A Credo ec12-es buszoknak miért olyan fura az alapjáratuk?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az egy igen elcseszett konstrukció :D
50 éves 1 hengeres motorom alapjárata egyenletesebb XD
Meg persze a hangja is normális.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nemtudom hogy rossz-e.
De stabil alapjárat az nincs ahogy hallani szoktam.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Magyar gyártmány! Mit vártál?" Az iveco motor nem magyar gyártmány.
Egyébként sok credonak furcsa az alapjárata, de ez tök normális. Mondjuk nem egy csúcs minőségű buszok, de én szeretem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én tegnap utaztam először ilyen busszal.
Elővárosi busznak, agglomerációban 20-30-40km-es távolságokra oké, de nem egy Budapest-Pécs közötti gyorsjáratnak az M6-oson! Nem is értem ezt hogy gondolták tegnap. Eddig mindig új Scaniákat szoktak küldeni. Tegnap meg ezt.
3 és fél órán keresztül irtó kényelmetlen. Egy kínzással ért fel ebben végigülni. Légkondi nincs. Szerencsére az ablakok nyithatóak. De így meg óriási hangzavar volt a menetszéltől.
Viszont, amin meglepődtem, hogy elég jól ment. Lehet, hogy a kis kaszni miatt elég a kis motor is. Tolta neki szépen 90-100-zal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Ja, csak egy M.A.N vagy Merci busznak a nyomába se ér egy credo sem!!!"
Elfelejtetted figyelembe venni, hogy 1 M.A.N. vagy Merci busz árából 2 Credot lehet venni. Egyébként miben nem ér nyomába? Részletezhetnéd egy kicsit, ha már szakvéleményt nyílvánítassz. Nálunk a sofőrök szeretik a Credot - persze nem lehet neki úgy odalépni mint az Intouronak, de ennek ellenére hegymenetben is jól boldogul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!