Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes Yamaha Dt 125 LC-t venni?

Tobik Fecó kérdése:

Érdemes Yamaha Dt 125 LC-t venni?

Figyelt kérdés
A hirdetésben azt írják, hogy ráférne egy gyűrűzés

#Yamaha #Yamaha DT #yamaha lc #yamaha 125
2013. jan. 1. 17:31
1 2
 1/14 crx-es ***** válasza:
attól függ menyi de a vázuk nagyon jó vázuk a gyűrűzéshez a z anyag nem drága max a munka díj
2013. jan. 1. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Webáruházakban a legolcsóbb 6400 Ft.

Ha a hengernek nincsen baja akkor, talán megéri szerintem.

2013. jan. 1. 18:32
 3/14 crx-es ***** válasza:
akkor meg
2013. jan. 1. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Gyűrűzés? Nem inkább fel kell furatni és új dogót beletenni ?

Fogadj el egy jó tanácsot!

csak működő motort vegyél!

Ha úgy veszed hogy már ügyesbajos akkor azzalmindig is lessz problémád!

Amikre figyelj:a blokkból nem jöhet semilyen kopogó,surlodó,csattogó fémes zaj.

A gépnek könnyen kell indulnia ,és tunningmentes gyári állapot legyen!Csak az ilyen gépekkel csinálsz jó vételt!

Üdv!

2013. jan. 1. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a tanácsot. Az eladóval még nem sikerült beszélnem,tehát még nem teljesen tudom mivel állok szemben. De csak azért érdekel a legjobban a motor, mert a közelemben van.
2013. jan. 1. 19:44
 6/14 anonim ***** válasza:
ha ezt írja a hirdetésben akkor egy motorgenerált alkudni kell a vételárból
2013. jan. 1. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Egy motorgenerál mennyi lehet kb??
2013. jan. 2. 09:57
 8/14 anonim ***** válasza:

egy mz-nél kb 30 ezer ft és akkor is alkudoznod kell az a műhelyben hogy olcsóbban csinálják meg mondjuk a főtengely szétszedését ,összerakását új hajtókarral,

Egy yamahánál ez bizony tuti hogy drágább ,ez a egyedi csapágyméretektől,szimeringektől függ.

ha így akarsz motort venni akkor tényleg sokat kell alkudni az árából.

üdv!

2013. jan. 2. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Ez egy baromság, hogy gyűrűzni kell. Ha veszel bele két új gyűrűt az kb olyan, mintha a leves szar, de te jól megsózod, attól még ugyanúgy rossz az alap. Ez a legnagyobb kamu duma ami csak létezik. Ilyenkor a hengerrel is kezdeni kell valamit (általában felfuratni) kérdés az, hogy indul-e és erőtlen, vagy be sem indul vagy ne adj isten le sem lehet nyomni a berugókart. Én csak akkor venném meg, ha elég olcsó, utána saját kézzel teljesen felújítanám a motorját, és utána tudom, hogy van egy jól működő motorom, ami megbízható.
2013. jan. 2. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Teljesen egyetértek a 19:31-es és 15:08-as válaszolóval, ezeknél a motoroknál olyan nincs hogy meg kell gyűrűzni. Ha nincs benne kompresszió, és veszel rá egy szett új gyűrűt akkor csak adtál a szarnak egy pofont. Nem kell feltétlen motorgenerállal számolni, de egy hengerfúrással és dugattyúszettel biztos. Főtengely sem biztos hogy ki van nyiffanva. Ezt így nehéz eldönteni, a külseje is sokmindent elárul. Ha igényes a motor, (nem szakadt, sáros stb...) a gazdája, (akár a környezet is sokat el tud árulni az emberről) akkor nem biztos hogy teljes generál kell neki.

Amúgy mennyiért akarják adni?

2013. jan. 2. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!