Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sokaktól hallom, hogy sz*r a...

Sokaktól hallom, hogy sz*r a Suzuki. Akkor hogy lehet az SX4 közel 5 millió?

Figyelt kérdés
Ha annyira rossz, mint ahogy sokan mondják, akkor a Suzuki miért tud eladni egy kocsit közel 5 millió ftért?

2013. ápr. 22. 07:21
1 2 3 4
 1/37 anonim ***** válasza:
72%
Nem szar a Suzuki egyáltalán. Csak mivel sokáig a legolcsóbb és legszélesebben elterjedt autó volt, így zéró a presztizse. Sok trabantos, ladás ült át anno és sokak vezetési kultúrája is hagy(ott) kívánni valót maga után. Ennyi. Műszakilag egy kiforrott és eltalált autó, bármelyik Suzuki.
2013. ápr. 22. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/37 anonim ***** válasza:
52%

Az SX4 konkrétan műszakilag is egy szemétdomb. A régi swift ugyan fapados volt, de 100x megbízhatóbb volt minden tekintetben, mint az SX4.


Azért kerül 5M-ba, mert megveszik. Mert - szándékosan - a csapból is az folyik, hogy a szuzuki egy elnyűhetetlen "átlag ember autója", amit csak használni kell, karbantartani soha.

Ez még igaz is volt a régi swiftre, amiben ha néha cserélt az ember valami olcsó olajat akkor kiment a világból (amíg szét nem rohadt a kasztni). Az új swiftekre / sx4-re ez már egyáltalán nem igaz. Rossz minőségű alkatrészek, hanyag összeszerelés, szánalmas teljesítményi adatok és teljes káosz. Erre az egészre rátesz egy lapáttal, hogy a magyar hivatalos szuzuki márkaszervízek a leg gyalázatosabb lehúzós bagázsok, akiket valaha látott európa. Az olajcsere rendszeresen csak számlázva van, az olajhoz kutya nem nyúl. Szűrőt azt még véletlen sem cserélik (csak számlázzák). És még sorolhatnám. Dráma.


De ez a köztudatba nincs benne (akár csak nézz szét itt a gyakorin), a szuzukisok vagy kisebbségi kokmplexusból vagy bizonyítási vágyból görcsösen ragaszkodnak állandóan ahhoz, hogy mennyire megbízható / kényelmes / gyors / erős az ő kis autójuk, ezért az emberek azt hiszik, hogy jó, és veszik. Ez persze nyilvánvalóan nem igaz, mert több alkatrészt adunk el szuzkihoz, mint bármi máshoz, pedig az autóknak nem 50%-a szuzka...

2013. ápr. 22. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/37 anonim ***** válasza:
100%
Hát kedves kérdező én elég sokat ülök itt a gyakorin, mivel gyeden lévő apuka vagyok, de én még nem sok olyan válaszoló olvastam aki összességében leszarozta a Suzukit. A régi swifteket szokták szidni megállás nélkül, mivel egy kisebb ütközéskor is az emberre tekeredik a kasznija. Valaki azt írta hogy egy terminátort sem ültetne bele, nemhogy egy hús-vér embert. De a régi switeknek a motorikus megbízhatóságát nem szokták fikázni.
2013. ápr. 22. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/37 anonim ***** válasza:
42%
sx4gyel az a baj hogy belülről ugyanakkora mint a swift. közel 5 milla pedig egy újautónak nagyon kicsi ár, egyáltalán nem drága. cserébe a kényelmi dolgokat kiveszik, olcsó műanyagok és anyaghasználat, budget az egész.
2013. ápr. 22. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/37 anonim ***** válasza:
48%

5M nem drága egy új autónak?!


Menj, nézz meg egy KIA árlistát - mondjuk egy CEED-et, amire most 7 év garancia és 7 év INGYEN SZERVÍZ jár! Vagyis 2020ig egy alátétet nem kell venned hozzá garantáltan! 5M a legdrágább modell, a kezdő modell pedig 4M.

És össze sem lehet hasonlítani egy SX4-el, annyival jobb minőség minden tekintetben.


A szuzuki már szó szerint csak a hülyékből él. Régen volt egy olcsó, megbízható fapados autójuk, amiről mindenki tudta, hogy fapados, de volt rá olcsó hitel meg úgy az egész autó olcsó volt, megérte megvenni.


Most van egy drága és sz.r termékpalettájuk pocsék minőségben. Nem is értem ki vesz új szuzukit.

2013. ápr. 22. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/37 anonim ***** válasza:
58%
Nem szar, egész egyszerűen ennyi pénzből lehet nagyobb presztízzsel bíró márkát is venni. Magánvéleményem, hogy japán, a gyártás meg magyar, tehát nem rossz autók ezek. Kicsit az árképzése furcsa, de gondolom a suzuki hungáriánál még lemaradtak a 0%-ért hozzád vágjuk konstrukciónál. Kiát meg hyundait megnézem, de soha nem vennék. Aki a 7 év garanciát emlegeti, annak üzenem, hogy próbálja ki és ha majd csak 30e-ért cserélik ki az olajat, akkor gondolkodjon el, hogy megéri-e a garancia! Maradok a toyota-honda japán vonalon. de török, meg kínai gyártásút abból sem vennék. akkor inkább vennék egy magyar gyártású suzukit.
2013. ápr. 22. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/37 anonim ***** válasza:
77%

#7 szerintem te vagy az analfabéta és álmodozó.


Az elsőként 2006-ban Európában gyártott cee’d-re bevezetett egyedülálló és innovatív 7 év Kia garancia sikerét követően a Kia a 7 évre vagy 150 000 kilométerre szóló garanciáját minden Európában elérhető modelljére kiterjesztette a kis kategóriás Picantótól a Kia csúcsmodelljének számító Sorentóig.


Az új 7 év Kia garancia Európa több mint 20 országában*, köztük a legjelentősebb piacokon minden 2010. január 1. után eladott és regisztrált új Kia járműre érvényes.


Ez a garancia teljes gépjárműre vonatkozó, gyártói garanciát jelent, és minden egyes járműre 7 évig, illetve 150 000 km futásteljesítményig érvényes, amelyik ezek közül előbb bekövetkezik. Az első 3 évben nincs kilométer korlátozás** Ezen felül, modelltől függően, 7-12 éves átrozsdásodás elleni garanciát kínálunk.


A 7 év Kia garancia nagy előnye, hogy nemcsak az eredeti tulajdonos nyugalmát és megelégedettségét biztosítja, hanem a garancia a későbbi tulajdonosokra is átruházható. Bizonyos részekre eltérő feltételek érvényesek***, a garancia alól pedig kivétel az olyan kopó-forgó alkatrészek normál elhasználódása, mint a gumiabroncsok, a fékbetétek vagy a tengelykapcsoló-betétek.


A 7 év Kia garancia a leghosszabb időre szóló, és egyben legjobb gyártói garancia a teljes európai autópiacon. Világos, hogy minél hosszabb a garanciális időszak, annál kedvezőbb ez a vásárlók számára, ezért döntöttünk úgy, hogy a 7 év garanciát minden modellünkre kiterjesztjük. A garancia minden Kia tulajdonos számára biztonságot nyújt és nyugodt autózást biztosít, valamint tovább növeli a járművek értékállóságát a használtautó-piacon.


Megjegyzések:


*A garancia több mint 20 Európai országban érvényes, köztük EU-tag és EU-n kívüli országokban – kérjük, ellenőrizze a helyi feltételeket.


** A teljes garanciális időszak 150 000 kilométer megtételéig érvényes, de az első 3 évben nincs kilométer korlátozás. Kivételt képeznek ez alól a kereskedelmi használatú (pl. taxi, oktató autó, stb.) járművek, ahol a garancia az első 3 évben is 150 000 kilométerig korlátozott.


***A garancia további részletei:


A fényezésre 5 év vagy 150 000 km a garancia.

Az audio- és navigációs rendszerre 3 év vagy 100 000 kilométer.

A gyári alkatrészekre, kiegészítőkre és akkumulátorokra 2 év.

A garancia alól kivételt képez a kopó-forgó alkatrészek (pl. gumiabroncsok, a fékbetétek vagy a tengelykapcsoló-betétek, stb.) üzemszerű használatból eredő kopása, elhasználódása.

Ez a garanciaprogram nem vonatkozik a következő modellekre: Kia K2900 (K2500 és K2700) haszongépjármű, 2010 modellév előtti Carnival, és 2010 modellév előtti Sorento.



Gyakorlatilag csak a meghibásodott alkatrészekre vonatkozik, ahogy írják a kopó-forgó alkatrészekre nem. Könyörgöm, mi megy még tönkre egy autóban? Ráfogják mindenre, hogy elemi kár és nem foglalkoznak veled. Fékeket, gömbfejek javítását neked kell állnod és ha ezeket nem csináltatod meg velük, a garanciád is buktad. Jah és ne gondold, hogy egy fékbetét szettet a márka szervizben kicserélnek ötezerét :D

2013. ápr. 22. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/37 anonim ***** válasza:

Már nem azért, de KOPÓ alkatrészre ki ad garanciát? Soha, senki. Az időszakos szervíz nem is a kopó alkatrészek cseréjét jelenti, hanem ezeket: [link]


Az AKCIÓ SAJÁT FELTÉTELEIT pedig el kéne olvasni, nem random kopi-pésztelni:


minden, április végéig vásárolt új cee’d modellt hét éven át ingyenesen szervizelnek a magyar importőr hivatalos márkaszervizei. Az ajánlat az előírt, éves IDŐSZAKOS KARBANTARTÁSOKRA, azaz a kötelező szervizekre vonatkozik, beleértve a munkadíjat, olajcserét és alkatrész költségeket is.


De mondtam, vegyél nyugodtan szuzukit. Ott tényleg 12,000-ért cserélik neked az olajat, a szűrőket, a fék és kuplungfolyadékokat, a pollenszűrőt (van egyáltalán pollenszűrő egy SX4-be?!), NEM INGYEN (csak a valóságban nem cserélik, csak kapsz egy pecsétet a szervízkönyvbe. 5 millióért.

2013. ápr. 22. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/37 anonim ***** válasza:
0%
Álmodozzál csak, azután majd pereskedj, ha nem úgy van :D Ez a marketing, így fogják a vásárlókat.
2013. ápr. 22. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/37 anonim ***** válasza:
88%

suzukik kevés esetben futnak annyit mint pl egy bmw, mercedes, toyota, vw stb. Itt gondolok az éves futásokra, pl cégautóknál.

Ebből mi következeik? istenítik,mert 10 év alatt megy 150.000km-ert és milyen frankó.Szidják az egyéb autókat,mert 4 évesen már szétesett, csak azt felejtik el, hogy 4 év alatt van amelyik 150-160 ezret megy

5misiért tényleg autót kap az ember.Nagy beltérrel, sok extrával, ami szebb, jobb mint a suzuki.Ezek tények.Rá akartam magam beszélni az sx4-re, nem sikerült, pedig vezettem, próbáltam barátkozni vele...nem ment...

2013. ápr. 22. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!