Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S 51 hidegen 2-3...

Simson S 51 hidegen 2-3 rúgásra indul, melegen viszont semmi esetre se akar beindulni? Mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés

S 51-esem hidegen szívatóval 2-3 rúgásra könnyedén indul. Alapjárat hidegen-melegen mindig van, menet közben jól gyorsul nincs vele semmi gond, elvinne a világ végére is.

A problémám annyi, hogy ha leállítom a meleg motort, és utána újra be akarnám indítani rúgásra nem hajlandó beindulni csak tolásra. Vajon mi lehet a hiba? Most újítottam fel (szimering, csapágy... Stb.) falsot 100% hogy nem szív, légszűrő és kipu tiszta.


A karbi vadi új német gyártmány, nincs eldugulva 16n3-as kissúberes, főfuvi 70-es /tű helyzetét próbáltam variálni …semmi eredmény.. így sem akar melegen rugásra indulni. Gyújtógyertya is is új NGK gyártmány.


Vajon mi lehet gond? Esetleg valami gyújtáshiba lehet? Egy új gyújtótekercset, trafót kellene cserélni? (Megszakító is, kondi is vadonat új, ez utóbbi át lett rakva a középdobozba)

Nagyon jó masina, ezen a melegindításos problémán kívül nincs semmi gondja. Várom az ötleteket!



2012. dec. 28. 10:45
 1/8 anonim ***** válasza:
2012. dec. 28. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:

ez nem gyujtás, nem si trafó

azvan, hogy a szivatód félig meddig nyitott állásban van, és ugye melegen nemkell neki ez a sok benzin amit beporlaszt, é azért nem idnul.

nézd át nem tul feszes e a szivatóbovden, továbbá legfőképp a szivató alkatrész alján a kis gumit nézd meg, az szokott vicces dolgkat csinálni.


ezer % hogy nem elektromos hiba, a porlasztó környékén kell keresgélned az fix.

2012. dec. 28. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Meglátjuk így reméljük jó lesz !
2012. dec. 28. 12:17
 4/8 A kérdező kommentje:

Utánanéztem a szivatónak! Bowden nincs túlfeszítve, az egész szivató tökéletesen funkcionál.


Ez a melegindításos probléma továbbra is fennáll....pl ma is elmentem vele a szomszéd városba (10-15 km). Hidegindítással, alapjárattal továbbra se volt gond, itthon könnyen indult. Megérkeztem, leállítottam a motort kb 10 percet állt kinn. Mikor haza akartam vele jönni (még nem volt nagyon kihűlve a motor) , hiába próbáltam indítani nem akart indulni. Jó adag rugdosás után, kiszedtem a gyertyát, így rúgtam rá kettőt, majd beletettem egy másik "hideg" gyertyát és csodák csodájára elsőre bepöccent....


Nem tudom mi lehet gond. Esetleg így valami ötlet?

2012. dec. 30. 17:51
 5/8 allllli ***** válasza:
Helló nekem is ugyanez a problémám az ETZ-mel, hogy melegen nem indul. Sikerült már megoldani a problémát? Ha igen akkor leírhatnád a receptet, ha nem, akkor majd ha nekem sikerül, megírom hogyan történt. Tudom, mit élsz át :)
2013. febr. 13. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 allllli ***** válasza:
Na sikerült megoldani a problémát. Nekem a gyertyahézag állítás megoldotta. 0,6 mm volt ás kisebbre vettem 0,4 mm-re. Ezek után bármikor beindul melegen is. (egy perc,5 perc és akár 15-20 perc után is)
2013. febr. 18. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Kisebbre vettem az előgyújtást! és most már hidegen-melegen pöccröff!
2013. márc. 7. 20:44
 8/8 anonim válasza:
Nálam is ez a probléma állt fent, de csak a karbit kellet kipucolni, meg beállítani!
2013. márc. 25. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!