Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda Dio SR (ha jól tudom,...

Honda Dio SR (ha jól tudom, AF25-ös) : Miért nem működik normálisan? Munkába járok vele, nem állok úgy, hogy másikat vegyek. FONTOS! Bővebben lent:

Figyelt kérdés

1:Akárhogy csavargatom a dolgokat, nem tapasztalom azt az alapjáratot, amit eddig hallottam. Továbbá az is előfordul, hogy leáll állóhelyzetben, vagy menet közben (utóbbinál úgy viselkedik, mintha elfogyott volna a benzin). Karburátor tiszta, tegnap lett takarítva.

2: Mivel nincs önindítóban valami lemez, folyamatosan rugdosni kell. Csakhogy egy alkalommal két cipőm is tönkrement emiatt, annyira nehezen indul.



2013. máj. 4. 20:14
 1/10 anonim ***** válasza:
Javasolnék egy karbi beállítást. Szerintem nagyon sokat segítene. Úszószint, keverék, alapjárat.
2013. máj. 5. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
"Akárhogy csavargatom a dolgokat..." A benzin és levegőszabályzóra utaltam. Nincs meg az összhang. A karburátor tiszta. Egyéb?
2013. máj. 5. 20:28
 3/10 anonim ***** válasza:

az alapjárat nagyon magas, hiába tekergeted a csavart aztán elkezd lassulni és megáll, vagy nagyon lassan pöfög és egyszer csak hirtelen megáll?


-ha az előbbi fordul elő akkor falsot szív valahol, elrepedhetett a szívócső vagy a szimeringek koptak el


-ha utóbbit csinálja, akkor túl dúsul a keverék, szívatóra gyanakodnék, vagy szimplán csak koszos a légszűrő

2013. máj. 8. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Szerintem az első gondolatod lesz a nyerő. Hogy most melyik lesz a probléma, nem tudom. A légszűrő teljesen tiszta, korábban azt hittem, azzal volt gond, de nem.
2013. máj. 8. 21:58
 5/10 A kérdező kommentje:
Szívócső, szimering.. ezt kompletten lecserélni mibe/mennyibe fájna?
2013. máj. 8. 21:59
 6/10 anonim ***** válasza:

1-1 szimering kell a főtengely két végére, ez max 2e forint, kiszeded őket hogy nagyjából épek maradjanak, elmész egy csapágyboltba és megmondod hogy ilyet adjanak, aztán berakod az újat és mehet össze a cucc

szívócső/csonk pedig típusfüggő, lehet hogy fémből van a motorodon, és akkor tuti nincs baja, gumik szoktak elöregedni és kirepedni, de azt te is látod rajta ha ki van repedezve

2013. máj. 9. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
A gázbowdwnnek van holtjátéka? Ha túl feszes a bowden akkor nem tudod beállítani a karbit rendesen.
2013. máj. 11. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

#6os: nincs holtjátéka, ebben biztos vagyok. Annyi még, hogy nagyon nehezen gyorsul fel(20-25ig húz egy szépet, aztán 30 felett meg lassan gyorsul).

#5ös: köszi a tippet.


Ha netán még lesz gond, jelentkezem. Addig is köszi a segítséget!!!

2013. máj. 12. 19:36
 9/10 A kérdező kommentje:
Önindítóban nincs bendix vagy mi (megszakító), hozzá ugye akksi is kell, ami tönkrement. Az állandó rúgdosás tönkrevágta az egész motort... Motorgenerálás, olajszivattyú rossz, a dugattyú megrepedt, fúrni kell, pár km kellett, hogy berobbanjon alattam. Mettem 50k-ért egy éve, a javítási költség 25-30k ha nem több... Ezért nem volt alapjárat, stb. Ja és AF34-es, nem 25-ös.
2013. jún. 27. 01:43
 10/10 anonim ***** válasza:
rugdosás nem tudja tönkretenni a motor, kenés hiánya viszont annál inkább...
2013. jún. 27. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!