Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek mennyivel lesznek...

Szerintetek mennyivel lesznek olcsóbbak 15 év múlva a 15-20 éves elektromos autók, mint azonos korú belső égésű társaik?

Figyelt kérdés
jan. 22. 17:42
 1/9 anonim ***** válasza:
Miért lennének olcsóbbak?
jan. 22. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
13,63771773%-al
jan. 22. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
0%

Az elektromos autóknál az akumlátorpakk halála gazdasági totálkárt fog jelenteni.

Csak mai árom számolva mondjuk vennél egy 20 éves elektromos autót pár száz ezerért, amibe kéne egy új aksi ami vagy 1 millió forint.


Tehát ha addig nem lesznek sokkal olcsóbbaka csere akupakkok akkor ezek az autók az aksi halála után mennek a bontóba

jan. 22. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
4: viszont ha kicseréled az akkupakkkot akkor van egy autód a következő 10-15 évre. Kb olyan, mint egy teljes motorcsere egy belsőégésűnél.
jan. 22. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

#5 Sajnos nem olyan


Egy belsőégési motor felújítható gazdaságosan, estleg bontott motorra cserélhető.


De egy 20 éves elektromos autónál ahol minden alkatrész ugyanugy elöregszik mint a belsőégésű motoral szerelt autoknál+ a korrozió is ki fog erre rengeteget költeni hogy beletegyen egy drága akupakkot aztán néhány éven belül kirohad alóla az autó?


Már ma is lehet kapni szar aksikkal árúlt nepperek által nyugatról behozott elektromos autokat. Elindult már azokkal is a jó népek átveréses lehúzása.

És aza gáz hogy az akumlátor állapotát nagyon nem egyszerű felmérni.

Igy mikor megveszed az öreg elektromos autót nem tudod hogy milyen is az akupak állapota...

jan. 22. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

6: ebben azért van pár csúsztatás:


1. A kasztin ugyanúgy rozsdásodhat minden autót


2. Az elektromos autóban az aksin kívül relatív kevés dolog van, ami el tud romlani. Ezzel szemben a belsőégésűben rengeteg, de persze azok egyesével kisebb tételek


3. Van diagnosztika az akkura is, ami pillanatok alatt megmondja, hogy milyen az aksik állapota

jan. 22. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
#7 jah. csak az elemes szarhoz nem biztos hogy hozzányúl a lakatos.. speciális érintésvédelmi vizsga kell hozzá, hogy belenyúlhass egyáltalán..
jan. 22. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Én a 750 00 km-t futott Tesla esetéből indulnék ki. (van cikk, vidi magyarul is)

Ennyi idő alatt min 3 akkupakkot és ugyanennyi elektromotor szettet fogyasztott el. A cserék minden alkalommal extrém költséget jelentettek, de a tulaj azt mondta rendben van ez így.

Tehát 250 000 kmenként varható egy teljes generál.

Ezert en azt gondol9m, hogy lesznek garanciális, mai arakon nézve 3 milla feletti 10 éves használt villanyautók, meg lesznek a mostani valamikori prémium dízelekhez hasonlóan olcsóbbra beárazott zsákbamacskák. A bontokban meg sorban lehet állni az akkuert.

jan. 23. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

8: abszolút reális amit írsz. De ha hozzáveszed, hogy 750 ezer alatt egy belsőégésűben mi mindent kell cserélni, akkor nincs nagyságrendi különbség.

Mást ne mondjam kb 40-szer kell ez alatt olajat cserélni.

jan. 23. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!