Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik veterán (retro) autó a...

Melyik veterán (retro) autó a legjobb? Gondolok itt a megbízhatóságra, strapabírásra, fogyasztásra stb.

Figyelt kérdés
Nagy retro fan vagyok és mindenképpen egy veterán autót szeretnék vásárolni. De ilyen esetben nem elég az, hogy "jól nézzen ki", hanem hogy azért használható kis autó legyen. Nyilván nem egy A kategóriás autóra számítok, csak a lehetőségekhez képest szeretném a legjobbat választani. :)
2011. nov. 8. 00:33
 1/9 anonim ***** válasza:

A nyugatnémet autók a legjobbak ilyen téren.

Az orosz autók se rosszak csak a fogyasztásuk nagy.

mennyire régi számít neked veteránautónak??

Ha fiatal vagy akkor vegyél ladát vagy esetleg valami opelt. Gyakorlatilag egy veteránautót azt nem csak megveszi az ember és kész.. Ebből gondolom hogy fiatal vagy. Én mikor megvettem az első veterán autóm akkor még az ára 3xosát ráköltöttem. Mindent én csináltam rajta kivéve a festést. :) ennek ellenére akaratom ellenére én gyakorlatilag körbetörtem 2 év alatt. Az én autóm 40 éves és örülök hogy nem vettem valami viszonylag ritkát mert a szivem szakadt volna meg. Amúgy rengeteg gond van egy veterán autóval hiába megbízható csak öreg már. itt lukad ott hámlik. nem birod úgy rendbehozni hogy 5 év mulva ne jöjjön ki valami problémája újra. És ez a sok probléma körbeér és minden évre/hónapra jut valami.

Ha ez nem riasztott el akkor közlöm veled hogy az alkatrészek azonfelül hogy rettenetesen nehezen beszerezhetők egy új középkategóriás autó alkatrészének az áraival vetekszik. Még a használt cuccok is. Én ha szerelőnek kellett volna már azt a munkaórát kifizetnem amit a kocsival foglalkoztam talán milliókról beszélgetnénk.Arról nem beszélve hogy garázs kell neki ahol csinálni lehet egyáltalán valamit a kocsival. Az én autóm egy 76os BMW E21 ami még nem is egy olyan nagy számba fut mint régiség. Elképzelni nem merem egy 50-60 as évekbeli kocsi mennyibe lehet..

De ha ez se vette kedved akkor ajánlani tudom az Opel mantát Ford caprit Ford taunust BMW 2002 Állólámpás Mercit régi Opel kadettot és társait. Nem 2 ft egy ilyen kocsi ma ha rendbe van. Szinte egy darab kézzel fogható történelem... Gondold meg mit veszel és gondját birod e viselni vagy te leszel e az utolsó akinél az elenyészik az autó. Mert ebbe belegondolsz az nagyon rossz érzés. Nem Honda civicekről van szó...

2011. nov. 8. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Bocs a fogalmazási vagy helyesírási hibákért már elég álmos vagyok ilyenkor.. csáó..
2011. nov. 8. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Kizárólag régi mercit vennék a helyedben!!
2011. nov. 8. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 10 deka farhát ***** válasza:

Steyr-Puch Haflinger. Csak nagyon nehéz hozzájutni.


Esetleg VW Bogár. Több ismerősömnek is van, mindegyik elismerően nyilatkozik róla!

2011. nov. 8. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Nálunk egy majd' 30 éves Peugeot 205 GTI van. Mindennapi használatban, patent állapotban, és francia autótól meglepően eszméletlen megbízható.


Mellette van egy kispolákom, az is megbízható, az is többnyire gyakori használatban.


Milyen árkategóriában szeretnél kocsit venni? Nem mindegy.


Viszont veterán autó esetén a megbízhatóság másodlagos. Veteránautót nem illik napi szinten használni. Mi is hamarosan garázsba tesszük a gti-t :)

2011. nov. 8. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Szintén mercedes-benz-re szavazok.
2011. nov. 8. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 alf ***** válasza:
100%

Nekem egy 42 éves Citroen DS-em van 4 éve, bejártam vele európát délfrancaországtól finnországig, 42000 km-t mentem vele, soha nem hagyott cserben, viszont jóval kényelmesebb mint egy mai autó (bármelyik), országúton 8,5 lityót fogyaszt.

Minden alkatrész kapható hozzá neten.


15 éves bmwvel is lehet 100 x annyit szopni, mint 40 éves peugeottal, citroennel, magyarországon német-autó fetisizmus van.


Hollandiában 40 éves DS-ek ezrei vannak napi használatban.


A lényeg, hogy legyen egy, a típushoz értő, lehetőleg öregebb szerelőd :)

2012. máj. 31. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ez az autó ugyan nem versenyautó viszont sok szempontból különleges


https://www.youtube.com/watch?v=LveBUfTjgic



1,Házilag lett építve.(kis barkácskedv és kézügyesség. marás fúrás esztergálás hegesztés )

2,Hivatalosan forgalomba lett helyezve átment a műszakin megfelelt az EU környezetvédelmi normáknak.(EPA TIER4/EU-Stage3b)


3,Mivel a motorja egyhengeres léghűtéses a fogyasztás kb 2L/100km.


4,A sebességváltó áttételezése nem lett módosítva.Ugyanaz a kispolszki váltó ami gyárilag benne volt.


5,Egyszerű erős nyomatékos dízelmotor alkalmas nagy távolságok megtételére akár napi használatban is.


6,A forgalmat nem akadályozza mivel stabilan tartani lehet vele akár a 80km/h-s tempót is.


7,Mivel egyhengeres léghűtéses dízel autórol van szó aminek a hengerűrtartalma nem haladja meg 500köbcentit(500cc/8kw/10LE) illetve a sajátömege 450kg alatt van,ezért átminősithető mopedautónak is "L6e" kategóriába.


[link]


8,Mindenki számára elérhető,nagyon olcsó fenntartású gazdaságosan üzemeltethető szervízbarát házilag is könnyen javítható kisautó.


8,nem kell ékszijat cserélni,

2016. márc. 4. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Kérdés:

"Melyik veterán (retro) autó a legjobb? Gondolok itt a megbízhatóságra, strapabírásra, fogyasztásra stb."


Válasz:


Fiat 500(luigi)

Fiat 126

Citroen 2CV(kacsa)


stb... stb... ;-)

2016. márc. 7. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!