Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek miért van az,...

Allllli kérdése:

Szerintetek miért van az, hogy a 150 es ETZ-men világítással az alapjárat 2000 körül van, világítást lekapcsolva pedig akár 4000-re is is felkúszik a mutató?

Figyelt kérdés

-Normális h a lámpák ennyire elveszik az energiát??

-2000 alatt pedig nem tudja megtartani az alapjáratot és leáll előbb utóbb, ez miért lehet?



2012. nov. 17. 11:13
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Valahol falsot kaphat.
2012. nov. 17. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Ne írna az első baromságot... Ez tipikus Etz probléma. Nekem 125-ös van, pilács nélkül 2500-3000 az alapjárat, piláccsal 1800. Az a baj, hogy a generátorok már nem a legjobbak, nem bírnak akkora töltést adni, hogy normálisan elbírja az alapjáratot. Esetleg még lehet próbálkozni a levegő-keverék arányának pontos beállításával, és akkor levihető 1800-1500 környékére is. Esetleg lehet még próbálkozni a gyertyahézag és a megszakítóhézag beállításával.
2012. nov. 17. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Lehet hogy az aksid sem a régi... vagy nagyobb amperos aksi lehet benne amit nehezebben tud feltölteni a gép, vagy csak "kuka" az aksi de még használható.Ha tudsz akkor méregess rá ,vagy töltsed fel.

A piros lámpád működik rendesen?Mármint a visszatöltés ellenörző?

2012. nov. 17. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
kommutátort szénkefét biztosítékot cseréld ki vagy tisztítsd meg. de az is lehet falsot szív hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
2012. nov. 17. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Akksi ügyben most nyáron lett új bele JP Moto 5 Ah-s szóval sztem jó meg nem nagy amperos, a töltés visszajelző nem világít. Mondom semmi probléma am a géppel töltése is jó 14 V körüli.

Annyi h szeptemberben vettem a motort, azóta egyszer fel kellett töltenem november elején az akksit mert 8 V volt benne a 12-13 helyett, de ezt betudtam a hidegnek, meg h keveseket (1-2 km-t)mentem vele.

2012. nov. 17. 18:13
 6/11 A kérdező kommentje:
jaa és gyertyahézag 0,6 mm, megszakítóé 0,3 mm, de 0,4 el is ilyen volt.
2012. nov. 17. 18:16
 7/11 anonim ***** válasza:

Nézd meg hogy a szívócsonk nincs e kirepedezve.

Karbibeállítás is ellenőrizni kéne,esetleg nézd meg a légszűrődet.

2012. nov. 17. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Vettem utángyártott karburátort rá, tökéletesen működik vele(Taiwani), valamint a gyertyahézagot is visszavettem 0.4 mm-re. Így alig érzi meg a lámpa kapcsolást, valamint melegen is bármikor beindul és nem fullad le.
2013. febr. 18. 18:14
 9/11 anonim ***** válasza:

A 250-be gyári aksi 9A.

Nekem 7 amperos van benne ha le van merülve akkor már alsó fordulaton indexelés közben leáll.

2013. febr. 19. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Trafót kellett cserélni, azért nem indult melegen, azért kérte a kisebb gyertyahézagot is, mert fokozatosan romlott el
2013. jún. 26. 16:00
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!