Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » KTM EXC 125 ös hengert max....

KTM EXC 125 ös hengert max. Mekkorára lehet felfúrni, mert most lett felfúratva és nemtudom h így hány ccm es lett. De aztmondták hogy ez a maximum tovább már nem lehet! Szóval ha tudnátok nekem segíteni ebbe megköszönném! 125---->200? 125---->150?

Figyelt kérdés
2012. máj. 20. 00:17
 1/6 anonim ***** válasza:
általában úgy van, hogy a gyári dugó méret A-s. a következő B, és az ezután C-s, esetleg van D-s is. a felfúrás általában azért szükséges, mert kevés a kompresszió, vagy valami elszabadult a hengerben, és belemart a falába. ezek a felfúrások nagyon minimálisak, tehát ugyanúgy 125-ös marad, egy hajszálnyival több, de az elenyésző, változás nem tapasztalható. Gondolom a maximum kijelentés arra vonatkozott, hogy már D-s dugó van benne.
2012. máj. 20. 02:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Ilyet nem pipáltam életembe...

Fúrni minden normális ember úgy megy hogy viszi a dugattyút és ahhoz fúrják a hengert.

125- ből nem fúrsz soha 150cm3

Max 125 ből 135-6 cm3 lesz. Azt hogy 125-ből 150 vagy 200 legyen komplett hengert kell cserélni ,mert ennyit fúrni nem lehet az anyagvégletek miatt.

2012. máj. 20. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Ne virulj, nem lett 600-as szupermotó az EXC-ből, amit mégis A1-es jogosítvánnyal vezethetsz. A gyári javítóméreteket úgy állapítják meg, hogy mindegyik esetén pár tizedmillimétert nő a hengerfurat, így legjobb esetben is csak néhány köbcentit nyersz, de még a lökettérfogat-határokon belül maradsz. Ez azért van így, mert egyrészt mindenki menne 150-esre fúratni a 125-ösét, másrészt pedig nem lehet úgy hengert tervezni, hogy kétféle, egymástól jelentősen különböző furatot "kiadjon" megfelelő keménység, szilárdság mellett. Valószínűleg te már az utolsó javítóméretnél jársz, biztonságosan tovább nem fúrható, ha megint elfárad a hengerfal, csere következik.

Van, hogy értékelhetően nő a hengerűrtartalom, ilyenkor jóval, több milliméterrel nagyobb furatot készítenek, de ez általában nem biztonságos, mert a gyári hengert nem erre tervezték. Ilyenkor lehet, hogy a 125-ös motorból 150-es lesz, de sokszor nem lesz akkora az élettartama, mint egy gyári 150-esnek, illetve hűtési és kiegyensúlyozási problémákkal is küszködhet.

2012. máj. 20. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Nincs jogosítványom mert benzinnel megy az a k***va

motor! A henger gyári állapotba volt, és felfúrták! tovább nem lehet már fúrni! Nem C-s dugattyú volt benne hanem A-s! és igen ha még egy ilyen van akkor henger.vagy azt mondták hogy perselyezni kell, kinyomják belőle a hüvelyt és nagyot raknak bele! ez a két megoldás maradt már csak! amúgy köszi, majd ha kész lesz írok h mégis mi az eredmény!

2012. máj. 20. 16:38
 5/6 A kérdező kommentje:
2 mm -t kellett elvileg belefúrni most, lehet hogy vmivel többet, és az nem pár tizedmilliméter!
2012. máj. 20. 16:46
 6/6 anonim ***** válasza:
Azt, hogy mennyire lett fúrva, az tudja, aki a fúrást végezte. Ott volt nála a dugattyú, számolt hozzá furatot megfelelő illesztéssel és elkészítette. Ha nagyon érdekel, kérdezd meg tőle, mennyire fúrta vagy mérd le, aztán számold ki a lökettérfogatot.
2012. máj. 20. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!