Egy v8-as lexus működési komfortjához tényleg nincs fogható?
Nincs ám, ha már járáskultúráról beszélünk....
1. Ilyet bármivel megcsinálom.
Még az IFA is tudja.
Csak a hangot kell alányomni a motor meg nem jár.
#1 Ismerősöm 1997-es Ford Escortján is megáll (hideg motorral!), na most akkor mi van? :D Régen az F Astrámon is megállt, ha bemelegedett. A mostani H Astrámon is megállna, csak nincs rajta vízszintes felület.
Kérdező: személy szerint igent mondanék. Nyilván itt vannak a német prémiumos hülyegyerekek, mint #1 is, de nem ültek ők még jó autóban, nem tudják mit jelent. Ültem már sok mindenben, erőviszonylatban a Porsche Panamera volt a csúcs, de komfortban toronymagasan a Lexus vitte a pálmát, pedig még csak nem is egy csúcs Lexushoz volt szerencsém, hanem csak egy LS-hez, ami tudtommal a legolcsóbb modellje a Lexusnak, mégis fényévekkel komfortosabb bármelyik német "prémiumnál". Előtte nem ismertem a Lexust, Toyotákkal volt 1-2 jó, de átlagos tapasztalatom, de soha nem foglalkoztam velük, viszont mióta a Lexust kipróbáltam, azóta elég magasra ugrott a személyes listámon. Ha legközelebb autót akarok venni, tuti szétnézek közöttük. Az ilyen német szartaligák meg eszembe sem jutnak, azt meghagyom a gyerekeknek, hadd gyönyörködjenek az utólag felrakott M-es matrica, meg a fekete füst szépségében, nekik még attól autó az autó, de majd kinövik. :)
Tank üres, ablakmosóra nem futja, hibalámpa világít.
Klasszikus Audis. :DDDD
#9 Milyen f@sza autók a német prémiumok, azért is olyan remek állapotú az összes. Ja mégsem.
Ne a márkát hibáztasd azért, mert a magyar csak a csóró kamuprémiumot ismeri. Ismered te a Lexus cégtörténetét? Miután a Honda és a Nissan megalapította a saját luxusmárkáit (Acura és Infiniti), a Toyota is lépni akart, de kizárólag úgy voltak hajlandóak megalapítani a Lexust, ha az minden téren felülmúlja a versenytársakat. Olyan összegeket öltek bele a tervezésébe, amitől a német "prémium" márkák csődbe mennének. Nem érdekelte őket sem pénz, sem idő és elfogadták azt, hogy a márka lehet veszteséges lesz, de ez nem érdekelte őket, kizárólag az, hogy amit építenek és piacra dobnak, az jobb legyen a többinél. Akár kelendő, akár nem. A németek ennek a közelébe sem érnek ennek. Valamikor úgy az 1980 előtti időkben ők is ugyanezt a mentalitást képviselték, igazi prémiumot adtak, de azóta? Pénz pénz pénz. Minél olcsóbb, minél gagyibb, nem számít, csak legyen pénz. A teljes luxusérzetet feladták, amikor megtervezték a Merci A és B-osztályt, 1-es és 2-es BMW-t, A1 és A2 Audit, csak hogy a kispénzű csórókat is bevegyék. Nincsen már náluk minőség. Rég nem prémium a német "prémium". Fogadd el.
Ajánlom figyelmedbe a "Car Guy" nevű youtube csatornát, egyes márkák és modellek történetét meséli el részletesen. Van a Lexusról is videója. Javaslom nézd meg, benne van a válasz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!