miatt könnyebben indult hidegen


Injektoros autoknál nincs ilyen!

2022. okt. 7. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
4. Hogy szív a főtengely szimmeringnél egy 4 ütemű motor?
2022. okt. 7. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!