Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2000 évjáratú 1.3 Suzuki...

2000 évjáratú 1.3 Suzuki swiftem eszi az olajat és füstöl valamint 50 km-enként úgy beköpi a gyertyákat, hogy kihagynak a hengerek valaki segítsen mert így elég nehéz kitalálni mitől jut több olaj a motorba mint kellene?

Figyelt kérdés
A motor kb fél éve volt felújítva és minden cserélve. Akkor jó volt. Nemrég volt egy szemből érkező kocca ami viszont a szerelő elmondása alapján csak a kasztnit érte.

#autó #Suzuki #autószerelő #Swift #autókarbantartás
2012. szept. 18. 11:39
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Hat elsore mondtam volna hogy gyuruk, szelepszar szimmeringek kuka, mert hanyag volt a bejaratas, de a koc(c)a mas fenyben tunteti fel a helyzetet. Lehet ettol fuggetlenul a fent emlitett problema, de szerintem erdemes korbenezni a levegozo cso kornyeken ami a kartergazt vezeti el, illetve hogy nem e szivott FALS ot a legszurohaz mellett emiatt alakult ki a fent emlitett problema(vagy maga a cso lukas vagy torott vagy valami hasonlo), de volt ra precedens hogy elfelejtettek visszarakni a legszurot.
2012. szept. 18. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Ja es lehet a forditottja is, ha eldugul a legszuro vagy a bevezeto cso akkor a forgattyus hazbol probal szivni ami eppen ugyan ezt a tunetet produkalja, pl benfelejtett rongy a szivocsobe....
2012. szept. 18. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
A szerelő elrontotta a felújítást. Szelepszár szimering, olajlehúzó gyűrű, hibás, sérült dugattyuk. Nem a koccanás miatt következett be a motor rendelenes működése.
2012. szept. 18. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Így van, vagy esetleg valami kínai sz*rt sikerült belerakni. Első körben szelepszárszimmering, a gyűrűket egy kompresszióméréssel ki lehet zárni, jobban felszerelt kollégának meg van endoszkópja hogy rá tudjon nézni a dugókra.


Egyébként a legvalószínűbb egy szar minőségű szimmeringkészlet, feltételezem nem lett újragyűrűzve az egész blokk.


Kartergázvisszavezetés nem valószínű, gumiköcsökökkkel van megoldva, illetve ha onnan szív az sem okoz gondot.


Eltömődött szívórendszer miatt meg nem csinál ilyet, azt megcáfolom, egyszerűen nem megy, nem "szívja fel" az olajat a blokkból.

2012. szept. 18. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
*gumikönyökökkel, qrva telefon :D
2012. szept. 18. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Csak hogy mégis, hogy tervezzek ez kb. milyen nagyságrendű meló(Ft-ban értem)?
2012. szept. 18. 15:49
 7/12 anonim ***** válasza:
Fene tudjam, konkrét hiba nélkül nehéz megmondani, nagyságrendileg 15-20K+anyag.
2012. szept. 18. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
En a lucskos gyertyakra gondoltam, az eltomodott legszuro eseten(legutak:) ), a fals meg nincs kizarva, de akkor is motorfelujjitas a vege.
2012. szept. 18. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Gyere be hozzám fehérvárra, leteszteljük anyám Swiftjén. ;) Nem csinál ilyet tőle.:)
2012. szept. 18. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Rendben, Repulok :) Ha arra jarok beugrok :) Ok ?
2012. szept. 19. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!