Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra F szériánál,...

Opel Astra F szériánál, mekkora biztonsági tényezővel számoltak?

Figyelt kérdés

Az a bizonyos "n" betűcske érdekelne a képletekben, hogy mennyi is volt...


magyarul: hányszoros túlterhelést képes elviselni az anyag kifáradás és nyúlás nélkül, főleg a kormányrúd, a főtengely, a motortartó bakok, illetve a futómű elemei érdekelnének :)


2012. okt. 19. 14:14
 1/9 anonim ***** válasza:

Ne hidd, hogy ezt bárki is meg tudja mondani. Akkoriban lehetett egy belső szupertitkos utasítás erre az Opelnél, de egyrészt szerintem még mindig titok másrészt senki nem emlékszik rá.


Itt eleve az is kérdés, hogy milyen igénybevételeket feltételeztek névlegesként (magyarul úgy csinálták, hogy akkor ne menjen tönkre, hogy ha valaki normálisan használta az autót, vagy akkor se, ha hülye állat módjára).


Az F Astra alapvetően egy eléggé strapabíró modell, szerintem nem kell ezeken aggódni.

2012. okt. 19. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
zsír. akkor bírni fogja a hajtás a +250 lóerőt? :)))) ezért vagyok rá nagyon kíváncsi...:P
2012. okt. 19. 15:30
 3/9 anonim ***** válasza:

Ezzel kellett volna kezdened.


Kuplung-váltó biztos nem bírja.

Féltengelyek talán bírják, talán nem.

2012. okt. 19. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
hát igen. kuplungnak lehet beteszek 1 M3as tárcsát, meg lehet megkapja a 3ezres omega váltót.
2012. okt. 19. 16:16
 5/9 anonim ***** válasza:

"akkor bírni fogja a hajtás a +250 lóerőt?"

Ha van terved arra, hogy hogyan növeld több, mint kétszeresére egy F Astra motorjának a teljesítményét (hiszen a +250 lóerő ezt jelenti), akkor minden bizonnyal ismered annyira a típust, hogy tudd, mekkora túlterhelést visel el az erőátvitel.

"hát igen. kuplungnak lehet beteszek 1 M3as tárcsát, meg lehet megkapja a 3ezres omega váltót"

Persze, szereld csak be. Az meg egyáltalán ne zavarjon, hogy az Omega hátsókerekes, ezért a váltóból egyáltalán nem arrafelé jön ki a hajtás, amerre szeretnéd és nem is lehet ráerőlködni az Astra lendkerékoldalára.

Látom, ma a szokottnál korábban ért véget az iskola, most menj szépen és és pihenj meg. Kicsit elfáradhattál. Értem én, hogy hétvége jön, de ilyen szép időben jobb program is van, mint itt kamuzni és játszani a menő gyereket.

2012. okt. 19. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

A kormányrúdnak mi köze van a +250 lóerőhöz?

Az omega váltóval tiéd lesz Mo első és minden bizonnyal egyetlen hátsókerekes astrája,gratulálok.

Pár év múlva biztos felfogod amit írogatunk neked.

2012. okt. 20. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
a kormányrúdnak semmi köze az erőhöz, a szimplán csak érdekel. hihetetlen mi?.... omega váltó... fordított áttételről hallottál már? a +250 ló nyílván iróniában értendő, nyílván egyik alkatrésze sem bírná el az erőt. max 180 lesz így is motorcserével de mind1. az meg hogy első és egyetlen hátsókerekes astra... hát jó legyen igazad, de már létezik, sőt összkerékben is, de el ne mondd el senkinek.
2012. okt. 21. 12:29
 8/9 anonim ***** válasza:

"fordított áttételről hallottál már?"

Hallottam. Legutóbb akkor, mikor valami gyökér a Simsonon meg akarta fordítani a végáttételt, hogy nagyobb legyen a végsebesség és kevesebbet fogyasszon. Vagy egy órán át magyarázta, amíg hozzá nem vágtam a keresztkulcsot.

Viszont akkor sem értem, hogy fogod beleerőlködni az elsőkerekes hajtásláncba az Omega váltóját, aminek a kimenő tengelye pont "rossz" helyen van.

2012. okt. 21. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
hát úgy hogy akkor keresek más váltót. mondjuk 1 audi váltót... bár az se menne bele szerintem... nem tudom el kell menni bontóba méretet venni
2012. okt. 21. 13:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!