Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik autó típust keresem?...

Cheeka kérdése:

Melyik autó típust keresem? Hátsókerekes, könnyű (max 900kg), gyárilag minimum 100 lóerős, nem kabrió, nem drága, és nem baj ha régi (max 30 év. ).

Figyelt kérdés
Utcán használnám, felújítva, átalakítva, erős diesel motorral (ne egyen sokat, haladjon és hátul kaparjon)
2013. máj. 31. 23:04
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

golf II gti 850kg 115le

de a 3-as golf is csak 1040kg

2013. máj. 31. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
ja bocsi hátsókerekes. toyota celica
2013. máj. 31. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
0%
Kérdező te pont leírtad a télen legéletveszélyesebb autót. Ráadásul még azt is odabiggyesztetted, hogy nem baj, hogy régi. Ezzel kizárva annak lehetőségét, hogy esetleg olyat ajánljunk, amiben esetleg van biztonsági elektronika, ami megmenthetné az életed. Egyébként mi neked az olcsó? Meg friss jogsis vagy? Végy egy Toyota Celica-t, vagy valami régi Mercit, BMW-t, igaz ezek nehezebbek, de kell is a súly, majd rá fogsz jönni! :O
2013. jún. 1. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
34 éves vagyok, elég sok km van a lábamban, a motortól a kamionig, a munkagépeken keresztül sokat vezettem már, kb 6 évet versenyeztem is rally túrában. Ne értsd félre, nem tartom magam istennek, de egy átlag, B jogsival rendelkező embernél többet tudok. A versenytapasztalataim voltak a meghatározók. Versenyeztem elsőkerekes golffal és hátsókerekes E-30 BMW-vel. Véleményem szerint az elektronika nagyon rossz, mert az ember azt hiszi, hogy azzal a fizikát is legyőzi, pedig nem. Megfelelő tapadásod van, akkor jobb a hátsókerék, de ebbe ne menjünk bele, ne ez a téma. A tömeg az számomra is kicsit nyitott kérdés, mert mindig aránylag nagy tömegű járművekkel haladtam/haladok gyorsan. Elég szélsőséges példa, de az F1-es autók úgy tudom 600kg-osak. Igaz, hogy tökéletes aszfalton mennek, az utca meg tele van huplikkal. Viszont a rally-ban, ahol lepukkant utakon mennek, egy jó erős Lada kb.900kg, na annál gyorsabban semmiképpen nem szeretnék menni. Nem az a cél, hogy 250-el menjek autópályán, hanem, hogy főutakon, picit tudjak gyorsabb lenni mint a forgalom, nem bírom követni az autókat és számomra nagyon balesetveszélyesek is. Nem volt még közúti balesetem, de sajnos az a rossz tulajdonságom, hogy végsebesség közel szoktam haladni minden járművel.
2013. jún. 1. 09:36
 5/13 A kérdező kommentje:
Sajnos nem ismerem a celica-t, melyik generáció a hátsókerekes? Ahogy nézem a negyedik generáció (85-89) már elsőkerekes, a harmadik meg már nagyon régi, nem hiszem, hogy találok olcsó, még használható alapot.
2013. jún. 1. 09:43
 6/13 anonim ***** válasza:

A dízelmotort már te raknád bele, vagy avval szeretnéd venni? Mert szerintem ilyen autó nem létezik. 900 kg alatt nagyon kevés autó van, talán az angol sportkocsiknál kell körülnézni, de azok nem valami gyakoriak. Amit így hirtelen találtam:

[link]

2013. jún. 1. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Igen a diesel motort Én rakatnám bele. Ez a mazda, így eredetiben érték, egy gyűjtőnek, típusszerelmesnek (nekem nem igazán jön be a bukólámpa), azért köszi a tippet. Egyébként az alacsony tömeg azért jött, mert most egy kombi BMW e36 318tds-et használok, 1400kg/gyári 90le, ugyanaz volt az alapötlet, de a fogyasztás elég magas, 8l feletti, ez a tömege miatt van és ráadásul gyenge is, (nekem ez is elég lenne, 185 végsebesség) még megpróbálok egy motorátalakítást, mechanikus adagolót tervezek rátetetni, mérünk kompressziót is, lehet kell bele új gyűrűsor is. Akkor meglátjuk mit fog mutatni, de addig is lehet ötletelni egy új terven.
2013. jún. 1. 17:24
 8/13 anonim ***** válasza:
TDS-t tuningolni úgy tudom zsákutca. Az E30 jóval könnyebb, az esetleg jó lehetne egy modernebb, tuningolt dízellel, mondjuk E46 20d-vel.
2013. jún. 1. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
A tds miért zsákutca? van esetleg tapasztalatod? Mi a gyengéje? Az E-30 volt az eredeti ötlet, de abból már kevés jó példány van, és egy ilyen 20D motorcserét elvileg nem lehetne hivatalosan. Az eredeti terv az volt, hogy hivatLlos legyen, lehessen könnyen műszakiztatni.
2013. jún. 1. 23:19
 10/13 A kérdező kommentje:
Egyébként az E-30 is elég nehéz, a versenyautóm coupe négyhengeres volt, 1250kg. Azért olyan jók a BMW-k mert nem spórolták ki az anyagot belőlük. Eredetileg pont ez volt az Én ötletem is, E30-20D motorral. Ilyen élő példát ismersz, aki megcsinálta? Kíváncsi lennék a tapasztalataira. Az igazi úgy lenne, ha a 20D mechanikus adagolós lenne, utálom az elektronikát.
2013. jún. 1. 23:26
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!