Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 320D E90-ről vélemény?

BMW 320D E90-ről vélemény?

Figyelt kérdés
Szeretnék nemsokára autót vásárolni. Nagyon tetszenek a BMW 3-mas szériája, azon belül leginkább az E90-es modellek. Ami felé nagyon kacsintgatok az egy 2010-es évjáratú 320D Xdrive autómata triptonic váltóval és 266.xxx futott kilométerrel.Az egyetlen gondom hogy nem sokat tudok magáról a márkáról, vagy a kifejezett kocsiról. A tipikus BMW pénztemető szövegeket egyedül és nagyon alap dolgokat amiket az interneten szedtem, mint például, hogy melyik motorkódoknál mire kell leginkább odafigyelni. Akinek volt már/van annak mi a véleménye? Mennyi ideig volt meg neki az autó és az idő alatt mennyit költött az autóra? Volt komolyabb hibája? Mire érdekes leginkább vásárlásnál odafigyelni?

2023. aug. 28. 04:58
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
27%
Trágyadomb.
2023. aug. 28. 05:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
29%
Nem az E90 az a típus ami rendszeresen szokott égni?
2023. aug. 28. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
Teljesen mindegy. Minél újabb egy bmw, annál vastagabb pénztárca szükséges hozzá.
2023. aug. 28. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
79%
3. A régiekhez is vastag kell, mert akkor adják el amikor már nem éri meg csináltatni.
2023. aug. 28. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
54%
Miért akarná valaki önként ennyire beszopatni magát? Fel nem foghatom.
2023. aug. 28. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Egy 316i azért talán annyira nem vészes... De egy régi 7esre biztos, hogy táköltheted az életed.
2023. aug. 28. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Összegezve, nem az átlag magyarnak tervezett autó. 2010-es 20D-ben az N47 kódú motor van, melyről már olvashattál csomószor itt az oldalon is. 200ezer km-nél vezérlés csere és csapágyazás, manapság már 1 millió körül van ennek a szerviznek az ára.
2023. aug. 28. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
100%

5 éve van egy 2011-es 20d-m, amit elmondhatok: jó kocsi de sokat kell rá költeni hogy az is maradjon. Évi kb 1 millió amit rá lehet locsolni hogy minden apróság meg legyen csinálva. Ahogy említették a vezérlést és a csapágyakat kötelező cserélni 200.000km környékén minek az ára nálam tavaly 786.000 Forint volt tömítésekkel és minden aprósággal együtt, ma már tuti nem csinálnák meg ezt a szervizt 1 millió alatt. Ja és ha nem csináltatod meg? Akkor majd szakad a lánc vagy elkalapálja a főtengelyt, és kereshetsz új motort meg legalább 2 milliót hogy ismét egy működőképes autód legyen. Ezen kívül 300.000 km felé a magasnyomásúra érdemes ránézni mielőtt vinné magával az injektorokat a halálba, mondjuk ez a pumpa rengeteg más típusban van Auditól kezdve a Hyundai-ig szóval nem csak BMW betegség. Ja és plusz szívósort és EGR hűtőt rendszeresen mosni hogy ne váljon fáklyává a kocsi. Ha ezekre locsolod a pénzt akkor amúgy jó kocsi, nem eszik túl sokat de ha kell van benne nyomaték.

Ja meg még ah xDrive-ra visszatérve, ott osztómű felújításra is számítani lehet, az sem 200 Forint.

2023. aug. 28. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
7. Az N 47 meg szeret kigyulladni is.
2023. aug. 28. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
Feltüzeli a sofőrt szó szerint.
2023. aug. 28. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!