Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nekem egy 1997-es Opel Astra...

Bencifiú kérdése:

Nekem egy 1997-es Opel Astra f-em van ami 8 szelepes és egy vezérmű tengelyes és van hozzá egy Garret M53-as Turbóm és belelehet e szerelni a motorba a turbót? Köszi Helló

Figyelt kérdés
2011. aug. 26. 18:20
 1/7 anonim ***** válasza:

persze. közvetlenül a csomagtartóba, a pótkerék tartójára.

ha a motorra akarod rákötni, akkor jó lesz, ha a motor 3/4-ét lecseréled turbóval kompatibilis alkatrészekre.

2011. aug. 26. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Be lehet szerelni csak az első gázfröccsnél dobhatod az autódat:-) Jó szórakozást.
2011. aug. 26. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

És ha lecserélem a cilindert kompletten kétvermútengelyesre és 16-szelepes re akkor?????????????????

de a turbó mellé van intelcooler is

2011. aug. 27. 09:37
 4/7 anonim ***** válasza:
az mégjobb. intercoolerrel nemcsak a hajtókarokat veri szét, a hengerfej is megtanul repülni.
2011. aug. 27. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
akkor mi a gond?? sok 1,4-es ben van turbo
2011. aug. 27. 10:14
 6/7 anonim ***** válasza:

Sok 1.4esben van turbó, gyárilag! Ott a főtengely csapágyaktól a hajtókarokon át a dugattyútetőig mind a magasabb fajlagos teljesítményre van méretezve. Ha sikerül is kicserélned a vezérlést, hengerfejet, új leömlöt majd bebarkácsolod a turbót, ha első komolyabb gáznál nem hajlik törik el valamelyik hajtókar akkor átég a dugattyúd a magasabb mőterheléstől.


Át lehet építeni, csak a blokkon kívül gyakorlatilag mindent ki kell cserélned, akkor már egyszerübb ha beletákolsz egy turbós Calibra blokkot és:

a, kötsz egy jobbfajta életbiztosítást

b, bukócső, 4pontos övek, komplett futómű és fékcsere, hogy ki tudd használni ( persze nem közúton) a nagyobb teljesítményt. Amit itt felsoroltam, annak az árából 2db valamire való Calibrát tudsz venni...

2011. aug. 27. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
ezzel a válasszal vitába szállnék,hogy nem bírja el a turbót! először is vegyük főszempontnak ha gyári alkatrészekből akarod megcsinálni nagyon kicsi turbó nyomást kell neki adni,azaz a lóereje szinte nem is fog változni,csak a nyomatéka. először is a főtengelyt és a vezérmű tengelyeket vidd el lekönnyitenni és centiroztatni,hogy neverjen szét semmit ammikor már kész lesz a motorod a magasabb fordulatszámon.De arra számolj hogy nem fogja addig birni mintha teljesen kovácsolt dolgokbol épitetted volna meg
2011. aug. 28. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!