Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit tudtok róla Opel Astra...

Lalig kérdése:

Mit tudtok róla Opel Astra f-->C20let motor?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Van olyan F Astra amelyikkel kompatibilis a c20let motor? Mármint azt gondolom hogy a turbo miat elég sok átalakítás kell de belemegy egy az egybe a motor? Szóval a motortartó bakok megeggyeznek?
2011. okt. 5. 19:44
 1/5 anonim ***** válasza:

Nem tudom a kérdést spirituálisan megközelíteni, bárhogy is szeretném :D

Próbálkozz a másik rovatba. :)

2011. okt. 5. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Dél-Afrikában gyárilag is volt benne C20LET, tehát elméletileg belemegy. Kérdés, hogy az a blokk volt-e módosítva ahhoz képest, amit te akarsz beletenni, gondolom Vectrából vagy Calibrából.
2011. okt. 5. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Nemtudom hogy pontosan melyik autoból származik ugyais neten csak úgy van fent hogy c20let motor eladó.
2011. okt. 5. 20:53
 4/5 A kérdező kommentje:
De szerintem is valamelyik a kettő közül ugyanis más autóban még nem láttam c20let motor:)
2011. okt. 5. 20:53
 5/5 anonim ***** válasza:

Nálunk c20let motorral a Calibrát forgalmazták (1993-tól), illetve az A2 Vectrát (1993-95), mindegyik összkerekes volt.

Azon kívül bármelyik opelba belemókolhatod, ha rendesen van róla átépítési terv, pontról pontra, karosszria és fékrendszer erősítéssel, és ezt a KPM is jóváhagyta, és kiadták rá az átépítési engedélyt, akkor még le is lehet papírozni. Én már láttam Corsa A-ban is, Astra F-ben, Kadett E-ben, szóval nem lehetetlen. A Kadett E az jött ki gyárilag c20xe motorral, avatatlan szemnek ugyan az, küllemre a két motor, de ha egy igazoltatásnál egy hozzáértőbb rendőr kiszúrja, akkor pápá rendszám és forgalmi.

De láttam már A illetve B Corsát is a B Omega MV6-os motorjával (szívó 211 lóerő)

Szóval bármi lehetséges.

Ha ilyesmit szeretnél, akkor Németországba menj ki, ott vedd meg a kint lepapírozott (minden benne a forgalmiban, stb, szóval legálisan használható) átalakított autót, egy, a "boyracer" korszakából kinőtt fiataltól, mert azt az átalakítást, amit németben hivatalosan bejegyeztek, azt itthon a KPM-nek akkor is el kell fogadnia, ha fejenállva leszopják saját magukat a vizsgabiztosok, és a honosítás sokkal olcsóbb, és kevésbé macerás, mint egy magyar rendszámos autót legálisan, gyakorlatilag a nulláról így átépíteni.

2017. szept. 21. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!