Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A4, vagy BMW 3-as (2008-2...

Audi A4, vagy BMW 3-as (2008-2011)?

Figyelt kérdés

Sziasztok

Ez a két autó tetszik, amire pénzem is van. Benzinesben gondolkodom manuális váltóval. Én hoznám be magamnak Németországbol. 200e km koruliek. Az Audi többnyire turbós, és a TFSI motorról lehet rossszakat olvasni. A bmwnél a hátsó kerekhajtas ami nem tetszik. De a BMW benzines motorokat nem ismerem. Mondjuk az audit se 😁. Akik ismeritek ezeket a típusokat, ti milyen költségekkel, buktatókkal találkoztatok, mire érdemes figyelni?



2023. okt. 30. 22:52
 1/5 anonim ***** válasza:

Mindenre érdemes figyelni

Nagyon ritka a megvigyázott darab, nagy részüket szétrugdosták már ezerszer.

Mi nem tetszik a hátsókerékhajtásban? Pont az az egyik dolog ami élvezetessé teszi a BMW-k vezetését (és itt nem csak a csúszkálgatasra gondolok).

Az a baj hogy a kérdésedből lejön hogy nemigazán néztél utána a dolgoknak.

Előbb érdemes lenne magadtól tájékozódni, mert ez egy rohadt komplex kérdéskör.

Rengeteg infó van a neten, tessék utánanézni.

2023. okt. 30. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nem tudnék olyan motorváltozatot ajánlani, amit őszintén ajánlanék... A4 B7 már túl régi?
2023. okt. 30. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Vagy esetleg Audi A3 túl kicsi már?
2023. okt. 30. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Ha nem szereted a hátsó kerék hajtást, akkor minek gondolkozol BMW-n? Ezeknek a régebbi BMW 3-asoknak az egyik legnagyobb előnye, hogy sportosan vezethetőek, de ha te azt nem szereted akkor semmi értelme ilyet venned, ezen felül ugyanis semmiben nem nyújtanak kiemelkedőt.


Az Audi beltere magasabb minőség volt ebben az időben, viszont a TFSI motorok helyett én is inkább a TDI-t nézném.


Költségek, buktatók? Egy relatíve sokat futott, 10+ éves prémiumautót veszel, tehát a buktatók listája határtalan, költségeket megállapítani szintén lehetetlen, mert ezeknél az autóknál simán benne van, hogy az egymillió környékét kéri egy nagyobb tételeket magába foglaló szervizlátogatás. Nézd meg mennyibe kerül ma egy új A4-es vagy 3-as. Attól még hogy ez már öreg és ezért olcsón megvehető, olcsóbb autó nem lett, ugyanazokból az alkatrészekből álló csomag amiért akkor elkértek ennyi pénzt.


Régebbi prémiumautót én így, hogy már volt nekem pár, azt mondom hogy csak és kizárólag úgy lehet "érdemes" venni, ha az adott típus legszebb példányait meg tudod engedni magadnak, és állsz úgy anyagilag hogy a szervizbe "mindent csináljatok meg" szöveggel be tudsz menni. A prémiumautó addig prémium, ameddig teljesen egyben van. Ha kicsit is lóg a bele, akkor már semmi értelme, mert egy jobb állapotú nem prémiumban jobban érzed magad.

2023. okt. 30. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Milyen használatra (hány km-es utakra) kellene amúgy az autó konkrétan? TDI felvetés szerintem is jogos, igazából ezekben az években BMW E90-ből is még jó motorok készültek, sőt még egyszerűbb DPF nélkülit is ki lehet fogni...
2023. okt. 30. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!