Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 90-es évekbeli 5-ös BMW...

Benyovszky Oszkár kérdése:

90-es évekbeli 5-ös BMW mennyire éri meg, ill. a 6-os?

Figyelt kérdés
előnyök-hátrányok
2013. máj. 6. 15:23
 1/10 anonim ***** válasza:

5-ösről tudok nyilatkozni.

Az E34-es meg az E39-es tartozik ide, azt szokás mondani, hogy ezek az utolsó igazi BMW-k. Csak sajnos mindegyik szét van hajtva, jó eséllyel bejöhet egy komolyabb hiba, amit drága megjavittatni. De szerintem megéri, nagyon nagy vezetési élményt ad, és olcsón hozzá lehet jutni ezekhez az autókhoz. Nekem is van egy E34-es 525i van, csak nagyon sok benzint megeszik, amúgy semmi bajom nem volt még vele.

2013. máj. 6. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Gondolom te is tipikusan abba a körbe tartozol, hogy BMW kell mindenáron, az se baj, ha 20 éveset, de tudj venni. Én a helyedben megnézném, hogy más, átlagosabb márkából milyen autót tudnál venni. Szerintem jó pár évvel fiatalabb autód is lehetne. Meg egyébként ezeket az autókat iszonyú sok pénz fenntartani, rengeteg pénz az alkatrész, adók, mindenféle szerviz. Előnye mindössze annyi, hogy olyan márkájú autód van, amit szeretsz. Ennyi. Egy több mint 20 éves BMW-nek se presztízse, se semmije más autókkal szemben. Neked kell eldöntened, hogy így is megéri-e neked. Én biztos, hogy inkább vennék átlagosabb autót, aztán ha több pénzem lesz, akkor prémiumot. Most pl. Toyota, Opel, Skoda, Mitsubishi, Citroen, Honda, Saab, Volvo, Ford, Hiunday, Mazda.
2013. máj. 6. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
92%

2-es.

Miután egy régi nagy BMW-ből beülök egy fiatal kisautóba, a sirás környékeztet. Inkább megyek kevesebbet a BMW-vel, de akkor tudom, hogy van egy autóm, ami NEKEM tetszik, és nem érdekel másnak a véleménye, hogy mennyi presztizse van, stb.

2013. máj. 6. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Egy szóval se mondtam, hogy kisautót vegyen bmw helyett... Én is inkább járnék egy 20 éves BMW-vel, mint egy vadiúj suzukival. De pl. egy jó pár évvel fiatalabb Mitsubishi Galant, Volvo, Ford Mondeo, Mazda 6-nál már nem biztos, hogy jobb egy 20 éves BMW. Csupán erre akartam kilyukadni.
2013. máj. 6. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Szerintem is nagyon jók az E34-ek. Én majdnem vettem egyet, de regadóval horribilis összeg lett volna. A srácnak még mindig megvan, mert igazából nem hirdeti. 800ezer körül megválna tőle, de erre még rájön a regadó, ami így már elég drága. Mellette van még 3-4 BMW-je, nagy fanatiker a srác. :) A 6-os BMW meg egy legenda, biztos, hogy nagyon jó, de szerintem nagyon drága egy olyan darab, amit érdemes megvenni, hacsak nem az az álmod, hogy restaurálj egyet. Én csak támogatni tudlak, de jól válogasd meg, mit veszel, ha kell, hónapokig csak várj, mikor lesz egy megfelelő eladó. Érdemes külföldön is körülnézni, németeknél talán még több megkímélt van. Egyébként a régi BMW-khez a hétköznapi, kopó alkatrészek nem drágák. Viszont egy kép apróság, kédergumik, stb. árának láttán le tud esni az ember álla.

E34-be a legajánlottabb talán az 525i 24 szelepes sorhat, 192 LE-vel. Azt hiszem 92-ig Vanos (változó szelepvezérlés) nélkül gyártották, ami eggyel kevesebb gondot jelent, viszont alacsony fordulaton kevesebb nyomatékot is. Ezeknek a legnagyobb ellensége a rozsda, tipikusan az ajtók alján, küszöbökön, sárvédőíveken. A motor és a hajtás elég strapabíró, a futóművét annyira nem ismerem, de nem túl bonyolult, szerintem emberi összegből rendberakható.

2013. máj. 6. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
és mit gondoltok az egyel fenntebbi generációról a 2000 év környékéről, szintén 5-ösről beszélünk
2013. máj. 7. 14:33
 7/10 A kérdező kommentje:
egy 20 éves BMW-nek nincs presztizse? ne viccelj, volt neked valaha BMW-d 2-es válaszoló?
2013. máj. 7. 14:35
 8/10 A kérdező kommentje:
egy kb. 2000-es évjáratú 5-öst mennyiért lehet megszerezni, egy megbízható állapotút?
2013. máj. 7. 14:57
 9/10 anonim ***** válasza:
Szép az újabbik ötös, és talán könnyebben is találsz szépet, de valószínűleg drágább lesz a fenntartása. Kis szerencsével talán már 1 misiért is kifoghatsz egy jó benzinest, mondjuk 528i-t.
2013. máj. 7. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

2000-ben az E39-est gyártották, gyakran mondják rá, hogy az utolsó igazi BMW. A benzines motorokkal nincs semmi probléma, csak annyi, hogy sokat esznek, de egy ilyen méretű autónál ezt el kell fogadni. A dizeleknél az 520d túl gyenge. Az 525 TDS-el megint sok a baj, hengerfejproblémák, adagolóproblémák, és nem is olyan erős szerintem, mint amennyit az ember várna tőle. Amit én ajánlok bele, az az 525D (nem TDS!), ez már injektoros motor, erősebb, és a korábbi problémák ki vannak javitva benne. Ott van még az 530D is, de az sem valami túl sikeres, ahogy én tudom, meg túl nagy is már, nagy étvággyal.

Egy jobb állapotú 525D-nek (nem TDS!) már elég nagy ára van: kb. 1,3 milliótól kezdődnek.

2013. máj. 7. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!