Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Váltás 1-ből a 2-be?

Váltás 1-ből a 2-be?

Figyelt kérdés

Szóval vezettem 15órát városban van még vissza a vizsgáig,de nem tiszta minden számomra.Közlekedéssel nincs gond az oktatóm szerint,de...

Amikor már megindítom a kocsit kuplung felengedéssel/félig felengedett/ és már kell gázt adnom is,rakhatnám a kettőt gáz vissza engedéssel majd kuplung be ,de még nem engedtem vissza teljesen a kuplungot nyomhatom be teljesen a váltáshoz vagy vissza kell engednem majd újból be??Ezt csak 1-2-be gondolom a többi sebességnél rendesen,jó ez így?Az autó diesel.


2012. jún. 3. 04:41
 1/10 anonim ***** válasza:
Egy dolog fontos! Nem kell kapkodni, főleg majd a vizsgán nem. Azért nem kapsz hibapontot ha: kuplungot engeded, finoman gázt adsz kocsi elindul, de ugye érzéssel azért kicsit fentebb nyomatod a fodulatot és kuplung, vált kettőbe és ami az egyesnél. Szóval nem kell egybőlazonnal felváltani, lehet, de könnyebben lefulladhatsz. Az a pici gázfröccs egyesben úgyis max egy- két méteres út, és biztos nem lesz baj. Az hogy dízel, vagy benzines itt nem számít. Arra figyelj, hogy ha a kuplung be van nyomva, ne adj gázt mert irritálni fogja a vizsgabiztost az a hang :D
2012. jún. 3. 05:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Mikor felengedted a kuplungot és meg egyesben vagy nyugodtan nyomjál egy nagyobb gázt, de egyenletesen, szal ne szarásig egyből, aztán ha van azért lendületed akkor kuplungot be és jöhet a kettes.
2012. jún. 3. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Ha jólértelmeztem ezt az egészet,akkor a kérdező nagyon nem mond hülyeséget,az egyes fokozat csak az autó megmozdítására szolgál,pláne egy dízelnél...


Az oktatód kedvéért húzasd ki egyesben is,bár énsem tudom mi értelme van.

2012. jún. 3. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Szerintem inkább az a baromság, hogy "az egyes csak az autó megindítására szolgál"... BÁRMILYEN autó elindul nehézség nélkül kettesben is ennyi erővel....


Az egyes az az első fokozat. Nyilván városi közlekedés során nem kell tiltásig huzatni az elsőt A(hogy a többi fokozatot sem), de az is nagy butaság, hogy megmoccan az autó és hopp máris kettes. Indulj el szépen egyesbe, pici gázt neki, lendítsd meg az autót pár másodpercre és utána kuplung, kettes és hoca tovább.

2012. jún. 3. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

"BÁRMILYEN autó elindul nehézség nélkül kettesben is ennyi erővel.... "


Persze, kérdés hogy milyen áron. Gondolok itt a kuplungra. kb 5-6-szor annyit darálsz.

2012. jún. 3. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Hoca,ezzel elárultad hogy sosem volt dízel,de talánmég benzines autód sem.


Vagy egyszerűen nem jut el az agyadig,hogy miről van szó.

2012. jún. 3. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ,mint írtam vezetek már,eljutottam már a 6. fokozatig is,de leginkább arra lennék kíváncsi hogy a kuplungot induláskor nem engedem fel teljesen természetesen gázt adok közben és gyorsul az autó..a hibám hogy ilyenkor mikor váltanám a 2-öt gyorsan leugrok a gázról és kuplungolok...na és ekkor az autó a motorfék végett bologat picit :/
2012. jún. 3. 11:11
 8/10 anonim ***** válasza:
Errevaló a gyakorlás,hogy ezt a két dolgot összehangold,és egyszerre csináld.
2012. jún. 3. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

# 5


Semmilyen áron, kutya baja nem lesz a kuplungnak. 300.000 km-t tettem a mostani autómba és még gyári benne a kuplung és a váltószerkezet is.


A 6-oskan nem tudom mit akar, de talán majd megmagyarázza....

2012. jún. 3. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

# 7


Pont erről beszélek, hogy ez egy baromság, amit csinálsz.

Engedd fel elinduláskor nyugodtan a kuplungot teljesen, haladj egy picit egyesben (teszem azt ha nem intenzíven kell gyorsítani akkor 5-10 métert) és utána szépen kuplung és váltás kettesbe. Nem ördöngősség.

2012. jún. 3. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!