Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Példa/ellenpélda?

Példa/ellenpélda?

Figyelt kérdés
Szóval volt-e már olyan hogy, új atóval megszívtátok(gyakori meghibásodás, trélerezés) vagy szétrúgott autóval "jól j@rtatok (tehát sz@r volt, de nem hagyott cserben, tette a dolgát)? Jöhet a sztorik😉

2023. jan. 6. 22:18
 1/4 anonim ***** válasza:
új-relatív új Toyotánk elektronikusan, Peugeot motorikusan (az meg is adta magát)Mitsu is minden nyavalyával stb annyit járt már szerelőnél,hogy csak na, papa több mint 30 éves Wartburgja meg még mindig száguld :D (papa is vele sokszor de az más kérdés)
2023. jan. 6. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
1. Mit jelent a relatív új?
2023. jan. 6. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
hogy nem idei(tavalyi) hanem egy pár éves
2023. jan. 6. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Mindkettőre volt példa, ráadásul ugyanazzal a márkával.

1. Jól jártam: Nem lerúgott, de használt kocsit vettem. Ez egy Opel Astra H 1.7CDTI volt, friss motorcserével. Ugyanis az előző tulaj alatt megállt az olajszivattyú. Egy nepper megvette olcsón motorhibásan, cseréltetett benne egy bontott motort és ment is egyből a piacra. Sokaknak gondolom ez riasztó volt, nem szívesen vettek volna motorcserés autót. Ezért elég nyomott áron sikerült megvenni. Természetesen előtte mindent átnézettem. Az autó esztétikailag kívül-belül makulátlan volt, rogyásig extrázva. 11 évig használtam autópályás ingázásra, soha az ég egy adta világon semmi gond nem volt vele. Tankoltam, olajcsere és mentem vele.

2. Új autóval megszívtam: A H Astrába rengeteg km ment, már öregedett is, kellett egy utód. Mivel jó tapasztalatom volt vele, maradtam ennél a márkánál. Rendeltem egy új K Astrát. Az nem igaz, hogy trélerezni kellett volna, ez sem hagyott soha az út szélén. De garanciaidőn belül rengeteg bosszantó hiba előjött. Pl fényszóróval már nem is számoltam hányszor kellett visszavinnem a kocsit: újrakalibrálás, szoftverfrissítés, vezérlő elektronika csere, végül komplett fényszóró csere. És még így se lett jó! Ugyanott tartottunk, mint az elején. Aztán a vezérlés széthullott. Kétszer! A javítás garanciából ment, nekem egy fillérembe nem került, de akkor is bosszantó volt, hogy ilyenek miatt maradtam sokszor napokra autó nélkül. A márkaszerviz trehánysága meg csak hab volt a tortán: fékfolyadék a motortérben szétlocsolva, fel már nem takarították, jól van az úgy... Motorolajjal ugyanez. Műanyag rögzítő patentok letörve, nem pótolva. Kábelek, csövet csak visszadobálva a motortérbe, rögzítés nélkül, ahogy éppen sikerül. Motortérben a fényezés fémig lekarcolva, gondolták úgy sem látszik kívülről... Lökhárító megkarcolva. Kuplung légtelenítőjén a porvédő kupak elveszett, akkor az nem is kell oda, úgy gondolták... Valami istentelenül zörgött az autóban minden kátyúnál. Alánézek: ja, a kipufogó felfogató anyái épphogy rá voltak kapatva a menetre, nem húzták vissza. A szentlélek tartotta hogy menet közben nem szakad le az egész kipufogó. Fényszóró vezérlőelektronika cseréjekor fényes nappal köztelező volt 40 km próbaútra vinni a kocsit. A csúcs: behorpadt összetört küszöbbel adták vissza a 2 éves kocsit egy olajcsere után, amiről egy rohadt szót nem szóltak volna. Aztán itthon észlelve és visszarongyolva, az asztalt verve beismerték, hogy tanulók emelték a kocsimat és rossz helyre tették a csápot az emelőn. A javítást végül megcsinálták, de innentől a saját hibámon kívül lett egy javított, lakatolt, újrafényezett autóm. Szóval ezzel a kocsival valahogy kevésbé volt szerencsém.

2023. jan. 7. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!