Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért gyullad ki a "motor...

Miért gyullad ki a "motor ellenőrző lámpa"?

Figyelt kérdés
Amikor megyek néha kigyullad a kis sárga motort ábrázoló lámpa. Ilyenkor visszaesik a teljesítménye és ameddig le nem állítom villágít, ha újraindítom megint jó és nem vllágít. Egy Opel astra F 1,6 8v-s autóm van.
2011. jún. 14. 11:22
 1/6 anonim ***** válasza:

Most megszopom a hüvelykujjam és már tudom is a választ.

Ezer egy oka lehet, nem lenne okosabb kiolvastatni a hiba okát?

2011. jún. 14. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
Nézd meg vagy egy kressz könyvbe, vagy az autó műszaki leírásába
2011. jún. 14. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Nálunk igen egyszerű, ha a lámpa kigyullad (kb évente egyszer), akkor irány a szerelő ellenőriztetni, hogy minden oké-e, ha nem akkor alkatrész csere, olajcsere, kis takarítás, és kész... Gyanús hogy a mi autónkban akkor gyullad ki a lámpa, ha az autó törődésre vágyik... :) Egyébként a kis könyve is azt írja, hogyha ez a lámpa kigyullad irány a szerelő.
2011. jún. 14. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Végülis körülbelül ennyi oka lehet:


10 Kódvariáns nincs programozva


12 Diagnózis kezdete


13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás


14 Hûtõközeg hõszenzor – feszültség túl alacsony


15 Hûtõközeg hõszenzor – feszültség túl magas


16 Kopogás érzékelõ 1 - nincs feszültségváltozás


17 Kopogás érzékelõ 2 - nincs feszültségváltozás


18 Kopogás vezérlõ – nincs jel


19 Fordulatszám szenzor – rossz jel


21 Fojtószelep / potentiometer – feszültség túl magas


22 Fojtószelep / potentiometer – feszültség túl alacsony


23 Kopogás vezérlõ


24 Sebesség érzékelõ


25 Befecskendezõ szelep 1 – feszültség túl magas


26 Befecskendezõ szelep 2 – feszültség túl magas


27 Befecskendezõ szelep 3 – feszültség túl magas


28 Befecskendezõ szelep 4 – feszültség túl magas


29 Befecskendezõ szelep 5 – feszültség túl magas


31 Fordulatszám szenzor – nincs jel


32 Befecskendezõ szelep 6 – feszültség túl magas


33 AGR szelep – feszültség túl alacsony


34 AGR szelep – feszültség túl magas


35 Alapjárati vezérlõszelep


37 Motorhiba figyelmeztetõfény – feszültség túl alacsony


38 Lambda szonda - feszültség túl alacsony


39 Lambda szonda - feszültség túl magas


41 Sebesség érzékelõ - feszültség túl alacsony


42 Sebesség érzékelõ - feszültség túl magas


44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény


45 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl sûrû


46 Levegõpumpa / relé – feszültség túl alacsony


47 Levegõpumpa / relé – feszültség túl magas


48 Tápfeszültség - alacsony


49 Tápfeszültség - magas


51 Vezérlés – Hiba a tárolóban (PROM)


52 Motorhiba figyelmeztetõfény – feszültség túl magas


53 Üzemanyagpumpa / relé – feszültség túl alacsony


54 Üzemanyagpumpa / relé – feszültség túl magas


55 Vezérlés


56 Alapjárati vezérlõszelep – feszültség túl alacsony


57 Alapjárati vezérlõszelep – feszültség túl magas


59 Beszívott levegõ váltó mágnesszelep 1 – feszültség túl magas


61 Aktívszén szûrõ - mágnesszelep – feszültség túl alacsony


62 Aktívszén szûrõ - mágnesszelep – feszültség túl magas


63 Beszívott levegõ váltó mágnesszelep 1 – feszültség túl magas


65 Keverékképzõ ellenállás – feszültség túl alacsony


66 Keverékképzõ ellenállás – feszültség túl magas


67 Fojtószelep kapcsoló


68 Alapjárati kapcsoló – nem nyit


69 Beszívott levegõ hõmérséklet szenzor – feszültség túl alacsony


71 Beszívott levegõ hõmérséklet szenzor – feszültség túl magas


72 Fojtószelep kapcsoló – nem nyit


73 Légtömeg / légmennyiség mérõ – feszültség túl alacsony


74 Légtömeg / légmennyiség mérõ – feszültség túl magas


75 Fordulatszám szabályzás (automata váltó) – feszültség túl alacsony


76 Fordulatszám szabályzás (automata váltó) – hiba


79 Motorvezérlõ? – Motor beavatkozás hiba


81 Befecskendezõ szelep 1 – feszültség túl alacsony


82 Befecskendezõ szelep 2 – feszültség túl alacsony


83 Befecskendezõ szelep 3 – feszültség túl alacsony


84 Befecskendezõ szelep 4 – feszültség túl alacsony


85 Befecskendezõ szelep 5 – feszültség túl alacsony


86 Befecskendezõ szelep 6 – feszültség túl alacsony


87 Klíma lekapcsoló relé – feszültség túl alacsony


88 Klíma lekapcsoló relé – feszültség túl magas


89 Lambda szonda – feszültség túl alacsony


91 Lambda szonda – feszültség túl magas


92 Bütykös tengely pozícionáló szenzor – rossz jel


93 Bütykös tengely pozícionáló szenzor – feszültség túl alacsony


94 Bütykös tengely pozícionáló szenzor – feszültség túl magas


95 Melegindítás szelep - feszültség túl alacsony


96 Melegindítás szelep - feszültség túl magas


97 Motorvezérlõ? – rossz jel


98 Lambda szonda – feszültség túl alacsony


113 Töltõnyomás vezérlés – nyomás túl magas


114 Töltõnyomás üresjárat – maximum érték fölött


115 Turbotöltõ maximális terhelés – minimum érték alatt


116 Töltõnyomás – maximum érték fölött


117 Töltõnyomás szabályzó szelep – feszültség túl alacsony


118 Töltõnyomás szabályzó szelep – feszültség túl magas


119 Szívócsõ nyomásérzékelõ – intervallum / teljesítmény


121 Lambda szonda 2 – keverék túl szegény


122 Lambda szonda 2 – keverék túl sûrû


123 Beszívott levegõ váltó mágnesszelep 1 - blokkolva


124 Beszívott levegõ váltó mágnesszelep 2 - blokkolva


125 Szívócsõ nyomásérzékelõ – minimum érték alatt


126 Szívócsõ nyomásérzékelõ – maximum érték fölött


129 Kipufogógáz visszavezetés – feszültség túl alacsony


131 Kipufogógáz visszavezetés – feszültség túl magas


132 Kipufogógáz visszavezetés – rossz jel


133 Kipufogógáz visszavezetés 2 – feszültség túl magas


133 Beszívott levegõ váltó mágnesszelep 2 - feszültség túl alacsony


134 Kipufogógáz visszavezetés 2 - feszültség túl alacsony


134 Beszívott levegõ váltó mágnesszelep 2 - feszültség túl magas


135 Motorhiba figyelmeztetõfény – feszültség túl alacsony


136 Vezérlés


137 Vezérlés / doboz – hõmérséklet túl magas


138 Szívócsõ nyomásérzékelõ – feszültség túl alacsony


139 Szívócsõ nyomásérzékelõ – feszültség túl magas


143 Immobiliser – nincs / rossz jel


144 Immobiliser – nincs jel


145 Immobiliser – rossz jel

2011. jún. 14. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
:-D
2011. jún. 14. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Én Opelra cseréltem a 37-éves moszkvicsomat, bár ne tettem volna. A régi autok többet érnek mint a mostani szarok amire 100-ezreket lehet rákölteni mert az isten nem mondja meg mi a bajuk. az orosz kocsiknál nincs semmi,trafó,gyújtáselosztó,fesz szabályzó,kondi és kész.A 378 év alatt nem volt annyi ráköltve mint a mostani szar autókra.
2016. szept. 29. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!