Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem lesz baja a simsonomnak...

Nem lesz baja a simsonomnak ha a síbertű hengert körülöte bekenem gépzsíral? Mert azt mondták páran hogy az is zöröghet, és kenjem be vastagon zsíral, átvertek vagy ez télleg igaz?

Figyelt kérdés

2012. ápr. 25. 22:52
 1/4 anonim ***** válasza:

Ha valamelyik fúvókába belemegy a zsír akkor az eltömődhet, szóval a motor le is állhat. Ha az égéstérbe jut akkor meg elég.

Kárt nem csinál, de kellemetlenséget szerintem csinálhat.

2012. ápr. 25. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
52%
A súbertű maximum zizeg 1 picit,a csörgés inkább a hajtókar csapágyazásából,vagy a főtengely csapágyából jöhet.A zsírt meg a benzin szépen leoldja szóval nem ér semmit.
2012. ápr. 25. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Képes zörögni a tolattyú is, de ha már annyira kopott, hogy zörög, akkor nem segít rajta a zsírzás. Egy darabig abbamarad a csörömpölés és tömít a zsír, de gyorsan kioldja a benzin, utána pedig kezdődik minden elölről.

Az ilyet jellemzően diagnosztikai célból használjuk: ha gyanús, hogy a súber van megkopva, akkor bezsírozzuk, meghallgatjuk a motort és ha abbamaradt a csörgés, akkor a karburátort kell cserélni. Hosszú távon viszont nem megoldás, mert a kikopott, lógó tolattyú mellett is tud száguldozni a levegő, amitől a karburátor teljesen beállíthatatlanná válik.

2012. ápr. 25. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
A "síbertű henger", az maga a síber (magyarul tolattyú). Nem lesz tőle baja, de amúgy a karburátorban nem az zizeg, ha zizeg, mivel túl nagy méretű és túl precíz illesztésű ehhez, na meg nem is éri annyi erőhatás az áramló levegő részéről. Hanem a kúpostű (síbertű) szokott ciripelni a tűsfúvókában, illetve a tűrfúvóka fölé besajtolt sárgaréz toldatban: a folyamatosan gyorsuló-lassuló, lengés jellegű szívóhatás miatt ugyanis a kúpostű igen nagy megterhelésnek van kitéve, mivel az áramló levegő lényegében a porlasztó hosszirányában ide-oda rángatja, ezért egy idő után a kör keresztmetszetű furat oválisra kopik. (A jelenség dúsulást is okoz, ezért ilyenkor lejjebb szokták engedni egy rovátkával a kúpostűt.) A tolattyú körüli kopás inkább falslevegő-jelenséget tud okozni. De amúgy, ahogy már mások is mondták: sokkal valószínűbb, hogy a főtengelyen lévő hajtórúd-csapágyazás, vagy a dugattyúcsapszeg csapágyazása, a kopott dugattyú, dugattyúgyűrűk, netán a főtengelycsapágyak zörögnek. Ezeket sokkal jobban hallani, mint a kopott síbertű zizegését.
2012. máj. 31. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!