Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » T5-ös Pannóniánál az első...

T5-ös Pannóniánál az első lábtartóhoz milyen csavar kell?

Figyelt kérdés
TLF alkatrész katalógus M14-est ír, de T5-ösnél sűrűbb a menet a furatban. Menetfésű híján meg nem tudom megnézni hogy milyen kellene :/
2012. okt. 22. 16:48
 1/9 anonim ***** válasza:

Leszaladtam megmérni, M14x1,5.

Ha van oldaltámaszod, akkor a hosszuk ugye eltérő.

2012. okt. 22. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Áhh örök hála :D

Épp vázcsere közben vagyok, a régi vázba a már szétgyepált menet helyére szépen fúrtam normál M14-es menetet, most meg meglepődve tapasztaltam hogy ez bizony gyárilag sűrűbb.

2012. okt. 22. 18:37
 3/9 anonim ***** válasza:

Na igen, van összevisszaság a mindenféle dokumentációban meg előfordulnak elírások. Én ezért ha megtudom hogy valakinél van egy gyári állapotú Pancsi, akkor kikönyörgöm hogy hadd menjek be fényképezni. Aztán minden utolsó csavarról meg zsírzógombról is készül kép, közben meg kikérdezem a tulajt, hogy cserélt-e valamit, mi pótalkatrész, mi gyári, ilyenek.


Vázcsere? Ha ugyanarra gondolunk, akkor csak nagyon óvatosan, főleg ha van nyolcas a vázszámban...

2012. okt. 22. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Most nem ugyan arra gondolunk :)

Szépen felújítottam, összeraktam. Aztán jött a feketeleves hogy ez így az életbe nem lesz lepatentírozva.

Aztán sikerült szereznem egy leharcolt vázat, forgalmival és forgalmiban lévő tulajtól adásvételivel együtt.

Most meg raknám össze, csak ami a másik, 71-es vázra passzolt az erre a 73-asra nem pontosan... (pl ülésen a felfogatóvasat reszelni kelletett, a másik vázra lett összehegesztve, ere meg nagyon nem passzolt... )


Motorblokkról meg amennyire tudom elég egy adásvételi. Ami van, aztán motorcserésre meg lehet csinálni.



De egyébként a vázszámon nézegetésekor felmerült bennem hogy ezeket hogy ütötték bele? Kézzel? Mert a számok közti távolság valahol alig pár mm valahol meg 1,5cm is van, meg a 73-as vázon olyan szám is van ami kicsit ferdén áll :D

2012. okt. 22. 19:24
 5/9 A kérdező kommentje:

Meg a másik hogy műszakin abba ugye nem köthetnek bele hogy a váz hátsó részén, a hátsó lábtartó és a kipufogó felfogatásnál hegesztve van a váz?

Gondolom előző tulaj javíthatta, de elég randa...

2012. okt. 22. 19:27
 6/9 anonim ***** válasza:

Én is üres, de papíros vázat keresek, mert két teljesen felújított után kellene építenem egy gyorsasági-szerűt... :D

Persze, simán megy motorcserével.


'73 nagyon a vége - mikori az a váz pontosan?


A számokat kézzel ütötte bele a dolgozó egyesével. Vannak olyan cifra dolgok, mint az álom: össze-vissza ütések, kihagyások, minden. És minél későbbi a motor, annál inkább. A '60 környéki vázakon még a heg.varratok is szebbek.


Műszakin? A fék legyen tökéletes, a számok jól olvashatóak aztán más nem is érdekli őket.

De ha már megcsinálod, akkor csináld meg tisztességesen - ha menetet tudsz vágni, akkor gondolom nem tart semmi ideig kiigazítani egy szhar hegesztést. Ha csúnyán hagyod, akkor utána mindig bántani fogja a fantáziádat.

2012. okt. 22. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Forgalmi szerint október 3.

Hegesztési varratot próbáltam elcsiszolni amennyire tudtam, de nagyon nem mertem mert szerintem ha síkba csiszolnám el is fogyna kb a varrat...

Szóval látni valamennyire.

Van egy papírok nélküli TLF vázam is, azon valahogy sokkal szebbek a varratok, még a 71-es vázon is pl látszottak az elektródamaradékok...


Meg még 1 dolog, a forgalmiban egy 0-val több van írva a vázszámhoz, de a motorszám az jól van írva(ami persze cserés lest nálam). Ez eredetvizsgán nagy gond lesz?

2012. okt. 22. 20:10
 8/9 anonim ***** válasza:

Nem hinném. Bár nem szokták tudni az eredetvizsgálók hogy hány számnak kell lennie, sőt, a most forgalomba helyezett T1-esemnél mindenhol (biztosítás, műszaki, eredetvizsga, okmányiroda) azt írtak be amit giktáltam. Ha azt mondtam volna hogy 140 lóerős és 1990-es évjárat azt is simán beírták volna...


73 október bizony a T5-ösök nagyon vége, Két kérdés:


Mennyire maradt meg gyári állapotában?

Az első sárfogója fém?


A TLF vázat meg lehet próbálni papírozni. Persze nem túl nagyok az esélyek, de egy próbát megér szvsz.

2012. okt. 22. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Hát minden darabot úgy szedegettem össze hozzá. Múlthéten vettem műanyag sárvédőt előre, szóval az lesz rajta.

TLF még nagyapámé volt, de ő is papírok nélkül vette és használta. Meg azon is volt már minden persze, akudoboz ami most van rajta nekem ez is arról való :D Benzintank is T5-ösre való ami volt rajta, meg még egyéb cifraságok.

De hogy az a váz mennyi érhet, azt nem tudom, de nagyon megviselt állapotban van. Abban sem vagyok biztos hogy a vázgeometriája jó még...


Eredetvizsgától félek azért, jól olvasható a vázszám, és jól ki lehet olvasni hogy a forgalmiban 1 db 0ával több van mint a vázon :/

2012. okt. 22. 20:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!