Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vw Golf 2 1.6D 40kw/54le (jp...

Vw Golf 2 1.6D 40kw/54le (jp motorkódú) 1990-es évjáratú sima szívódízelnek mi a gyári kompresszió értéke, valaki megtudja mondani?

Figyelt kérdés

Nagy a kartergáz, amikor leveszem az olajbeöntő sapkát és csak simán ráteszem, képes lefújni róla, valamint -2 fokban volt hidegen indítási probléma tízből nyolcszor, de mégis valamikor -10 fokban pöccre indult, ezt nem értem.

Az autó 10 éve már udvaron van használva, úgyhogy korom rakódhatott le, mert hosszú úton nem jártunk vele, hogy kipucolja magát. Lehetséges, hogy a gyűrűk letapadtak az évek alatt, mert pár éve nem voltak még gondok. A motor nem lehet kopott, mert alig van több kilóméter benne, mint 320.000, aminél még nem szabadna gond legyen. Megforralva sem volt, de volt hűtőventillátor probléma vele nagyon régen, akkor talán felfőzte a vizet de annyi. Különben kicsit eszi az olajat, és kéken füstöl. Létezik olyan adalék anyag olajba, vagy üzemanyagba, amivel ki lehetne pucolni a motor belsejét, és hátha ki rúgná a gyűrűket. De amúgy a teljesítményére nincs panaszom.


jan. 3. 01:22
 1/10 anonim ***** válasza:
Ha nincs semmi könyved/leírásod, akkor is mérd meg... Sokat elárul az is, mennyi a különbség a hengerek között. Az, hogy néha nem csinálja, szerintem könnyen lehet üzemanyag is. Izzítógyertyákat kivéve is meg lehetne nézni. Adalék az olajhoz ilyen célra nem valószínű hogy működne.
jan. 3. 02:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
41%

Ha 20 bar fölött van, az már jó.

Dízelnél a gyűrűk megfőtt motor, olajcsere hiánya miatt van.

Illetve van még az, hogy összeforognak a gyűrűk.

Nálam opelnél ez volt, egy henger marha nehezen akart indulni.

De lehet rossz indulás miatt még adagoló levegősödés, (visszacsapószelep segíthet), de adagoló hiba is, amikor visszaengedi a fejszelep a gázolajat a porlasztótól.

De golf 2-nél van előtöltés állító is, az elindít még egy totál halott motort is elvileg, ha jó az üzemanyag-rendszer.

jan. 3. 04:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
*leragadnak a gyűrűk, megfőtt motornál, vagy nagyon ritkán olajat cserélve, sok koksz, rossz porlasztók, stb miatt.
jan. 3. 04:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
34 bar.
jan. 3. 04:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
#4-nél a pont, 34 bar.
jan. 3. 05:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

igen, annyi kb 1990 körül lehetett. :D

123-as mercik 16 barral is elindultak, így könnyű volt beléjük millió km-t beletenni.

jan. 3. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
#6 A kérdés az volt, hogy mennyiben kell lennie gyárilag. Ha jó állapotban van, akkor közel annyit tudnia kell több százezer után is. Nyilván csökken, de ha mondjuk ez is 16 lenne 34 helyett, akkor ott már komoly bajok vannak. Lehet hogy ugyanúgy megy 16 barral is, de attól még szar.
jan. 3. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Igen, összerakásnál el szokás forgatni egymástól a gyűrűket, de ha egy vonalba állnak, az sem jelent számottevő problémát, azt hiszem a Caterpillar külön utasítást is kiadott erre.
jan. 3. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Amúgy azt elfelejtettem mondani, hogy az izzítógyertyákkal nincs gond, és az adagolóból enyhén szivárog a gázolaj alul, főleg amikor kezdem gázolni, és a dúsítóval sokszor még nehezebben indul. Lehetséges, hogy az adagolónál, és talán a porlasztóknál lesz a gond, mit szóltok?
jan. 4. 01:47
 10/10 anonim ***** válasza:
Első körben a szivárgást mindenképp javítani kéne, ott levegősödik/nyomást veszít, már ez magában okozhat hosszú indítózást.
jan. 4. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!