Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Most idén a "kihasználatlanság...

Most idén a "kihasználatlanság miatt eladó" lett az új divat?

Figyelt kérdés
Az autóhirdetésekben vagy azt írják hogy második meg harmadik kocsiként használt vagy az hogy kihasználatlanság miatt eladó.Ebből mi lehet igaz szerintetek?Tényleg ennyien letették volna az autót?
2012. ápr. 20. 08:17
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Igen. Betette a kormány a kaput az árakkal. Nekem is a garázsban áll azóta, havonta egyszer megyek vele. Régen havonta egy nap nem mentem vele.
2012. ápr. 20. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
72%

Egyrészt tényleg sokan tették le az autót. A válság előtt a kelleténél többen és többet autóztak: kis túlzással mindenki, mindenhová autóval ment, külön autója volt apának-anyának, egyedül pöfögtek vele végig a városon, sokszor úgy, hogy nem is volt messze egymástól a munkahelyük, csak hát anyának reggel még le kell adnia a gyereket az óvodában/iskolában, hazafelé be kell vásárolni, apa munka után vagy ebédszünetben még elmegy ezt-azt elintézni a városba, ne kelljen már egymásra várni...

Az ilyenek kezdenek megszűnni, sokan rájönnek, hogy létezik tömegközlekedés is, ahol pedig nem, ott családtagok, szomszédok kezdik kapisgálni, hogy lehet ám egynél több embernek is ülni egy autóban, akár együtt is járhatnak dolgozni. Nem olyan kényelmes, mint egyedül, teljesen szabadon menni bármikor bárhová, de olcsóbb. Sőt, eltűnik a "kell egy kisótó dolgozni járni, mamáékhoz menni meg egy legalább háromliteres batár, mer' az ótópályán azér' nem mindegy ám" (nem b***meg, évente kétszer 200 km-re) hozzáállással beszerzett, kelleténél nagyobb, évente pár alkalommal használt "parádés autók" egy része is. Így sok autó szabadul fel.

Aztán ugye ott vannak az eladási esélyek is. A "nemdohányzó vidéki nyugdíjas mérnök/tanár házaspár" már teljesen lejáratott szöveg lett, a "női tulaj" szlogennel együtt. A "banki visszavett" sem jelent már szépet és jót, az emberek már rájöttek, hogy ezek általában nem a család féltve óvott első "nyugati" autói, hanem végletekig lestrapált, szervizelést sem látott ócskavasak. A "Németországból/Svájcból behozott" sem garancia már a tökéletes műszaki állapotra, inkább a kiflibe hajtott, kint ócskavasárban vásárolt, itthon háromból összetákolt autók jutnak az emberek eszébe. Új szöveg kell, ezért most a "kihasználatlanság miatt eladó" a divat. Erről még hajlamosak elhinni az emberek, hogy valóban garázsban álló, a kihasználatlanság miatt különösen keveset futott, de megkímélt, rendszeresen karbantartott, "család szeme fénye" autót jelent. Pedig azért az így hirdetett autók nagy része sem különb az átlagnál: alaposan meghajtották, kellő ütés-vágást kapott az évek során, csak ki lett glancolva, hátha így jobb árat kapnak érte.

2012. ápr. 20. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Nem gondoltam volna hogy tényleg ennyien letették az autót az árak miatt.Én,ha éhezni fogok sem fogom letenni,mert az autó adta szabadságot nem lehet pótolni semmivel.És ami egy hatalmas felkiáltó jel az a tömegközlekedés szinvonala,ami hatttttalmas gátló tényező hogy gyalog járjak.Nem,félre ne értsetek,nem esik le a gyűrű az ujjamról ha busszal kell menni,de amit a magyar bkv nyújt az egyszerűen kritikán aluli.Éltem külföldön és ott működik a vegyes használat,hogy pl a nagyobb városokban vagy a fővárosba az emberek nem kocsival hanem tömegközlekedéssel hajtanak be.DE!Ott az ülések patyolat tiszták,nincs egy darab grafiti,nincs rágógumi eldobva,nincsenek csövesek,részegek,randalírozó cigányok stb stb,hanem egy normális utazóközönség,wifi stb és a JEGY ANNYIBA KERÜL MINT MAGYARORSZÁGON!

A múltkoriban bkv-ztam és a buszon vastagon állt a sár(!)pedig már akkor hetek óta nem esett,a földön mindenféle sötét és büdös ragacsos izé folyt szét,az ülésekben rágógumi,a kapaszkodók ragadtak,a szerelőnyílások körül tele volt fekete olajos ujjlenyomatokkal...a metró amikor jött,azt hittem ez egy rossz vicc.OLYAN MOCSKOS VOLT AZ ABLAK HOGY NEM LEHETETT BELÁTNI A SZERELVÉNYBE!!!!Bent is undorító mocsok fogadott,büdös...komolyan mondom lehangoló.A villamos is ugyanaz amit az 1970ben készült filmeken látni...ráadásul akkora hézagok vannak mindenhol hogy télen a huzat kettévágja az embert..ráadásul persze fűtés sincsen sosem,ahogy nyáron sincs légkondi de az ablakokat nem lehet lehúzni,mert ezek már gyárilag légkondis buszok ugye..tehát így szaunázunk 50 fokban 100an a buszon.

Tehát ha a városvezetés-meg az emberek-kevesebb autót akarnak látni akkor ahhoz kell egy szolgáltatás,ami kiváltja a kocsikat,de amíg nálunk a sok ezer milliót a felsővezetők fizetésére költik,addig mit várunk???

2012. ápr. 20. 09:19
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Ami azt illeti, addig jártam autóval, ameddig lehetett. Napi 4,5 - 5 óra utazás a tömegközlekedés, és ezt a családtól veszem el. Viszont az autóval meg a kenyeret veszem el a családtól. Nekem nem luxus volt az autóhasználat, mégis engem tesznek felelőssé, hogy én pazaroltam? Mit? Nem én vettem fel a kölcsönöket, de én fizetem vissza, addig, amíg van munkahelyem. Bár az sem sokáig van. Jön majd egy újabb divat, a fűevés, nyírfakéregliszt, és jó vastag, erős kötél a végén, amire felköthetem magam?
2012. ápr. 20. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
39%

Én is hasonlót írtam a hirdetésbe..


Azért, mert hozzájutottam még egy autóhoz, de már a 4. itthon és február óta (időszakos szervíz, javítás, műszaki) ment 300 km-t. Arra nem kell autó, főleg hogy van a másik márom + van motorom.

Most árulom, de ki kapkodna egy 22 éves Fiestáért? Senki, 2 érdeklődő volt két hét alatt, mindkettő személyesen, mert a kocsi oldalán is van papír kiragasztva.

2012. ápr. 20. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
20%
*márom = három
2012. ápr. 20. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Igen, érezhetően kisebb lett a forgalom, Budapesten legalábbis mindenképpen. Ugyanakkor a közösségi közlekedés eszközei nem lettek sokkal zsúfoltabbak (bár a statisztikák utasszám-növekedést mutatnak), így arra következtetek, hogy többen járnak együtt dolgozni, ügyeket intézni. Összességében szerintem ez mindenkinek jó: több marad más, fontosabb kiadásokra és ami a legfontosabb, valamivel élhetőbbek a városaink is. És a tömegközlekedéssel töltött időt is fel lehet használni így olvasásra, munkára, tanulásra, netán beszélgetésre. Sőt, munka után belefér egy sör is a kollégákkal, barátokkal.
2012. ápr. 20. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ha sörre lenne pénzem, akkor inkább eltankolnám. Nem az emberek álltak össze közös kocsihasználatra, hanem az egymillió munkahely megteremtésének (értsd: egymillió maradhat)folyamatának hozománya - egyre kevesebb a munkahely. Kollégákkal sörözni - de jó is lenne...
2012. ápr. 20. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

ja, és egyre többen fogják hírdetni "kihasználatlanság" miatt, azok akik évente pár száz, esetleg 1 ezer Km. futnak csak vele, és a kiadásaik egyre csak nőnek!

(köt. biztosítás, gépjárműadó, garázsadó, esetleg bérleti díj, műszaki felkészítés és vizsgadíj.... stb.

lásd:

[link]

olcsóbban megússza, ha taxival teszi meg azt a pár KM. kevesebbe kerül!

2012. ápr. 20. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!