Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az AUTÓKERESKEDŐK c. műsor...

Az AUTÓKERESKEDŐK c. műsor ugye hogy életképtelen helyzeteket mutat be magyarországi szempontból?

Figyelt kérdés
Ők mindig valami különleges kocsit vesznek meg és mindig kevesebbet költenek rá, mint amivel többért tudják eladni. Itthon meg azt tapasztalom, hogy eladásnál LEHETETLEN érvényesíteni a ráköltéseket. Hol lehet a hiba? Pl egy régi Porschéra is rá lehet költeni a piaci értéke többszörösét.
2011. jún. 12. 13:17
 1/5 anonim ***** válasza:
A magyarországi wheeler dealers úgy működik, hogy a díler megveszi az autót, visszatekeri a km órát, kitakarítja, políroz, stb és eladja többért. Ezek az értéknövelő tényezők a magyar paraszt szemében amik kellemes profitot hoznak.
2011. jún. 12. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Magyar vonatkozásba többnyire a szakértelem és a törődés hiányzik. Megveszik és gányolják. Amúgy szoktam látni olyan autókat a használtpiacon amelyekben van fantázia, de nem sok olyan magyar szakember (lakatos, fényező, stb.) van akiknek a kezébe mernék adni egy felújításra váró autót. Ja és anglia az egyik legnagyobb utángyártott alkatrész előállítója, nekünk minden alkatrész többször olyan drága mint nekik. Szerintem a piaci árakkal nincs baj, ha tényleg olyan állapotban van egy autó amiért érdemes többet kiadni akkor el is lehet érte kérni a plusz pénzt.
2011. jún. 12. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Az utolsó hozzászólóval teljes mértékben egyetértve!!! (mi drágábban kapjuk meg a cuccok),ja és arról ne is beszéljünk hogy ők megveszik a porsche-kat,a régi sport alfákat.... nálunk ez nem elterjedt autó annyira(van belőle de nem annyi mint amennyi az angliai utakon)


Azért had ne keljen mondani: Anglia évekkel előrébb jár nálunk...!!!


Amúgy jó lenne a helyzet ha itthon is így működne az autókereskedelem/házkereskedelem/minden ami nagyobb értékű kereskedelem...!!

2011. jún. 12. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Azt nem kell ecsetelnem hogy angliában mennyivel jobb az életszínvonal mint nálunk. Gondolom náluk autót tartani akár csak úgy hogy áll a garázsban, nem tétel. Nálunk ha 1 km-t sem mész a kocsival, akkor is benne van évi 100-200e ft-ban hogy egyáltalán legyen autód.



Tehát ők megtehetik (még akár egy átlag felett kicsivel kereső ember is) hogy a sima, hétköznapi, munkába járós autó mellett legyen még 1-2-3-4 hobbi autójuk, amit csak néha hétvégekor, ünnepekkor elővegyenek, a feeling miatt furikázzanak vele, de abba sem rokkannak bele ha egy 3-4-5 literes jószágot kell fenntartani, és akár ez a mindennapi autójuk.


Náluk néhány száz font, néhány ezer font nem tétel, viszont egy brit tuti nem fog azzal szarakodni, hogy egy lelakott állapotú autót akár maga újítson fel (sajátkezűleg), vagy akár elvigye az ismerőséhez felújítgatni. Inkább megveszi ezer font-al drágábbért és szarik bele hogy az autó lelakottan akár fele annyiba került... Ebből következően a lelakott állapotú autók nagyon olcsók, és kis tuning után viszont már el lehet őket adni.


A másik hogy gondolom kint a használtautó vásárlás nem akkora lutri mint nálunk, illetve alapból kevesebb a szarrá hajtott autó mint nálunk, tehát kisebb a rizikó arra, hogy a kiszemelt, megvenni kívánt példány bontó szökevény lesz...


És perze náluk van kultúrája az autózásnak, ezért ha valaki egy bömösben feszít, akkor nem azonnal mindenkinek az fog beugrani róla, hogy "biztosan kigyúrt, kopasz úriember, aki egy bunkó" ül benne...

2011. jún. 13. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Ezt az autóskultúra dolgot azért nem így kell venni, nálunk a Covjetúnió alatt kb. pár nyugati autó jutott be Magyarországra, azoknak is a többsége használt vagy roncsközeli állapotban volt. A címben említett műsorban ugye meg olyan autókat újítanak fel amik hozzánk akkor nem jutottak el, nekünk maradt ebből az időből a Lada, Moszkvics, Zaporozsec és Volga. Szerintem egy szép állapotú veterán Volgában például ma is megnézik az embert, megbecsülést jelent, még akkor is ha az átkosban nem sok jót jelentett a "nagy fekete autó". Szóval itthon eleve nagyon kevés autóból lehet dolgozni, míg külföldön elég sok helyen megvannak még az öreg autók, és igen, az sem elhanyagolható ok hogy az ottani keresetek mellett nem feltétlen kell az embernek eladni az előző autóját hogy vegyen egy újat. Egyébként Magyarországon igenis lehetne autóskultúra, ha az embereknek megmutatnánk hogy bizony vannak kiemelkedő értékei a magyar iparnak és nem köpködnének arra az Ikarus buszra amely ugyan bár veterán lenne de még mindig hibátlan működéssel viszi őket nap-mint-nap. Az autóversenyzésről meg már nem is beszélve, csak ahhoz meg ki kéne verni az emberek fejéből hogy a magyarból focinemzetet faragjanak, de az már egy másik történet.
2011. jún. 13. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!