Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Swift 1.3 gc ac tuning?

Suzuki Swift 1.3 gc ac tuning?

Figyelt kérdés

Próbálta már valaki érdemben tuningolni? Elsősorban két dolog érdekelne, az egyik, hogy sportfutóművel meg szélesebb gumikkal (pl 205-össel) el lehet érni, hogy legyen megfelelő tapadás mondjuk szerpentinen?


A másik, hogy mit lehet kihozni a pici 1.3-as motorból? Bírja a tuningot vagy felejtős a dolog? Mennyire költséges egyáltalán nekiállni? :)


2011. okt. 23. 18:28
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
86%

Az hogy érdemes-e tuningolni azt neked kell mérlegelni.

Sokat ki lehet hozni egy 1.3mas motorból is, de az nem ott kezdődik hogy sport dob és légszűrő.


De először is féket, futóművet tuningold, a motor az csak a legvége a dolognak.


Nem árt ugyanis, ha a kanyarba ott marad az autó és az se árt ha meg tudsz állni.

2011. okt. 23. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

A futóműtuning mindenképpen javít a tapadáson.Nem feltétlenül kell ilyen hatalmas gumi,a szabály ide is érvényes: "a több,néha kevesebb"

A gyári gumi szilenteket kukába kell dobni és keményített gumira,donomitra és bronzra cserélni.A lengéscsillapítókat és rugókat szükség szerint keményíteni vagy lágyítani.Hasmagasságot emelni vagy csökkenteni.Nem tudom,hogy a Swiften van-e hátsó kanyarstabilizátor gyárilag,de ha nincs,akkor az utólagos felszerelés sokat segít.A nyomtávot szélesíteni kell és a gumit elég 2-3 mérettel szélesebbre cserélni.

Fontos,hogy ehhez kérd ki egy futóműves szakember tanácsát,mert csak úgy tud megfelelő futót varázsolni neked,ha tudja milyen terepen akarod használni a kocsit.


Ha a futót rendesen megcsinálod,csináltatod akkor 250ezret nyugodtan rászámolhatsz.Lehet,hogy többet is.


Minden motort ki lehet hegyezni,de egy valamit tudnod kell.Csak akkor lesz tökéletes a teljesítmény növelés,ha A-Zig összehangolsz mindent.Hengerfej,blokk,üzemanyag ellátás,kipufogó,hajtás stb.

Néhány lóerő kicsikarása alsó hangon is 150ezer Ft körül van.És ez még csak néhány apró változtatás.Persze ha nem számít a megbízhatóság,akkor be lehet ugrani minden hülyeségbe ami ennyi pénzből megduplázz a lovakat.Akkor lesz fél órája a motornak.Arról nem is beszélve,hogy a nagy teljesítményhez erősebb fékek is kellenek.


A motor felhúzását én hülyeségnek tartom közútra,a gyári motor bőven jó oda.Inkább csak legyen jó állapotban,megfelelően karbantartva.A futóműbe viszont bátran vágj bele.Biztonságosabb lesz és élvezetesebb lesz a vezetés.

2011. okt. 23. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
68%
Nos egy új suzukiról van szó. Helyedben eladnám és vennék egy 1999-2000 akárhány körüli évjáratú clk mercit. 1 millió 2-3-4 százezerért már jó komolyak vannak és alapból bennük van minden, amit te akarsz a Suzukira. Főleg, ha sport kiadást veszel. Akkor lesz kemény futóműved, széles kereked, jó féked, futóműved, de még 2 ezer ccm-s motorod is. De én helyedben nem költenék el több mint félmillát arra a suzira, azt nem erre gyártották, a sportmercit viszont igen
2011. okt. 23. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
57%

az elöttem lévö megmondta.! NEM ERRE GYÁRTOTTÁK!

csak én merci helyett mondjuk bmw-t mondanék pontosabban e36-ot

De ha suzukid van akkor te szerintem egy spórólok a benzinnel elven müködsz ezért ez a tuning rész nem a te világod "nagyobb teljesítmény nagyobb fogyasztás"

2011. okt. 24. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:

Köszi az értelmes válaszokat.

Az utolsónak, jó h ismeretlenül beskatulyázol. Az eszedben sem jutott, hogy esetleg kaptam az autót, vagy talán céges autóm volt és úgy jutottam hozzá fillérekért?? Mert elárulom neked, nem vagyok az a "spórolós ember" akinek nem való a tuning. Elárulom neked, h van már egy épített sportkocsim, a Suzuki meg a 2. számú, városi autóm. Ja és igen egyik család tagomtól vettem nevetségesen olcsón, amolyan városba pöfögni jó lesz. Tudod nem szeretem a 15 literes fogyasztást a városba, inkább járok pl egy Swifttel városba és költöm más dolgokra a pénzt, a sportkocsit meg meghagyom élményautónak :)

Viszont a feljebb említett okok miatt túl gizda nekem a Suzuki, ezért érdeklődöm, h vannak-e már másoknak tapasztalatai tuning terén.

Csak, hogy megnyugtassalak, olyan verdáim vannak/voltak, amilyenek neked soha sem lesznek, ebbe biztos lehetsz. De biztos igazad van, nem nekem való a tuning xD

2011. okt. 25. 23:10
 6/17 A kérdező kommentje:
A félreértések miatt az említett 15 literes fogyasztás a legoptimálisabb eset volt, de simán összehoztam 20-25 litereseket is. Ezért van most Suzukim is :D
2011. okt. 25. 23:47
 7/17 anonim ***** válasza:
30%

Nagyon idióta vagy milyen autóid vannak matchboxok?

Suzukid van ember ha 5 ft ért dobnák utánnam akkor sem kéne de ha még is lenne eszem ágába nem jutna tuningolni. Semmit nem értesz a tuninghoz.

2011. nov. 14. 02:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
61%
De ha akarod tuningold mondok egy két árat kovácsolt dugok uj hajtókarok új főtengely minimum 500 ezer nagyobb befecskendező motor felfurás 250 turbo csővezés cooler westage lefújó 250 ezer irható computer programozva vemset nézve olyan 300 kiló nos ezeket mind öszerakni megépíteni 300-500 ezer között mozog. Szeretnél még tuningolni? A tuning nem sport szűrőből és sport dobból áll...
2011. nov. 14. 02:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
84%

irtad hogy van masik kocsid is a suzukin kivul.nem ertem....azon mit tuningoltal hogyha ilyen kerdeseket teszel fel hogy futomu meg gumi tuninggal jobb lesz-e a tapadas?vagy a tuning kimerul 2 db kromos kinai jeles matricaval?

A suzuki gyarilag 1.3 as motorjabol ha jol emlekszem 93loero jon ki....ebbol akar 95-ot is lehet csinalni rendkivul komoly direktszurovel es tarsaival......csak mondjuk megint eleve nem ertem a kerdest mert irtad hogy a stift varosi kozlekedesre kell......akkor meg minek egyaltalan hozzanyulni??????

2011. nov. 20. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 Jimi66 válasza:
91%

akkor egy suzukis a sok német pártinak :D :D

Suzuki Swift GC 1.3 Bull Power: 1.3 benzin motor, rajt elekrtonika, Stage 3 Chip(11800-nál szabájoz(63000 FT), Spirit 60-as puffogo Rendszer gázgyorsítóval (150000 FT), koni gátlók + KF-Automotive rugók(360000 FT), Bronz szilentek,Swift sport fékek, 205/40R16 felnik nyárra. Lenyomva:VW Vento 1.9 TDI, VW Golf 1.8 GTI, Ford Fiesta ST , Ford Mondeo 2.0 benzin, Opel Astra GSI, BMW 320I, 320TD, 520i, 525i, 525D. Mindenki tudja hogy a japán motorok a legjobbak, lásd supra, skyline, vagy csak a civic illetve crx! én hidegen melegen kergetem ha kell ha nem 6000 alatt szinte nem is mér a fordulatszámmérő, mégsincs baja! tény hogy a 6.5-7 literes fogyasztás néha 12 de nem érdekel... a nagyképü jomadarak sorba maradtak el a hátam mögött... aki nem hiszi keressen privátba 200Le-ig szivesen leálok vele versenyezni egyeztetett helyen időben ;)

2013. jan. 28. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!