Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Probléma lehet e, ha egy autó...

Probléma lehet e, ha egy autó motorjába a gyári kék/zöld fagyálló helyett piros/magenta lett töltve? Egyáltalán mi a különbség? A gyári egyébként a kék/zöld fagyálló.

Figyelt kérdés
2023. jún. 30. 20:38
 1/2 anonim ***** válasza:
Mint minden folyadék az autóban, a hűtőfolyadék is idővel tönkremegy, veszít a hatásfokából. A szokásos kék színű etilén-glikol alapú hűtővizet 2 évente, vagy max. 55 000 km-ként cserélni kell. A piros magenta is ugyan úgy használható, a különbség, hogy ez hosszabb ideig képes megőrizni a hatásfokát, 5 év vagy 180,000 km a javasolt csere periódusa.
2023. júl. 4. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 krwkco ***** válasza:

A színezést nem mindig használják következesen. Olyan szabványút kell használni, amit a gyártó előírt. A legfontosabb különbség abban van, hogy másféle összetételűt kell használni az olyan motorokban, amiben aluminium is van. Vagy a régebbi hűtőkben réz. Más anyag kell korróziógátláshoz.

[link]

2023. júl. 4. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!