Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem indul hidegen a...

Miért nem indul hidegen a motorom?

Figyelt kérdés

Fekvő vizes minarelli, 50ccm, robogó..

Hidegen kb. a 300-adik rúgásra indul,de ha beindul, utána már indul 1-2 rúgásra. Hol lehet a gond? Karbi tiszta, gyertya új, szikra van.

Előre is köszönöm a válaszokat!



2012. dec. 24. 11:13
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Nem jó a szivató.
2012. dec. 24. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
Az enyém beindul minden utolsó rúgásra :D
2012. dec. 24. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Mivel nem ismerem a gépet, kérdezem: 4 ütemű?
2012. dec. 24. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Szerintem is szivató. Ha kézi, akkor a gumipogácsát érdemes megnézni, ha automata akkor kellemes hibakeresést kívánok. :)
2012. dec. 24. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

kétütemű:)

kézi szívató van rajta, de most lett minden szétszedve rajta darabokra kitisztítva hozzáértő családtaggal:D

Szívató rész is szét volt szedve, nem volt hiba.

A gyertyán látni már két rúgás után is hogy benzines, üzemanyagot kap. Szikra is van. Levegő is akad:D

Megfoghatatlan. Akármilyen logaritmust lehet próbálni, nem megy, csak a legegyszerűbb: rúgj rá 300-szor, utána indul:D Azért jó lenne valami jobb módszer:)

Várom a további válaszokat, köszönöm az előzőeket, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!:)

2012. dec. 24. 12:19
 6/12 anonim ***** válasza:
Milyen a kompresszió? Könnyen átfordul a főtengely, lazán vagy viszonylag lüktetően? Mert lehet kopás is, dugó, gyűrű, henger. Egy idő után 300.-ik rugásra az olaj már jól tömít, lesz sűrítés és berobban. Melegem meg ugye kitágulnak a dolgok és könnyen indítható!
2012. dec. 24. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
utolsó: mi is erre kezdünk gyanakodni..:) Köszönöm a választ:)
2012. dec. 24. 13:14
 8/12 anonim ***** válasza:

Hibaokok:

-Lehet inditásból eredően:ha sokkáig nem használod akkor úgy állítsad le hogy ráhúzod a szivatót és elzárod a benzincsapot ha hosszabb időr teszed le ,ilyenkor az első indítások úgy működnek hogy gyújtásnélkül rúgj rá 3-at 4-et szívatóval majd félighúzod a szivató rárúgsz-2-3mat ha nem megy akkor szívat nélkül rugdosd mert valószínű megszívta magát.Amúgy nekem is volt általában félgáz és félszivatóval indult télen nyáron hoszabb idő után én is többet rugdostam.

-Ami hibaok lehet az az hogy a karburátor nincsen jól beállítva.

-Ami miatt nehezebben rúgod be az lehet gyújtásból adódó hiba is magyarán lehet hogy csak le van merülve az akumulátor bár ez csak egykét motornál jelent gondot.

egy kérdés:A 300-dik rugásnál üvöltesz hogy ez nem sparta? :)

2012. dec. 25. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

300-adik rúgásnál már veszélyben van mindenki:D

Egyébként úgy néz ki szívató lesz mégiscsak, mert hiába hogy szerkezetileg nem láttunk hibát mikor szétszedtük a karbit, de most megnéztük, és maga a bovden nem mozog amikor ráhúzzuk a szívatót, ergo szívató nélkül indítgattuk, nem csoda hogy ennyit kellett vele szenvedni..csoda h beindult:))

2012. dec. 25. 14:54
 10/12 anonim ***** válasza:
Megszivattál, mert előbb azt ítrad a gyertya benzines kiszereléskor!
2012. dec. 25. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!