Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2010-es volvo autón nagy kár...

2010-es volvo autón nagy kár lehetett ha a kárérték 600ezer és 1,2 millió közötti ársávban lett megállapítva?

Figyelt kérdés

Kinéztem egy Volvot amit megvennék 2010-es évjárat. 1 hónapos korában történt ha történt a káreset, ezután még az első tulajnál volt 2014 év végéig, ekkor volt eredetiségvizsgálat ezért gondolom ekkor lett eladva. Lekérdeztem több helyen is de a kár helye meghatározatlan így nem tudom mi lehetett.

Szervízben egy átvizsgáláson meg tudják állapítani ha össze volt törve az autó annyira, hogy veszélyes legyen vagy futómű stb létfontosságú károsodott?


2014-ben 1 hónap különbséggel volt mégegy eredetiség vizsgálat.

Most van a 3. tulajnál, aki kereskedőtől vette (beszámított autó ezért gondolom a kereskedőnél lement tulaj nevéről) így ő lehet a 2. tulaj akitől venném.


Kérdeztem de nem tud róla semmit (vagy nem mondja el ugye nem tudhatom)



Így viszont félek, nehogy rossz autót vegyek. A vételár annyi, mint egy átlagos másik autó ebből a típusból tehát nem egy sokkal olcsóbb vagy féláras autótól várok csodát.



#káresemény #törött #Volvo #Kárérték #Merjem e venni
ápr. 6. 16:12
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Most őszintén, meg ne haragudj, de mégis honnan kéne nekünk azt tudni, hogy a te általad nézett autón milyen sérülés volt?
ápr. 6. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Nem is erre voltam kíváncsi nyílván nem lehet tudni ennél az autónál. Az érdekelne, hogy aki találkozott ekkora kárértékkel mi volt a baj, hogy legyen viszonyítási alapom.

Illetve a komolyabb töréseket ami miatt nem éri meg megvenni az autót látják e a szervizben vagy nem férnek hozzá mert olyan helyen van.


Biztosan látszik a kérdésből is, hogy nem értek az autókhoz. Ezért is viszem be átvizsgálásra vásárlás előtt. De ha vannak komoly hibák amikhez nem férnek hozzá nem látják úgy gondolom át érdekes e foglalkozni az autóval.

Ebből a típusból nem sokat árulnak így megnézem az összes lehetőséget.

ápr. 6. 16:24
 3/11 A kérdező kommentje:
Bocsi *érdemes e
ápr. 6. 16:25
 4/11 anonim ***** válasza:
Semmit nem jelent mások története. Eleve ez az értéksáv hatalmas. 600e és 1.2M között ég és föld a különbség. Másrészt meg pont az érték miatt fontos, hogy hol érte kár, de azt nyilván nem tudjuk. Bizonyos helyeken ez az összeg lehet nagy hiba, bizonyos helyeken lehet kis hiba. Nem tudhatjuk mekkora a kár, ha nem tudjuk, hogy mi a kár. Egyikből következik a másik. Egyik nélkül nincs másik sem. Mások története meg tök mindegy, az téged semennyire sem segít.
ápr. 6. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszi az eddigieket de lényegében arra szeretnék választ kapni, hogy a szerviz mennyire tudja ezeket meglátni?
ápr. 6. 16:45
 6/11 anonim ***** válasza:
Fogalmam sincs hogyan tudnám az eddigieknél világosabban, tisztábban, érthetőbben leírni, hogy ATTÓL FÜGG MI SÉRÜLT, HOL ÉS MENNYIRE!
ápr. 6. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Nekem a Kiámon a megsérült hátsó lökhárító cseréje 2 millió volt.
ápr. 6. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Új korában történt egy káreset. Azóta eltelt rengeteg év és kilométer. Szerintem egy alapos átnézés többet mond, mint egy kárösszeg. Van egy rakás videó, ami mutatja, hogy a kárösszeg mennyire nem releváns.
ápr. 6. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Ugye nem a carvertialon nézegettél ilyen kármegállapítást? Mert az egy nagy szar. Becsületes nepper is videózott ilyen, hogy egy olyan kocsiról, aminek csak egy apró sérülése volt, több ezer eurós javítási költséget számítottak ki.
ápr. 6. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Totalcar-t kértem le, carverticalt pedig azért hátha van kép. Én is így gondolom, hogy azóta sok idő eltelt és kijött volna ha komoly a gond, de mégis csak jó tudni, hogy lehet törve volt. Ezt a szerviz tudomására tudom hozni így.


6-os szerintem nem értjük egymást. Engem az érdekel, hogy vannak e olyan elemek a kocsikon általánosságban, nem pont ezen amik például a szerkezetet gyengítik ha törve volt az autó de a szerelő nem látja. Mint ahogy írják, hogy a motort is akkor lehetne 100%ra megmondani ha szétszednék.


Magyarul ha sejtem, hogy törve volt ad e az átvizsgálás akkora biztonságot ebből a szempontból, hogy meg merjem venni.


A kárértéket azért írtam le, mert a totalcar-nál olvastam, idézem kb: ,,azért ha egy autón 2,5millió kárérték van tudhatjuk nagy volt a baj”

Ilyesmi válaszra gondoltam: Például 1 millió felett sejthető, hogy komolyabb volt a kár vagy ha egy autó árának bizonyos %-a volt a kár nem éri meg. Vagy gyári alkatrész + munkadíj szerepel és ez még nem nagy összegnek szàmít mert ténylegesen mondjuk felébe kerülne csak casco és csere ami belefér.


Lehet, hogy vannak ilyen taktikák akkor jó lenne tudni.

ápr. 6. 20:44
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!