Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az oka, hogy ma Magyarorszá...

Mi az oka, hogy ma Magyarországon nem lehet új Lada-kat vásárolni?

Figyelt kérdés
Egyet se látok az utakon, se egy Kalina, se egy Priora, hogy a Granta-ról ne is beszéljek. Pedig állítólag eléggé jól sikerült darab, és olcsó (Dacia szint).

2013. jún. 14. 19:56
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%
Azért van, mert a Magyar állam megölte az Orosz piacot.
2013. jún. 14. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%

2010. április 1-én a HungaroLada kivonult a magyar piacról.

Senki nem vett tőlük valószínű azért mert sokan ha lehet választani valami más nyugatit vettek.

2013. jún. 14. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
Azért mert nem volt rá kereslet. A válság után a nyugati autógyártók szalonjai is döglődnek/tek. Abból a pár NIvából amit eladtak nem nagyon volt bevételük.
2013. jún. 14. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
42%
Mert nem minőségi autók.....
2013. jún. 14. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%
Még 2107-est is gyártottak, abból úgy olvastam azért nem hoztak, mert nem teljesítette az EU-s káros anyag kibocsájtási normákat.
2013. jún. 14. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Én azért sajnálom, hogy ez a márka eltűnt a hazai autó kínálatból.
2013. jún. 15. 08:21
 7/15 anonim ***** válasza:
59%

Igazából szerintem az árképzéssel volt a baj. Presztízse ugye tudjuk milyen, tehát arra nem építhettek.


[link]


Mondjuk érdekes, hogy a hivatalos Lada weboldalon, már átszámolva igencsak 3 milliónál járunk árban.


[link]


Valljuk be őszintén, ennyiért már találunk jobb autót is.

2013. jún. 15. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim válasza:
100%
Az irreális magyarországi közterhektől, vám, reg.adó. A reg.adó abból a célból született, hogy az EU csatlakozás után, megszünik a vám az EU államokból származó járművekre. Namármost magyarországon, a nem EU államokból érkező járművekre is ráterhelték. A "szakújságírók" egy qrva szót sem szóltak. Ráadásúl irreális szabályozással, nem teljesítmény, hanem űrtaltalom alapján. Az 1300 ccm 63kW Suzuki Jimmy 350000Ft, az 1700 ccm 61kW Lada Niva 750000Ft.2012-től szerencsére végre csökkentették, de a szabályozás a régi. Németországból behozva az ott kb. 2200000Ft-os Nivát Magyarországra behozva 2470000Ft lessz. (129600 reg.adó+43920Ft vagyonszerzési illeték+100100Ft forgalomba helyezési költség.) A magyarországi jelenlegi ára 3250000, a +800000Ft a vám, ha Magyarországon lép be az EU területére. Ugyanez vonatkozik az 1400ccm-es Kalinára, az olcsó szívó 1600ccm motorral szerelt Grantára, és Priorára.
2013. jún. 15. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm a részletes válaszokat. Egyébként csak én érzem úgy, hogy reális árakon bőven elférne Mo.-on, az olcsó autók között?
2013. jún. 15. 14:40
 10/15 anonim ***** válasza:
100%
Elférne, de szerintem az oroszoknak a Dácsia ára alá kellene letolni a gatyájukat, ami már végképp nem lenne nekik gazdaságos...
2013. jún. 15. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!