Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » AUDI 90 B4 1.9TDI izzítás...

AUDI 90 B4 1.9TDI izzítás lámpa ég és nem indul?!

Figyelt kérdés
Az elmult napokban bizonyos időközönként az autó leállt, ekkor pedig égett az izzitás lámpája halványan. De ujra lehetett indítani az autót. Most pedig tegnap leállt, és akárhányszor ráadom a gyujtást nem alszik el az izzítás lámpája és az autó nem is indul. Ha a mágnes szelepre közvetlenül adok áramot az aksiról akkor az autó indul és megy is. Reléket, biztosítéktáblát átnéztem, nem találtam semmi hibát. Valakinek valami ötlet?
2013. máj. 18. 11:33
 1/10 anonim ***** válasza:
26%
Elégtek az izzító gyertyák ez is lehet az oka ilyen esetben ezt ki kel cserélni ,vagy De van egy idéglenes megoldás sikáig nem jó játcani mert a motor kárára mehet pici hideg indítot fúj a lévegő beszívó toroknál ehez nem kel a levegő szűröt levened ejég ha a a levegő szűrőtól elinduló csövet elengeded és ott egy pszt-nyi fujás a idegindítóból utána indítod ha beindult akkor meg vissza szereled a csövet a helyére :)
2013. máj. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Hülye tanács, ugyanis hidegindítót nem fújunk álló motorba! Ha esetleg pont annál az indításnál beindulna, akkor felkészülhetsz egy hengerfej cserére.

Hidegindítózni lehet, de csak indítás közben , tehát két emberes móka.

2013. máj. 18. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Nem égtek el az izzító gyertyák, ugyanis ha mindről lehúzom a pipát akkor is ég az izzító lámpa...itt valami elektromos gond van, ugyanis a mágnes szelepig nem megy el az áram és azért nem indul.
2013. máj. 18. 14:19
 4/10 anonim ***** válasza:

banyek utólsó nem közvetlenűl a motorba kel fújni hanem csak a levegó szúrőhöz menő csőbe így abban megreked a hidegindító és lám mikor indítod akkor szívja be a motortérbe,A traktoral is csináltam ilyet azonsem volt jó az izzítás éa a régi kocsimban is kimentek az izítógyertyák a szerelő hibályából ezt hozzá teszem .Egy

hónapig így jártam vele és lám még mindig használja a régi kocsimat a fati és nem lett hengerfejes,tapasztalatból írtam ezt, de jó hogy mindig van egy túl okos kos !!!!

2013. máj. 18. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Lehet hogy aleálító szeleppel van valami az én régi dízelemnél is vot egyszer ilyen hiba valamelyik relé kiment és egy kapcsóló beiktatásával és az aksiról vitt áramal oldottam meg ezt a dolgot mert a vilamossági szerelő nem találta a relét amelyik hibás volt.Esetleg elenőriztethetnéd ezt is hogy eljut e az áram aleálító szelepig mertha nem akkor áram nélkűl nem nyit ki és így nem tudod beíndítani a kocsit :)

Még ez jutot eszembe

2013. máj. 18. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

"csak a levegó szúrőhöz menő csőbe így abban megreked a hidegindító és lám mikor indítod akkor szívja be a motortérbe"

Igen ott megreked. És ha van olyan szerencsétlen, hogy amikor beszívja a motor indítózásnál és pont abban az ütemben már magától is elindulna akkor visz mindent. Az utolsó ilyen eset, amiről hallottam az munkatársam volt tavaly Audi 100/A6 2.5TDI-vel. Ő is csak befújt és ráindítózott. Régebben a Hungarocamionnál is ugrott így pár hengerfej.

"de jó hogy mindig van egy túl okos kos !!!!"

Leírtam, lehet hidegindítózni, de egy emberes mutatványként rizikós. Sokszor bejön, sokszor nem. Ha a kérdező e miatt bukja a hengerfejét, akkor meg mosod kezeidet? Olyan tanácsot ne adjunk szerintem, ami esetlegesen több kárt okozhat, mint hasznot. Én is csinálok sok mindent nem szabály- és szakszerűen, de nem itt reklámozom.

2013. máj. 18. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Minek kötekedtem nem azt mondtam hogy biztonságos hanem csak anyit hogy be lehet indítani így de hozzátetem hogy CSAK IDÉGLENES MEGÓLDÁS HOSSZÚ TÁVON NEM LEHET EZT CSINÁLNI De mindegy csak kötekedjetek okoskodjatok .Mivan bosszant titeket hogy hamarab írtam mint ti vagy zabszem kerűlt aseg..etekbe ?

Szálljatok le rólam!!!!

2013. máj. 18. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
És még én osztom az eszet most is te játszod a bazári majmot olvasd el rendesen az első komentemet hozzá tetem idéglenes mególdás és egy szóval sem mondtam hogy nincs rizikó benne-SZálj már le erről a témáról OKOSKA TÖRP :)
2013. máj. 18. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Amúgy meg jó hogy lassan fel nem nyársalsz.Egy szóval nem mondtam akérdezőnek hogy ezt csinálja csak egy lehetőségként írtam le.És attól hogy a te ismerőseid bénák ilyesmihez aés belenyomtak 1 deci hidegindítót szerencsétllen motorba arról nem én tehetek.Én leírtam hogy egy nagyon pici fújásnyi kel belőle így légnemű halmaz álapotba jut be a motortérbe nem folyékonyan.De mindegy te úgyis most is fogol mondani valami okosságot mert itt csak a német autók fanatikusainak és az egyetemistáknak lehet igazuk!!!!
2013. máj. 18. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Villamossági szerelőnél van az autó, de ő sem találja a hibát. Igen nem kap áramot, és ő is azt csinálja hogy egy kapcsolóban vagy biztosítékkal közvetlenül ad neki áramot. De ez is csak ideiglenes megoldás...
2013. máj. 19. 19:11

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!