Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi történik egy blokkban...

Mi történik egy blokkban mikor tilt?

Figyelt kérdés
2012. aug. 27. 21:03
 1/10 TOMAtm ***** válasza:
semmi,nem ad több benzint neki :)
2012. aug. 27. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
jah igaz de hogyan birja ki a motor nem értem
2012. aug. 27. 21:06
 3/10 anonim ***** válasza:
30%
Hülye vagy, azért nem érted.
2012. aug. 27. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Hogyhogy hogyan bírja ki?


A "tiltás" pont azért van hogy meghatározza a maximális fordulatszámot, amit még képes üzemszerűen elviselni az adott motor, szerkezeti károsodás nélkül. Tulajdonképpen biztonsági funkció.


Egyébként két fő verzió van:


-a gyújtás megszaggatása 1-1 munkaütemre


-az üzemanyagbefecskendezés leállítása 1-1 munkaütemre

2012. aug. 27. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
nem vagyok hülye csak elképesztő hogy a kocsik is 500.000 km is mennek akár vagy a sportmotorok 14 ezret is pörögnek szerintem mérnöki csodák
2012. aug. 27. 21:25
 6/10 anonim ***** válasza:

Igazából az blokk ami 14K-t pörög nem megy 500ezret, egy sima utcai autó pedig nagyon ritkán üzemel tiltásközeli fordulatszámon.


A versenyblokkok sokkal jobban ki vannak hegyezve, ezért nagyrészük üzemórás.


Plusz 500ezer közeli futásteljesítménynél általában már túlvagyunk legalább egy komplett csapágyazás és dugattyúgyűrű-cserén.

2012. aug. 27. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
de akkor is a kihegyezett blokkok vagy a 2t crossok elképesztő hogy nem szállnak el :D
2012. aug. 27. 21:32
 8/10 anonim ***** válasza:
Hát a 2t crossok azért nem szálnak el mert 10 üzemóránként kapnak egy teljes motorfelújítást. Egyébként elszálnának hidd el. Egyébként tényleg érdekes bele gondolni a motorok működésébe.
2012. aug. 27. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Valóban, plusz egy négyütemű, elektronikus befecskendezéses motorhoz képest faék egyszerűek a 2T blokkok. Kevesebb mozgó alkatrész=kevesebb hibalehetőség.


Egyébként az olaj a lényege az egésznek, sokan hiszik azt hogy fém súrlódik fémhez, holott ez nem igaz, optimális esetben mindig van egy olajfilm a fémalkatrészek között, ezért minimális a kopásuk.


Nem véletlenül pofázzuk annyit hogy jó minőségű kell belőle. :D

2012. aug. 27. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Igen igy van az olaj de azért egy szelep 14000 fordulaton :D érdekes bele gondolni..
2012. aug. 27. 23:36

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!