Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ledadog a Simson (sr50,12v)...

Ledadog a Simson (sr50,12v) ha odahúzom neki. Miért? (karburátor tiszta)

Figyelt kérdés
2012. ápr. 2. 08:19
 1/8 A kérdező kommentje:
Kis fordulaton megy szépen, de ha gyorsítok és nő a fordulatszám akkor darál.
2012. ápr. 2. 08:22
 2/8 pagan ***** válasza:
próbáld meg a 72 es főfúvókát,nekem bejött:)70 es volt benne előtte,és hiába pucoltam nem lett jobb
2012. ápr. 2. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 waland ***** válasza:
esetleg nézd meg, nem kap-e valahol falslevegőt (a légszűrőre gyanakodnék)
2012. ápr. 2. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Az, hogy tiszta közel sem azt jelenti, hogy jól van beállítva, nincs kikopva a súber vagy tűszelep, nem szív farsot.Azt a ledadogást hallani kellene, hogy most úgy fullad, hogy hallatszik rajta, hogy nincs ereje, vagy úgy, hogy sok a keverék mennyisége és befojtod, utóbbit könnyen ki lehet deríteni mivel attól lehet vele menni csak gyatrán.


Másrészt: az, hogy tiszta az azt jelenti, hogy levetted és megnézted? Ha igen és eddig nem volt ilyen probléma akkor valamit elrontottál. Nézd meg a fúvóka méreteket, az úszót, hogy nem lyukas(megrázod és hallod a locsogó benzint). És a tűszelepet. Majd az úszó maximális fel emelkedési illetve le süllyedési pályáját. Ha ezek rendben vannak, és továbbra sem jó a motor, akkor nézd meg nem e farsot szív. A szívótorokhoz 1papír 1 bakelit majd ismét egy papír tömítés való nagyon finoman bezsírozva. Nézd meg a szűrőház és a karbi közötti gumit, bár ez nem jelent semmi visszafojtást, csak a szűrt levegőt vezeti. Ha nem jó akkor nézd meg a szűrőt, takarítsd ki majd NE zsírozd, olajozd be mivel a gyárit NEM kell. Ha továbbra is fenn áll a probléma akkor motorikusan keresendő a probléma. Fúratást igényel a motor vagy szórja az olajat a kuplung felőli deknibe vagy egyszerűbben főtengely simmeringes. Illetve pontatlan előgyújtás is lehet, mivel magasabb fordulattartományban már egyre pontatlanabb, 12V-os motor esetén ezt tirisztorral tudod kontrollálni. Nagyjából ennyi ami jelentősen befolyásolhat gyorsításkor, mert szóba jöhet még dugult kipufogó de, alacsony fordulattartományban megy a motor meg akkor rossz esetben be sem indul... Ha nem jön össze vidd el szerelőhöz...

2012. ápr. 3. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, valószínű a karburátor beállítással vannak bajok, mert ha állítgatom a levegőcsavart és a tűt akkor egyre jobb. Ma remélem sikerül összehangolni.
2012. ápr. 4. 09:10
 6/8 Motoros válasza:
cselérd ki az összes ízzódat 6V-osra és utána jók lesznek nekemis ez volt a baja
2012. ápr. 8. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Ne adjál már hülye tanácsokat, mert ha a szikrával lenne baj nem tudná elégetni a keveréket és leállna, de csak ledadog, ami szimpla üzemanyag többletet vagy kevés üzemanyagot jelent. Az meg, hogy eleve 12V-os rendszerbe 6V-os izzókat raksz az nagy baromság! Mert akkor nem 12V-os a rendszered, hanem 6. Csak 12V os gyújtótrafód van aztán onnan lenézted, hogy hű de f@sza 12V-os rendszerű motorom van.
2012. ápr. 9. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Hátha segít valakinek, leírom mi volt a baj.

Kondenzátor és megszakító ki lett cserélve, be lett állítva.

Tökéletes azóta.

2012. ápr. 22. 23:02

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!