Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Civic 5gen 1.5LSi ből +30-40...

BlacktigerXXX kérdése:

Civic 5gen 1.5LSi ből +30-40 lóerő?

Figyelt kérdés
Van valaki aki hozzá tud szólni hogyan tudnék javítani a 90 lóerőn 30-40et? úgy hogy a motort ne kelljen babrálni...
2013. aug. 19. 21:20
 1/7 anonim ***** válasza:
Veszel egy ESi-t, vagy egy VTi-t.
2013. aug. 19. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ha a motorhoz nem nyúlsz, mégis mitől várod a plusz lóerőket? A sárkányos matricától meg a műanyag pedálszettől?

Tudom, chiptuning, mer' haver ismerősének a szomszédja hallott valakiről, akinek megcsippelték a sziviket és kétszáz lóerős lett. Nos, az ilyen sikersztorik mögött általában ordas nagy lódítás áll. Ha egy szívómotorból értékelhetően nagyobb teljesítményt szeretnél kihozni, ahhoz bele kell nyúlni. A sportlégszűrő és a kályhacsőből, illetve hurkatöltőből hegesztett kipufogó nem elég. Teljesítmény csak elégett üzemanyagból lesz, több üzemanyag elégetéséhez meg több levegő kell. Ha neked másfélszeres teljesítmény kell (a +40 lóerő hellyel-közzel annyi), akkor - jó közelítéssel - másfélszer annyi üzemanyagot kell elégetned. De hiába borítod bele vödörrel a benzint a motorba, vigyorogva, hogy "mosmá' megy bele a benzin, mint az állat, mosmá' mennie kell", nem lesz belőle aszfaltszaggató. A több benzinhez több levegő is kell és ez a nagy gond. Turbómotoron elég, ha elengeded a töltőnyomást, azt' megy be a zokszigén, de szívómotoron a légnyomás hajtja be a levegőt, az meg nem lesz több némi ECU-babrálástól.

Úgyhogy nem árt módosítani az elképzeléseiden: vagy +30-40 lóerőt akarsz, vagy nem akarsz hozzányúlni a motorhoz. Melyik lenne neked jobb?

2013. aug. 19. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
igazság szerint láttam neten nézelődés közbe, hogy ez a motor egy asszem egy esi injektorral és ha jól emlékszem p09 vezérlővel stb...stb. ilyesmi irányba gondolkoztam. esetleg az 1.5 vtec hengerfej rámegy e... új hondás vagyok,mert egy 5gen már régi vágyam volt. opelból ültem át, szóval nem lefikázást kértem, szeretem az 5gen-em, nem cserélem le stb, ha meg nincs ilyesmi normális okosság akkor marad a gyári. nem offolásra volt szükségem, nem 1500ft-os tunying pedállal fogom szépíteni.
2013. aug. 19. 21:45
 4/7 A kérdező kommentje:
Szóval csak ennyit szeretnék tudni, hogy mennyire kompatibilisek a dolgok. mint mondjuk egy opelnél, ott sok okoskodási lehetőség van.
2013. aug. 19. 21:46
 5/7 anonim ***** válasza:
Szívósort lehet cserélni, meg egyebeket, általában kompatibilisek, új ecu bele hozzá programozni, kérdés az, hogy vajon megéri-e.
2013. aug. 19. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
na ilyesmi dolgok érdekelnének. hát mit mondjak... megéri. Rég szerettem volna ilyet, hosszú távra vettem, és nincs széthajtva/elrohadva. ki van lakatolva, szilentcsere és a futómű is okés. szerintem korához képest vállalható, kényelmes kocsi, és azért valljuk be, megesz egy 117 lovas calibrát bármikor, ami nekem mint új hondásnak, érdekes.
2013. aug. 19. 21:57
 7/7 anonim ***** válasza:
Vannak erre fórumok, pl a CRX fórum. Én a helyedben vennék egy papíros D16, vagy egy VTi motort és azt pakolnám bele. Mondjuk a hátsó futóműved kompletten cserés a dobfék és a stabilizátor hiánya miatt + előre is illene nagyobb tárcsákat felpakolni, ha növekszik a motorerő. Szvsz ez összesen annyi pénz, ami már nagyon sok szerintem.
2013. aug. 20. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!