Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehet-e 125 ccm pitbike...

Pirosfény János kérdése:

Lehet-e 125 ccm pitbike blokkot simson schwalbe-baépíteni?

Figyelt kérdés
Az érdekelne engem, hogy ha külön veszek 125 köbcentis lifan blokkott az be fér-e a régi schwalbe blokk helyére? Ha igen, akkor mit javasoltok még cserére? Gondolok itt fékekre,kipufogóra stb...Az alap motor már meg van, egy blokk kb 50 ezer hozzá, ezen felül milyen módosítások szükségesek feltétlen? A lényeg az lenne, hogy ránézésre ne nagyon különbözzön a gyári állapotól,de ha beindul..mosolyt csaljon mindenki arcára :) Köszönöm előre is a segítségeteket!

2013. febr. 26. 14:38
 1/7 anonim ***** válasza:
Hát figyelj ne vedd bántásnak de a Simson Schwalbet azért érdemes megőrizni az eredeti állapotát mert az egy naon jó moci nekem is van egy az full gyári és nem igazán van vele gond. egyépként meg rakhatsz rá egy rezós kipufogót:D
2013. febr. 26. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

2 schwalbem van, az egyiket nap mint nap használom és tényleg jó, viszont a másikat szeretném megvadítani ;) ezért érdekel a dolog.

közben találtam egy videót:

http://www.youtube.com/watch?v=oR_bOZiRAg4

Valami hasonlót gondoltamén is, szval az már kiderült számomra h pitbike blokk belefér, csak kérdés mekkora munka és mi kell még hozz??

2013. febr. 26. 18:44
 3/7 anonim ***** válasza:
Hát szerintem a hátsó fogaskerekeket lehet kisebbre kéne cserélni mert hogy a Lifan blokk az lehet hogy erősebb így jobban ki lehet használni.
2013. febr. 26. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
a vidi komoly,bele rakhatod faszántosan csak a tartókat ugy rakd át h a vázat nem gyengíted!
2013. febr. 27. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

LIFAN 4TLF125/SIMSON SCWALBE

hali ne haragudj de valaki azt irta nekem Lifan125blokk/ scwalbe összeépitéssel kapcsolatban hogy nemtul szerencsés kombináció leburkolt turbóhűtéses motorkerékpárbasima léhűtéses lifan blokkot dobni mert ha rárakod a motorblokk burkolatot mész vele párszáz métert be fog sülni a dugattyú. Szerintem ez hüjeség nem?.Mi a véleményetek erről?Mellesleg én nem értek eggyet az illetővel mert miértne lehetne belerakni.Ez ugyanolyan mintha SIMSON SR 50 BE raknék lifan blokkot max egy kicsit faragni kell a vázon itt ott....Az SR 50 alapból nem turbóhűtéses teljesen levan búrkolva (Szóval elvileg ennyierővel azablokk sem kap elég hűtést mégse sülbe a dugattyú.nem?Na akkor ez hogyvan ?

2013. jún. 26. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 hpoci válasza:

hát ha már 4t simsont akarsz akkor javaslom inkább a "sima" simsont (s50, s51)

a schwalbe vázát igen nagyon szét kell vágni, h beférjen a 125ös vagy akárcsak egy 70es lifan blokk is.... az egész motortartó vázat hátrébb kell hegeszteni a hátsó lengővillát le kell rövidíteni, az üzemanyag ellátás is problémás...

én sima 51es vázba rakok most épp egy 110ccm-es blokkot, szerintem sokkal egyszerűbb és ez a konstrukció sokkal stabilabb sokkal jobban motorozható...

2013. júl. 21. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

6 éve volt az utolsó hozzászólás, de sebaj.


Azért teszik a Schwalbe vázba, hogy burkolt legyen a dolog. Egy S51-esben egyből kitűnik, hogy valami nem kerek.

2019. febr. 8. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!