Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan növeljem meg a Babetta...

Hogyan növeljem meg a Babetta 207-esem fordulatszámát (RPM)?

Figyelt kérdés
2013. jún. 2. 20:36
 1/8 anonim ***** válasza:
fordulatot elég könnyen, tegyél rá egy nagyobb karbit és sztenderen ki fog pörögni 10 ezerig is, más kérdés hogy erő nem lesz benne több, ahhoz több felömlőt kell marni a hengerbe illetve a meglévőket átalakítani, rezót készíttetni hozzá, és akkor többe fog kerülni a tuning mint amennyit a motor ér...
2013. jún. 2. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Milyen méretű karbi és milyen fajta kellene rá?

Kicsit részletesebben kérhetném?DE AZÉRT KÖSZI

2013. jún. 2. 20:53
 3/8 A kérdező kommentje:

Illteve a rezót mint szót sokat hallottam már de nem tudom mit jelent

Csak h valami a kipuffal XD

2013. jún. 2. 20:54
 4/8 anonim ***** válasza:

mindegy, csak nagyobb legyen, szívócsonkot is újat kell csináltatni, beömlőt is ki kell bővíteni a hengeren, és ez csak a karbi oldal...

rezonátor a kipufogáskor keletkezett hullámokból generál visszatöltő hullámot a henger felé, így csökkenti a következő ciklusban fellépő veszteséget, de ebbe ne menjünk bele mert elég bonyolult, lényeg hogy drága az egész tuning, egyesével pedig nem lesz lényegesen erősebb a motor, jobban jársz ha veszel egy simsont...

2013. jún. 2. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Nyélgáz+tekerd meg... :D

A Babetta nem arra van, hogy körbemotorozz egy CBR600-ast vele. Ha meg nagyon rodeózni akarsz (amit meg is értek, velem ugyanez van 4 keréken), akkor meg szerválj egy nagyobbat. vagy keress egy 50-es papírokkal rendelkező 125-öst.

2013. jún. 2. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Olcsó tuning lehet:

Növeled a sűrítési arányt (hengerfejből levetetsz valamennyit)

Teszel rá fojtatlan szívócsonkkal JAWA mustang (17 diffúzor) karbit

Én csak a gyári(babetta) szívócsonk +mustang karbival probáltam ki. Egy kicsit észre lehetett venni hogy jobban megy, főleg azért mert nem kellett neki szívó oldali fojtás. De tehetsz régi elhúzható (pannónia) szűrőt amibe a fémháló van.

Öszínte leszek azt nem tudom hogy befér e mustang szívótorok+karbi mert ugye én csak karbit cseréltem rajta, de próba szerencse, legjobb az lenne ha kérnél rá valakitől kölcsönkérnél egyet és rápróbálnád.

Énszerintem a szívócsonk furatai (tőcsavar helye) egyeznek de azokat könnyen alakíthatod, Talán még a szívócsonk talpa is szélesebb tehát abból is lehet hogy le kell munkálni de köszörűvel szerintem megoldható (talpának az oldala)

Én ezt akartam megcsinálni amit fönt írtam de inkább eladtam mert van más gépem is és útban volt.


Még annyi hogy furrasd föl legnagyobbra, de az legalább 5000huf


és pumpáld föl keményre a gumit XD

és hasalj rá a légellenállás miatt XD

Gyorsuláskor tekerd XD

2013. jún. 2. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Nekem mondták a gyertyahézagnak a zsugorítását próbáltam de be se indult a motor megnöveltem nagyon és tök jó lett de nincs nagy változás hogy van ez?
2013. jún. 4. 17:55
 8/8 anonim ***** válasza:
sehogy, az csak gyújtás... nem javítja a teljesítményt, viszont rontani tudja ha szarul van beállítva az időzítés...
2013. jún. 4. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!