Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s53 motoromba Csörög...

Simson s53 motoromba Csörög valami?

Figyelt kérdés

nah valami csörög zörög

olajszint jó kipufogó jó nem a berúgó és nem is a sebességváltó kívülről lefújtam levegővel letisztítottam megnéztem a gyertyát a motorfedőt mindent ennek ellenére is zörög ahogy felpörgetem a motort a zörgés is erősödik és ez soha nem szűnik meg egyik sebességbe sem


2012. szept. 20. 18:55
 1/8 anonim ***** válasza:
Ha nem megfelelő a keverék aránya a motor becsöröghet,Trabant,Wartburg,Barkas detto
2012. szept. 20. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Vagy rossz helyen van a gyújtásod és ezért becsörög magas fordulaton a motor. Ami azért van mert hamarabb gyullad be a benzin/levegő keveréke mint kéne. Lehet még a tűgörgő is. Ha elkopik akkor az is nagyon tud csörögni.
2012. szept. 20. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
ahaa mind két választ nagyon szépen köszönöm erre nem is gondoltam de holnap utána nézek ezeknek is :)
2012. szept. 20. 20:15
 4/8 anonim ***** válasza:
Nagyon sok minden csöröghet egy motoron, ezt így a távolból nehéz megmondani még úgy is, hogy történetesen vagy 5 éve ugyanilyen motort hajtok :) Először a zaj forrását állapítsd meg, mivel nem biztos, hogy a motorblokkból jön a zaj, szivathatnak kis alátétektől elkezdve, lelazult anyákig bármi. Üresben is adja a hangot?
2012. szept. 20. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
igen üresben is minden csavart meghúztam a motorblokk tartóján és a gyertyát is
2012. szept. 20. 21:57
 6/8 anonim ***** válasza:
Felső tűgörgő
2012. szept. 21. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Nem feltétlen tűgörgő. Leggyakoribb a kihézagolatlan vagy megsértett kuplung kosár vagy kis fogaskerék. Ha nincs kihézagolva a kuplung, vagy csavarhúzóval feszigetve lett akkor a fogakon az ütések, horpadások egy,egy zaj forrásai lehetnek. Gyakori , hogy ha az emberek nem nagyon tudják a következményeket, hogy leveszik a hengert, majd fúratás nélkül visszateszik. Ekkor a dugattyú úgymond beszitál, aminek következtében becsörög a motor. EZ a fajta hiba trapézgyűrűvel orvosolható , mivel a sima gyűrűvel ellentétben, a trapézgyűrű neki feszül magától a henger falának, így a nem fog becsörögni a motor. Másik nagyon gyakori dolog, a dugattyúban a csúsztatótárcsák helytelen mérete. Ez rendszerint megszólal magasabb fordulaton, bár így minden zaj csak erősödik, de erre kiváltképp igaz. Csöröghet, bár inkább csak ciripel a tűgörgő. Esetleg ki lehet kopva a karburátorban a súber, ami szintén ciripel, rosszabb esetben becsörög. Gyakori hiba továbbiakban, hogy a kuplung tengely jobb oldalán a kuplung kiemelő kart túlságosan hátra engedik, így beleér a 6000-es csapágyba. Lehet előgyújtás, bár az nem csörgéssel jár, hanem határozottan hallatszik a motor helytelen járása, kopogása, gyors melegedése. Illetve rengeteg a blokkban lévő hiba lehetősége, a megfelelő hézagolás, illeszkedés, foghézag stb. ami nagyon sok esetben elkerüli a kezdők figyelmét. Egy egész oldalt tele írhatnák, tagoltabbnál tagoltabb hibákkal de úgy gondolom, hogy ezek között lesz a hiba, bár ehhez hallani kellene a blokkot. Ha nem vagy biztos a dolgodban, vidd el egy hozzá ÉRTŐ embernek, nem egy kókány embernek, hanem egy határozottan biztos jó szakembernek. Remélem tudtam segíteni! Üdv!
2012. szept. 21. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
igen köszönöm
2012. szept. 21. 15:23

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!