Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » ETZ 125 jobb hidegen, mint...

ETZ 125 jobb hidegen, mint melegen, légyszívs segíts, mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Na az a helyzet, hogy hidegen 2 szívató indul jó, előírt levegő mennyiséggel mint az óra, hidegen faszán durrog vissza, melegen nem birok kipörgetni, bedadog, illetve ha elveszem a gázt akkor, akkor nem durrog vissza több levegővel jobban kipörög melegen, véletlenszerűen durrog vissza és nagyon nagyokat ránt, hidegen így rosszabb, na most a karburátor új rajta, mivel a gyári már nagyon ki volt kopva, végsebességre ezzel a karbival nem megy annyit ( 90 ) mint a régivel ( 110 ), de szerintem az a főfúvóka miatt van, azt majd kifogom cserélni, de most télire nem akarom mivel, úgysem bírom megnézni a végét, a másik meg minek fogyasszon több üzemanyagot ? A LÉNYEG -> valahogy melegen rosszabb, mint hidegen, mi lehet a baj, ott van a régi karbi, habár már ott sem durrogott vissza normálisan, de akkor azt hittem hogy azért van mert kivan kopva, mi lehet a baj, feszültségszabályzó? gyújtó trafó? megszakító? ... stb. Valaki aki ért hozzá, vagy akinek volt hasonló problémája kérem szépen segítsen már, tippek is jöhetnek, van itthon egy kiváló ETZ 250 univerzális alkatrészt tudok átpakolni, MI LEHET A BAJ ?

2013. jan. 19. 10:51
 1/8 anonim ***** válasza:
Gyújtási időpont, nem stimmel !
2013. jan. 19. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Karburátort mindig üzemmeleg karbinál állítunk. Vidd el egy jó 20-30 km-es karikára, állj meg, járasd a motort, és úgy állítsd be a levegőt és társait, hogy melegen menjen jól.
2013. jan. 19. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Meg még a megszakítóra tippelek, az szokott szarakodni, ha átmelegszik. Vagy a kondi.
2013. jan. 19. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Itt lehet elektronika bajod,de ha nem az akkor a következők lehetnek a bajok:Légszűrőre ráférne egy tisztítás vagy csere,gyertyát is lehet cserélni kell.

Kipufogó lehet hogy koszos,az is nagyon sokat számít.

Ez a dadogás egyik pillanatról a másikra lett ilyen vagy azóta ilyen amióta az új karbi van rajta ,mert ha azóta ilyen akkor az úszószintet kell beállítani a karbiba,meg kell nézned a tűszelepet is.

2013. jan. 19. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Először is, köszönöm szépen a gyors válaszokat, a gyújtás az szerintem rendben van de majd ránézek,melegen ir próbáltam már , de majd megint nekiülök, a kondi az ki lett cserélve, a megszakító még nem, ha a beállítások nem hoznak eredményt akkor szerintem az következik, légszűrő még nincs egy éves sem, nem hiszem hogy az adná fel, gyertya is nemrég lett cserélve egy NGK-ra 2 hetet bírt, aztán visszaraktam a BRISC-et, az jó,a kipufogó mitől tömődne el egyik "pillanatról" a másikra ?" hisz jó volt, háát nem istudom hogy hogy jött ez a dadogás, úgy emlékszem a régivel is csinálta ezt, csak azzal nemtudtam már mitkezdeni úgy szét volt kopva, abban reménykedtem h az új megoldja a problémát.


De várjál csak, az lehet h ugye az új karbiban érzéseim szerint kisebb a főfúvóka, ezért állítottam az úszószintek, lehet h ez volt a baj? Hiszen hidegen jó, melegen, KEVÉS levegőnél meg dadog, lehet ez a benzin többlet, főfúvókát kéne cserélni és vissza állítani az úszószintet, ez megoldhatja szerintetek?

2013. jan. 20. 09:22
 6/8 anonim ***** válasza:

ha cserélted a fúvókát akkor ez is okozhatja.

Tényleg 2 hetet bírt az ngk?Én évente veszek másik gyertyát,és még soha nem volt vele bajom még robogónál sem.

Érdekes moci ez mert ha túl sok benyát kap attól is ledadoghat,nekem ezt a 250-esem csinálta hogy 90-nél ráhúztam és le is állt,nekem csak a súbertűt kellett lejebb akasztanom,legalulra tettem az már nem volt jó azzal olyan több gáz kellett az indulásnál,aztán onnan feljebb akasztottam és tökéletesen működik és az átakasztásnak köszönhetően spóroltam másfél litert.

Ha kellett szintet állítanod akkor azal is lehet problémád,ne mm szerint állítsad,bár úgy is jó,ha jól emlékszem a karbiban megvan az hogy mennyi benzinnek kell benne lennie amikor teli van az úszóház,ezt azért írom mert ezek a mai tömítéseknek is picit eltérhetnek a gyárítól és akkor már hiába állítod be a 28-32 kilengést.

Gyújtásban ha gyári van és nincs vele gondod akkor ne utángyártottra cseréld ki hanem bontottra mert azok sokkal jobb minőségüek ,és amig gyári cuccod van benne addig azt felesleges kicserélni,az eredeti gyújtással is elmennek simán 50ezer km-ert vagy többet.

2013. jan. 20. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Köszi! mondom majd megnézem délután, szerintem nem gyári a gyújtás, legalábbis meglepődnék ha az lenne, sajna ez egy agyonstrapált gép volt csak ez a baj jött most elő, amit az előző kommentemben írtam azt majd kipróbálom szerintem és írok h mi lett, addig is köszi mindenkinek még egyszer!
2013. jan. 20. 11:40
 8/8 A kérdező kommentje:
a gyújtó trafó volt fordítva bekötve, hülye volt a volt tulaj ... na mind1 jó lett :)
2013. aug. 11. 15:34

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!