Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mik ezek a paraméterek a...

Mik ezek a paraméterek a motorbiciklin? Németül van, és elég kopott is, ezért nem tudom, mi mit jelent.

Figyelt kérdés

Segítsetek megfejteni...

[link]



febr. 8. 15:43
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
mert ez egy régi LC4 ami magyarba már kuriózumnak minősül szimpla berugókar ez 2 személyes nyugi indítani nehéz ezeket az 1hengereseket de ha beindul nyomatékból nincs hiány
márc. 13. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
Csak ez még az ős lc4
márc. 13. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:

Nem kék, fekete blokkos, nagyítsd ki, jobban látszik [link]

És igen, nagyon nehéz berúgni. Hiába, hogy régi, de meglepően erős. Én is meglepődtem mikor megtudtam, hogy olyan erős, mint egy volt motorom, a 2006-os Honda CRF 450-R. Ami viszont fulcross.

márc. 13. 19:08
 14/16 anonim ***** válasza:
a motor akkor cserés volt ezek kék motorral jöttek ki.Váz olajhűtés gondolom meg van...Ha az indítással van problémád szívesen le irom részletesen azt is hogy hogy kell mert egy egy hengeresnél nehéz átrúgni a sűrítésen amúgy a Crf 450 et végsebességben megeszi mert ezen más át tétel van
márc. 13. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:

Ha a motor hűtésére gondolsz akkor igen, olaj (hűtőfolyadék) és nem légszűrős. Ez megy 160km/h-át, a CRF meg kb. 130-at. Amikor megvan a TDC (ez angol, magyarul nem tudom), akkor már elvileg az első rugásra be kéne robbannia, de nagyon nehéz beindítani, teljes testsúlyal rá kell hirtelen nehezedjek a berugókarra. Ne téveszd össze, nem ugrok rá. Vagyis nem csak lábból, hanem még a testsúlyból is kell csinálni ezt, és sokszor így sem sikerül, jól elfáradok, és akkor már esély sincs a beindításra, szuszogok mint aki lefutotta a maratont. És még az is szar, hogy a berugó kar a bal oldalon van, így még berúgáskor nehéz tartani egyensúlyba a cuccost. A Hondánál könyebb volt, ott jobbról volt a kar, könyebb volt beindítani, hisz ott ültem rajta a lábam között volt. Itt melette állsz, és ha rúgás közben kidől a másik oldalra, vagy vele együtt a földhöz vágódsz, vagy hogyod, hogy eldőljön, mert már nem tudod megtartani, nem tudod lábaddal meg támasztani a másik oldalról, mert ott nincs lábad. Vagy hogyismondjam... :))))))))))

Ez a volt hondám: [link]

márc. 13. 20:31
 16/16 anonim ***** válasza:
nem kell rá nehezdni ha kézzel elkezded forgatni a motort akkor van 2 nehéz meg egy könnyű forudlat a motornál...ha a második nehéznél behúzod a dekompresszor szelepet a kuplungkar felől és érzed a dugó holtpontját (le fele megy) ott el veszed a dekót fel engeded a berugókart amíg avissza toló rugó engedi és utána ra durrantassz egy nagyot indulni fog(kell) az LC4 berúgókart nagyon nehéz ki játszani az ha visszacsap és ne adj isten a lábfejed a lábtartó alatt van akkor a lábadnak vége kb 3 hónapra tapasztalat
márc. 13. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!