Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel astra f (ferdehátú) -val...

Opel astra f (ferdehátú) -val járok, és shell kútnál szoktam tankolni 100-as oktánszámú benzint! Megéri? 98-ashoz képest 30ft különbség van körülbelül/liter. De állitolag előzésnél is előnyősebb.

Figyelt kérdés
És tiszitja a motort is az adalékanyagok miatt+növeli az élettartamát a motornak...98assal is elvagyok de itt nincs csak v.mi v power helyette .szóval megéri tankolnom 100-as benzint?ÉS a shell kutak jok, megbizhatoak?Nálunk ahol én lakom elég sz** a benzin...közelembe shell kut van ahova járok és áll. jo kutak is
2009. máj. 23. 20:43
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Abba az autóba nem véletlen 95-ös kéne? A drágább csak pénzkidobás. Ja, a V-Power meg nem 100-as oktánszámú, hanem 98-as, pár napja olvastam erről egy cikket.
2009. máj. 23. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
A Shell marketingesei írták egy korábbi prospektusban: "Kutatások bizonyítják, hogy az előírtnál magasabb oktánszámú benzin használata önmagában nem növeli az autó teljesítményét."
2009. máj. 23. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

első válasz: nem ebbe alapbol 98as kell 95össel nagyon lassu is volt meg érezhető volt aa negativ hatás.

2. válasz: hát nemtom de jobbnak érzem az auto teljesitményét a 100astol. azt tudom hogy a shell v power az 98as:) thx a kommenteket

2009. máj. 23. 20:57
 4/7 anonim ***** válasza:
46%

Az hülyeség hogy nem érezni ha jobb/nagyobb oktánszámú benzin van a kocsiban...

A Pannóniám(1966), ami 85-ös körüli oktánszámú benzinre van optimalizálva szinte megtáltosodik a 98-99-estől a 95-höz viszonyítva...

2009. máj. 23. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Én mindenhol azt olvastam hogy hülyeség magasabb oktánszámút a kocsiba nyomni,ugyan úgy fog menni mint eddig csak neked lesz húzósabb az ára.
2009. máj. 23. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

A magasabb oktánszám azt jelenti, hogy az adott benzinnek magasabb a kompressziótűrése, a magasabb kompressziójú motorokban sem következik be öngyulladásos égés, a benzin alkalmasabb magasabb kompressziójú motorokban való használatra is. Ebből következik, hogy az adott kompressziójú (sűrítési viszonyú) motorban (ami konstrukciós sajátosság, nem változtatható egyszerűen), nem jelent előnyt, de hátrányt sem.


Nyáron, nagy melegben, kiváltképp olyan autókban, ahol a kopogásérzékelős motor a kopogási határ alá helyezi kevéssel az előgyújtás időpontját, a magasabb oktánszámú benzineknek valóban van érezhető hatásuk, de hátrányuk - az árukon kívül - semmi nincs, bármiben nyugodtan használhatók.


Üdvözlettel:


Autódoki


forras: totalcar.hu

2009. máj. 23. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Tehát csak pénzkidobás az autó nem jobb tőle és a motornak sem lesz hosszabb az élettartama.
2009. máj. 24. 09:29

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!