Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen nem átlag 50-es 4T...

Milyen nem átlag 50-es 4T robogót vennétek?

Figyelt kérdés

Nem közlekedni kell, hanem csak ha nincs kedvem sétálni, meg ha mennék egy kört itt a kertvárosban, afféle kikapcsolódás nekem ez.

Emiatt kell a négy ütem, ne vonyítson és ne húzzon maga után büdös füstcsíkot, mert megszólnak érte. Tudom hogy ezzel a jó robogók 70%-a, meg a "menetdinamika" kiesett, de ez must have.

Tavalyi szezonra vettem egy japán belpiacos Honda Zoomert - csővázas meztelen robogó, rohadt jópofa, imádtam.

De nagyon satnya a futóműve, a féke, a világítása, (első "gátló" az egy rugó zsírban, alulméretezett a dobfék, pislákoló, EU-ban alig beszerezhető 25W-os zseblámpaizzók vannak benne, sötétben semmit nem lehet vele látni, refivel se), érezhetően 60 kilós japókra méretezték.

Rendeltem Amerikából egy vagyonért+horror vámért keményebb tuning rugókat, azokkal felújítottam az első telót, valamint nagy nehezen megtudtam hogy melyik nagyobb japán robesz hátsó gátlója jó bele - így már nem koppant mindenen, de nem lett jó, előtte kapott új gyári olajat, gyertyát, légszűrőt, új gumikat, szóval szezon végén jó nagy bukóval eladtam.

Nyáron előjött hogy kéne valami, de kibírtam, viszont most télen megcsípnék valami jobb gépet.

Nyugodtan oltsatok be, de a Yamaha Gear tetszik, és legendákat zengenek róla a futárok és a szerelők is. Viszont mivel melós motor, nehéz kevés kilométerrel, jó állapotban találni, és drága is. Yamaha Vox nagyon tetszik még, viszont úgy tudom hogy ritka robesz, és a Zoomerrel már átéltem hogy milyen amikor semmit nem tudsz hozzá venni, minden külföldről rendelős.

Harmadik alany a Piaggio Liberty 4T, egész jól néz ki, és erről is csak jót hallok, plusz pont hogy európai, van minden hozzá, jól tuningolható is, viszont jóval drágább mint a japán mocik.


Segíthetne Voxos vagy Geares kolléga néhány tapasztalattal, illetve Libertyről is szívesen olvasnék, meg nyilván ha van valami ajánlásotok, az is jöhet. Honda Diot nem veszek.


Köszi!



2023. szept. 3. 01:48
 1/4 anonim ***** válasza:

Ezek között minimálisan különbség van.


Ha szar a rugózás, akkor nem tuning rugót kell belevenni, hanem gyárit.


50es 4t tipikusan az a kategória, amiben úgyis fogsz találni hibát.


Yamaha neost néznék a helyedben, rugózása elég jó.

2023. szept. 3. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Én elektromost vennék. Nincs vonyítás és nincs büdös füstcsík.
2023. szept. 3. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Már találtam is egyet. Elég egyedi.

[link]

2023. szept. 3. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Első: köszi! pont, hogy a gyári sz@r, tényleg full japán belpiac, magukra is méretezték. Meg már nem is nagyon kapsz hozzá minden gyári cuccot. Zoomernél a tuning = erősített rugó, az első amit kicserél rajta mindenki, de még így is puha. Nálam előállt a vicces helyzet hogy a hátulja kezdett jó lenni, így kb a hátulja helyett is már az eleje rugózott/nyaklott. Kövi szint a tuning teló százezrekért+VÁM, egy hónapig túrtam minden oldalt hátha van EU-ban - nem volt, itt adtam el.

A Neo’s-t megnézem, thx!


2-3: Köszi, NIU-n én is gondolkoztam, de újonnan brutál, használtan meg ami fent van, a nagy része futár vagy ex-megosztós motor volt. Nagy villany fan vagyok, de nem bánnám ha legalább a robogót be kéne indítani.

Ez amit linkeltél jópofa, megnézem.

2023. szept. 3. 09:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!