Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik gumigyártó gyárt...

Melyik gumigyártó gyárt legjobb ár-érték arányban?

Figyelt kérdés

Olyan gumikat szeretnék venni az autómra, amik olcsók, mégis jó minőségűek.


Milyen márkákat ajánlotok?



2022. okt. 24. 09:05
1 2 3
 11/28 anonim ***** válasza:
23%
Ilyeneket ne vegyél. Majd ha a szar gumi miatt összetöröd az autódat, akkor megbánod hogy nem vettél egy jobbat.
2022. okt. 24. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 anonim ***** válasza:
22%

11. Mire fel venne valaki egy szir-szar autóra drága gumit.

MEG nem a gumi miatt fogja össze törni, mert nincs olyan nagy különbség a drága és olcsó gumi közt.

2022. okt. 24. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 anonim ***** válasza:
68%
#12 nem azt mondtam hogy drágát kell venni, hanem hogy a legalját nem szabad. Hosszútávon is jobb a közepes árkategória, kevésbé kopik, jobban tapad, jobban bírja a használatot.
2022. okt. 24. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/28 anonim ***** válasza:
0%
Nálunk túl van lihegve ez a téma, ez alsó, alsó-közép kategóriás autóra felesleges drága gumi, de még külön téli nyári szett is. Vegyél egy prémium 4 évszakosat és tökéletesen eljársz vele az év minden szakában, én 2 éve teszek így Vredestein Quatraccal, volt hó,sár, 170-el autópályázás 40 fokban stb... az ég világon semmi különbség nem volt.
2022. okt. 25. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 anonim ***** válasza:
78%
"alsó-közép kategóriás autóra felesleges drága gumi" miért azok nem fékeznek és nem változtatnak irányt ? "170-el autópályázás 40 fokban stb... az ég világon semmi különbség nem volt." persze már a mintázata miatt is lényegesen szarabb a 4 évszakos
2022. okt. 25. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/28 anonim ***** válasza:
0%

15-ös, látom nagy "szagértő vagy". Na nézzük:

A fékezési értékeket zsír új gumikon mérik, azaz a gumi kopásával egyenes arányosan ez csökken. 1 év használat után a gumi már csak a 70%-át tudja.

Nyári gumin ugye nincs mintázat, a télin van. Ennél fogva a gördülési ellenállása magasabb a télinek, valamint a nyáron történő használatnál mivel másabb az anyag ezért kenődhet. Ellenben a nyári kikeményedik télen és a mintázata hóban, fagyban semmire nem elég.

Mivel nálunk enyhék a telek és melegek a nyarak, emiatt a téli gumi csak falun, hegyvidéken és egyéb szélsőséges helyeken indokolt, ahol azt a kevés havat nem tudják eltakarítani ami leesik, minden más esetben felesleges a használata.

Körültekintően kell vezetni és előrelátóan. Nyilván ha satuzol és csúszik az autó, akkor jöhetnek ki más értékek, de a 4 évszakos pont emiatt jó választás, mert a barázdáltsága téli, viszont úgy van kikeverve az anyag, hogy nyáron se kenődjön.

2022. okt. 25. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 anonim ***** válasza:
72%

#14 Lehet hogy aki hülye, az az autója értékéhez választja a gumi árát.

De ettől még lehetnek értelmes emberek, akik a saját életük értékéhez. Ami nem függ az autótól. Lehet hogy már csak 300.000-t ér a kocsim, de most került rá a feléért egy garnitura Michelin. Mivel régi, ebben még sem ABS, se semmilyen hárombetűs vezetéstámogató nincs, a gumi az egyetlen, amin múlik, hogy mikor szállok el, vagy mikor nem.

AKkor is meg fogom venni rá, ha 4-5 év múlva már az autó értéke nem fogja elérni egy szett gumiét.

2022. okt. 25. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/28 anonim ***** válasza:
0%
Persze 17-es, ekkora kamut. 300 ezres autóra 150 ezerért veszel garnitúrát, máshova menj hazudni. A 21 éves Fordunkban sincs semmilyen vezetéstámogató rendszer, 21 év alatt egyszer nem volt rajta téligumi és még mindig élünk, nulla balesettel. Na ennyit erről barátom. Ésszel kell vezetni és teljesen mindegy a gumi, ez nem a Forma 1 magyar nagydíj barátocskám.
2022. okt. 25. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 anonim ***** válasza:
59%

#18 Baromira nem érdekel mit gondolsz, és mit írsz. Ez csak téged minősít, nem engem.

Amúgy egy 19 éves Suzukiól van szó, és amióta nálam van, 14 éve, csak Michelin került rá. Amióta ők is gyártanak négyévszakosokat, azóta CrossClimate van rajta. 185/15R15 méretben egy abroncs 35-40 ezer forint között van, így egy szett 150.000.

Mivel külsőre az állapota eléggé lelakott, kőfelverődések, meghúzások csak stifttel vagy sprayvel kijavítva, nincs ABS, a beltéren meg látszanak a melós autóság nyomai, nem nagyon lehetne érte hirtelen többet kérni. Esetleg 400-at. De akkor is meg fogja kapni a jó gumit 30 éves korában is, ha már ötvenezret nem fog érni a piacon.


De csak hogy örüljél B+, ennyiből a kocsit típusát is, a gumit is fel lehet ismerni:

[link]

2022. okt. 25. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 anonim ***** válasza:
77%
#19 több ilyen autótulajdonos kellene mint te. Tököm kivan már azokkal akik nem képesek megadni a normális alkatrészeket az autóiknak, és ezzel másokat is veszélyeztetnek.
2022. okt. 25. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!