Velem van a baj, ha megfog egy régebbi prémiumautó? Vagy csak kiábrándítóan drága a használtautó piac?
Prémiumot akkor vegyél ha nem fog fájni kiadni 1-5 milliót javításra
Nekem egy szimpla 2004-es benzines BMW van E46 és sajnos N motorkód, dől az olaj belőle, nem találok szerelőt vidéken aki hozzá nyúlna...
Aki meg igen az meg horror áron, egy hosszbordás szíjat 50 ezerért cseréltek ki, úgy hogy én vittem a szíjat.
Napi szinten használom és 1 év után már sorra jöttek ki a hibák, hátsó dob kuka... sehol nem találtam értelmest 70 ezerért kelett vennem újat...
trapéz lengőkar, stáb pálca szokásos e46 betegség 300e csinálták volna, 215e lett haveri alapon...
Most ott tartok, hogy 1 milliós autó és 1 millió van rá költve de még mindig nem jó...
De továbbra is fáj a szívem a BMW-k láttán.
7milla körül egész jó kocsikat lehet kapni. Az enyém is ennyiért lesz majd eladó pár hónap múlva.
És persze simán vennék magamtól...
Biztos, hogy rossz döntés régi drága autót venni. Egyszerűen pénztemető, és presztízse sincs már.
Komfortban pedig egy újabb kozepkategoria simán veri.
Ha nem, akkor az azért van, mert eszelős mennyiségű pénzt költöttél rá...
Te sem lehetsz egy hétköznapi eset!
Ennyi vakert és agyalást egy használtautó vásárlásához????
Nem semmi! 🤔
Ki nem szarja le, h mennyit költött a csávó az autóra. Az az ő baja. Egyszerűen közel sem ér annyit és kész. Nehogy már a vevőn akarja bevasalni a felújítás árát!
Bár lehet, h létezik valahol az a balek.
Az béjemvé nem vmi ritkaság aminek emel az árán a restaurálás hanem egy tucatautó.
Maradj a Skodánál, azt vszeg nem fogod megbánni.
A ráköltött pénzt nem szabad így beárazni! Azt az életben nem fogja visszakapni.
Ha veszek az autómra egy új gumiszettet, máris 150e-rel többet ér?! Nem! A piac nem fog érte többet adni. Legfeljebb az eladhatóságát növeli.
Ha van két ház, tök ugyan olyan. Az egyik közepes állapotú, abszolút lakható, a másikat 3 éve felújította a tulaj, de 10 millióval drágább. Melyiket vennéd meg?! Én a felújítandót olcsóbban és a saját ízlésemnek megfelelően csinosítanám ki a megmaradó pénzből. Ugyanez igaz az autóra is. 360e km-t futott autóra a piac amúgy is nagyon fogja húzni a száját.
Az Octavia, meg a 190 Le egyébként nagyon nem felső kategória vagy prémium.
A régi, sokat futott prémiumok engem sem hoznak valahogy lázba. 6 éve, még a drágulási hullám előtt vettem utoljára autót. Abból az összegből amit erre szántam bőven kijött volna nem nem özönvíz előtti használt prémium is. De inkább egy legerősebb motorral szerelt, gazdagon felszerelt új Opel mellett döntöttem. Presztízse nincs, de vettem jó pár év nyugalmat. Egyáltalán nem bántam meg. Autópályatempónál ez sem csörög-zörög, nem kiabálva kell beszélgetni benne.
Mostanában nézelődtem második autónak valami kisautót. Nem utazó, meg családi autó kell, hanem ami kicsit erősebb, könnyű és egyedül tudok vele futkosni. Audi TT-k szimpatikusak. Amiben nincs csillió km, nincs szétberhelve mindenféle bazári homasitás cuccokkal, meg nem öreg, olyat nem nagyon találok 10 alatt. De ennek az árazásában benne van, hogy eléggé rétegautó. A4-esek hasonló paraméterekkel sokkal olcsóbbak. De arra meg nincs szükségem.
Egyik fonokomnek volt az 535D, amirol beszelsz. Tulzas nelkul mondom, hogy havonta kellett rajt valamit csinalni. Mindig volt vele valami gond.
15 evesen ez mar sokkal inkabb egy gurulo problema halmaz, mint premium.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!