Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől van az, hogy egy 2005...

Mitől van az, hogy egy 2005 körüli kb.210 lovas 1500 lóerő körüli izomautó végsebessége 200 körül van, de egy európai/japán 200 lóerős 1500kilós autó jóval gyorsabban tud menni?

Figyelt kérdés

2012. jún. 4. 17:52
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

"210 lovas 1500 lóerő" ??

Nem csak a kg és LE számít. Nem mindegy milyen áttételezésű, nyomatékossága...Nameg hogy meddig pörög a motor...

2012. jún. 4. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom 1500 kilóra gondolt.
2012. jún. 4. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

*1500 kg igen bocsánat elírtam

A nyomatéka ilyen 370NM környékén lehet

2012. jún. 4. 18:05
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
végsebességnél sokkal inkáb számít a légellenállás, gördülési ellenállás, és a teljesítmény, a súly másodlagos, mondjuk ez még nem magyarázza, hogy mondjuk egy mustang v6 mért rosszabb ennyivelpl egy 5-ös bme-hez képest, hiszen nem akkora dög, azsem, és anniyra nem rossz a cv-je... passz
2012. jún. 4. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Én is pont például egy V6-os Mustangra gondoltam példának, nem értem hogy miért nem tud gyorsabban menni mert a tulajdonságai nem rosszak, és 6-7Mp alatt 0-ról 100-ra fel tud gyorsulni
2012. jún. 4. 18:12
 6/9 anonim ***** válasza:
77%
Nem elég? Normális körülmények között ugyse tudsz ennél gyorsabban menni, szerintem sokkal inkább számít a gyorsulás :DD
2012. jún. 4. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Az izomautókat amerikai piacra gyártják, ott mások a szabványok és szabályok. Arról nem is beszélve, hogy a V6-os az a legalapabb felszereltségű modell, a gyártónak mutatni kell valami markáns különbséget, hogy a drágább V8-as kocsikat is el tudja adni, ezért az olcsóbb autóban már alacsonyabb sebességen belép a tiltás. De különben 250 környékén a gyári V8-asban is vége a kocsinak, ezért is olyan népszerűek a különféle elektronikai módosítások ezeknél a típusoknál.
2012. júl. 7. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ha már amerikai piac, ott az európai/japán kocsik végsebessége is le van szabályozva, egy gyári M3-as BMW-nek is olyan 260 körül van a vége, de vannak olyan autók (pl. Acura Integra) ami már 160-180 körül letilt. Egy Ferrariban vagy Corvetteben nincs persze ilyesmi, de ahhoz külön jogsi kell.
2012. júl. 7. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
szerintem amerikában sincs külön tiltás az autókba, motorokba, ugyanis egy M3-as, vagy M5-ös bmw az európai piacon is 250-nél le van tiltva, az hogy az órája 250-nél 260-at mutat, az egy dolog, minden km óra csal vmennyit felfelé, de egyébként pedig ez nem szabvány, hanem csak egy megűllapodás a gyártók között, hogy az utcai nem kifejezetten sportkocsinak készült autók erős változatait letiltják..., motoroknál ugyanez a megállapodás 300 km/h-ra született meg. az integra stb hondák, meg japán autók, amiket 180-ra korlátoznak, azok japán belpiacos modellek, ott ugyanis gyárilag 280 lóerőnél erősebb autót, nem lehet kiadni, és maximum 180-at mehet akármilyen autó végsebességre, ezéret ezekben az óra is eddig van csak skálázva
2012. júl. 7. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!