Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy kell bekötni egy 2...

Rider92 kérdése:

Hogy kell bekötni egy 2 tekercses feszültségszabályzót egy s51es 12v-os simsonba?

Figyelt kérdés
5 szál jön ki 1 zöld, piros-zöld, és 1 piros (ez az egyik tekercs) másik tekercsről 2 darab szürke-fekete jön ki. Melyik szál mi lehet? Egy ismerős ugyanilyen 2 tekercses fesz. Szab. -jából csak 4 szál jön ki, nálam miért van 1-el több? Ismerősénél a sima zöld kivezetés nincs ott. Nem gyújtáskapcsolóval szeretném megoldani, gombos megoldás van, és ehhez szeretném az akut bekötni meg az indexeket, valamint hogy a világítás is jó legyen.

2012. júl. 27. 13:16
 1/10 anonim ***** válasza:

Tudnál légyszi a kütyüről egy képet berakni légyszives?


Az én SR50-s simsononban a fesz szabályozónak 4 csatlakozója van. 1 pár megy az egyenirányítóra. 1 vezeték megy a akku pozitív sarka felé ( töltés ) 1 pedig az index felé ( indexrelével és "villogtatóval" kombinált "ELBA" fesz szabályozó" )

2012. júl. 27. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

[url= [link]

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url= [link]


[url= [link]

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url= [link]


[url= [link]

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url= [link]


[url= [link]

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url= [link]

2012. júl. 27. 18:56
 3/10 A kérdező kommentje:

nah látszik hogy először használom ezt az oldalt :) nemsikerültek elsőre a képek mutatásai :D


[link]


[link]


[link]


[link]

2012. júl. 27. 19:02
 4/10 anonim ***** válasza:

Nézd meg az eredeti színeket, és it a rajz:

[link]

2012. júl. 27. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
*itt
2012. júl. 27. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Ez már megvan kinyomtatva is :D Csak ezzel az a baj hogy gyújtáskapcsoló van benne , és 4 szál jön ki ebből a fesszabályzóbol is....azért írtam ide hogy a képek alapján mondjuk valaki leírja nekem mit merre kell kötni, vagy legalább azt megtudom hogy a szürke-fekete drótok miért mennek 1 tekercsre, és a többi meg a másikra....valamint azt is jó lenne tudni hogy mi micsoda rajta...
2012. júl. 27. 22:05
 7/10 A kérdező kommentje:

holnap a rajz alapján összedugom, és lefotózom akkor megnézed majd nekem hogy jól e csináltam?


Köszönöm hogy ilyen segítőkész vagy, ha tudok segíteni,szívesen megteszem majd...

2012. júl. 27. 22:14
 8/10 anonim válasza:
azért van rajta egy zöld és egy zöld-piros mert a zöld piros a sok töltés, a zöld a kevés töltés és azt kell bekötni ameiket te akarod
2012. okt. 23. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
ez engem is érdekelne
2015. ápr. 15. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A.C.A.B ***** válasza:
Tudom, régi kérdés, de sok helyen láttam már ugyanezt. Az öt drótot a következőképpen kell bekötni, ha nincs gyújtáskapcsoló: a zöld (ahogy azt írták már a kevés töltés) és a zöld-piros (sok töltés) közül ki kell választani, hogy melyikre van szükségünk (attól függ mennyire van feltöltve az akku. A fel nem használt vezetéket le kell szigetelni, hogy ne érjen semmihez) S51-es típusnál 3,15A-es biztosíték kell a bekötött drót és a töltőtekercsről jövő sárga-piros drót közé. A négy tekercses fesszabályzónál értelemszerűen nem lehet választani, hogy sok vagy kevés töltést akarunk, mert ott csak egy drót van erre a célra. Ezután a piros vezetéket kötjük a másik biztosítékra (s51-nél a 8A-osra). Ugyanide kell kötni (gyújtáskapcsoló hiányában) az összes egyenáramú fogyasztó vezetékeit is. (Pl az indexrelé vezetékét (hagyományos relé esetén (ELBÁnál máshogy van) vagy a dudát, esetleg ha van hőfokmérőt, stb.) Ezeknek a drótoknak mint látszik a rajzokon a biztosíték előtt van a helyük. A biztosíték másik oldala megy az akku + sarujára. A maradék kettő drót (szürke-fekete) a hátsólámpát védi meg a kisüléstől Tehát az egyik szürke fekete dróton kapja az áramot a fesszabályzóban levő második tekercs, a másik szürke fekete meg megy a hátsólámpára. Nekem szintén nincs gyújtáskapcsolóm. Én azt javaslom annak, akinek szintén nincs, hogy az akku negatív lábára rakjon egy sima egyszerű kapcsolót ami meg tudja szakítani a testelést. Így ha a kapcsoló nyitva van, semmi nem fog működni, ha pedig zárva van működik minden egyenáramú fogyasztó. Természetesen máshogy is meg lehet oldani, a fogyasztók fel-le kapcsolását az akkura, de gyújtáskapcsoló hiányában ez a legegyszerűbb. Bocsánat, hogy ilyen hosszúra sikerült, de remélem ez segít azokon, akik hozzám hasonlóan nem rendelkeznek gyújtáskapcsolóval, de ennek ellenére szeretnének például indexet, vagy valami mást a motorjukra. :)
2016. júl. 21. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!