Szeretnék cross motrot venni kezdőként 125 vagy 250?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Motor, motort.
Tanuld meg magyarul.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akik elsőre crossmotorban gondolkodnak, azok szinte mind jogosítvány nélkül próbálkoznak.
Ezzel nem is lenne probléma, ha valóban betartanák a "csak földúton fogom használni" ígéretet.
Elsőre ott kezdődnek a gondok, hogy az említett földútig (és vissza) valahogy el is kell juttatni a motort.
Persze, van egy jóbarát, naponta hozza-viszi trélerrel.
(hát hogyne) ;)
További probléma, hogy ha eltellik néhány hét igazoltatás és bukás/törés nélkül, akkor vérszemet kapnak és kimerészkednek az utcára is.
Nulla közúti gyakorlattal, jogosítvány, forgalmi, biztosítás, lámpák, stb. nélkül.
És ez már baj.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azok növik ki gyorsan a 125öt akik csak a gázhúzáshoz értenek. 🤣
Egy 125 el simán végig előzheted a 250 eket csak tudni kell a technikáját.
Abban előnyösebb egy 250, hogy nagyságrendileg tovább bírja a blokk, mivel nincs annyira széthajtva mint egy 125.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#7 Tegyük hozzá, aki tud motorozni, az tudja, hogy igenis, főleg krossznál, de amúgy is a gázhúzáshoz kell érteni. Hány baleset elkerülhető lenne közúton is, ha kuplung+fék+rossz berögződések helyett a gázra rántana veszélyhelyzetben a motoros...
Viszont abban egyetértek, hogy a 125-ös krossz bőven elég. Majd ha fatörzsön egykerekezik vele, akkor kell a 250-es. Én nem sokat krosszoztam, 13 lóerőssel nyomtam, és bizony az is ki tud szaladni az ember alól, ha hagyja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!