Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Még is hogy a fenébe tudott...

Még is hogy a fenébe tudott így elkokszolódni?

Figyelt kérdés

[link]


Ezért adunk ki ennyi pénzt egy modern technológiára?



márc. 30. 21:53
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Olvasd a cikket is a felesege hasznalta rövid utakra óvatos tempóban, ha hosszabb utakra hasznalta volna es nagyobb fordulaton akkor minden ok. Pld a dizeles kocsimat varosban max 3. fokozatba kapcsoltam fel, hogy magasabb fordulaton legyen, nem is mondhatnam, hogy a fogyasztas megnőtt valamicsket de kb semmi nem koszolodott, es folyton fordulatban hasznaltam, ezeket forgatni kell, hogy megelőzd a kokszolodast, nem a technologia a hibas hanem a felhasznalas
márc. 30. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
De a mai benzinesekkel is ez a helyzet?
márc. 30. 22:08
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Nézz meg egy bmw szerviz csatornáját tiktokon, tele van ilyenekkel. Műanyag szívócsatorna központi befecskendezés. A szelep tengelye is műanyag perselyes, ezért azt is kell cserélni, kikopik 1-200 ezer kmnél. Egy régi japán autónál mikor volt ezekkel gond? Soha. Úgy vannak vele a mérnökök, hogy akinek van pénze, az adja a szerelőknek és nekik.
márc. 30. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim válasza:
0%

Mennyi pénzt is adsz ki Te pontosan "modern technológiákra"?

Mert az 500 ezer forintos Swift meg F Astra az sem nem sok pénz, se nem modern.

márc. 30. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Na és ki beszélt itt swiftről meg f astráról?
márc. 30. 23:05
 6/8 Szolovjov ***** válasza:
52%
Nekem minden autón ki van kötve az EGR. Minden ilyen gond megszűnik. A motorral levegőt kell szívatni, nem kipufogógázt.
márc. 31. 06:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

"De a mai benzinesekkel is ez a helyzet?"


Igen. Közvetlen befecskendezés esetén a legsúlyosabb, de sima szívó benzines rendszerek is kokszolódnak.

EGR már minden autóban van, de a szívócsöves befecskendezésnél az üzemanyag tisztítja ezeket a részeket.


Vannak már erre megoldások, amik csökkentik az ilyen tüneteket. Pl. magasabb hőmérsékleten tartani a szívócsövet (Mazda), vagy kettős befecskendezés (Toyota).

márc. 31. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Közvetlen befecskendezésnek ez az átka, a régi szívó motorokkal ilyen nem volt hisz több üzemanyagot juttatott a rendszerbe es az folyamatosan mosta hűtötte a dolgokat.
ápr. 1. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!